TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יקי ינאי, מנכ"ל משותף ונשיא פלוריסטם: "אנו מתקדמים לעבר זמנים משמעותיים לפלוריסטם"


פלוריסטם
"מצפים לפרסם ביוני את המידע הקליני הגדול ביותר שפרסמנו עד כה", "החברה ממומנת היטב ונהנית ממספר רב של מענקים (שאינם מדללים) אשר תומכים בפיתוח הקליני שלה"

"החודשים האחרונים הביאו עמם מספר אבני דרך משמעותיות להתפתחות העתידית של פלוריסטם", כך כותב זמי אברמן, מנכ"ל משותף ויו"ר חברת פלוריסטם, במסגרת מכתב המנכ"לים הרבעוני של החברה עם פרסום הדוחות לרבעון הפיסקאלי השלישי של 2018, שהסתיים ב-31 במרץ 2018


אברמן מפרט: "ה-FDA אישר את פרוטוקול השימוש ב-PLX-R18 לטיפול בקורבנות שיתכן ונחשפו לקרינה במינון גבוה (ARS) כתוצאה ממתקפה גרעינית או תאונה גרעינית. בהמשך לאישור זה וכצעד נוסף בהכנות של פלוריסטם לתחילת שיווק, החלטנו להתחיל בהכנות הנדרשות על מנת לאגור מלאי חרום של PLX-R18 בהישג יד לשימוש באירועים כאלה".


"בנוסף קיבלנו את אישור ה-FDA להתחיל בניסוי שלב III ב-PLX-PAD לטיפול בפגיעות שריר לאחר ניתוח של מפרק הירך. זהו הניסוי הקליני השני בפייפליין של פלוריסטם שמגיע לשלב III, כאשר הכוונה היא לקבל עד סוף השנה את אישור ה FDA להתחיל גם את הניסוי הסופי לטיפול בפגיעות קרינה".


יקי ינאי, מנכ"ל משותף ונשיא פלוריסטם הוסיף: "אנו מתקדמים לעבר זמנים משמעותיים לפלוריסטם. אנו מצפים לפרסם ביוני מידע קליני מתוצאות ניסוי שלב II בהתווית מחלת ה-IC (צליעה לסרוגין), המידע הקליני הגדול ביותר שפרסמנו עד כה. בעזרת מידע זה והאישורים שקיבלנו לאחרונה מה-FDA, אנו מתקרבים לשוק וכתמיכה נוספת לתהליכים אלה הודענו לאחרונה על הקמת ועדה מייעצת אסטרטגית, שתהיה מורכבת ממנהלים עתירי הישגים, כגון רוג'ר ג'פס, מנכ"ל יונייטד ת'רפיוטיקס לפני כן גם הוביל את התוכנית הקלינית של Neupogen של חברת אמג'ן. אנו מאמינים כי הוועדה המייעצת האסטרטגית הזו תועיל לפלוריסטם בהתקדמותה לשוק, מהאספקט העסקי ועד לפיתוח הקליני ולמסחור".


ינאי הוסיף, "החברה ממומנת היטב ונהנית ממספר רב של מענקים (שאינם מדללים) אשר תומכים בפיתוח הקליני שלה. כולל מענק בסך 2.5 מיליון דולר מרשות הבריאות הפדראלית בארה"ב (NIH) לפרויקט מחקר ב-ARS, אשר צפוי לספק נתונים מגשרים בעבור הניסוי הפיבוטאלי הסופי. פלוריסטם נמצאית כיום בפוזיציה חזקה להפוך למובילת שוק בולטת בתעשיית הריפוי התאי והרפואה המשקמת".
בנוסף, דיווחה החברה כי בתום תקופת הדו"ח, היו בקופתה 34.1 מיליון דולר במזומן, שווה מזומן ובפיקדונות בבנקים וכי במהלך הרבעון הסתכמו ההוצאות התפעוליות ב-5.6 מיליון דולר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il