TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נפתח משרד בוטיק חדש המשלב ייעוץ שיווקי ומכירות יחד עם אלמנטים של פרסום ומדיה, דיגיטל ומיתוג - השורה התחתונהTM


השורה התחתונה
לקוחות המשרד ברובם הינם חברות משפחתיות, מותגים בצמיחה, ועסקים בסדרי גודל בינוני

עולם השיווק והפרסום השתנה רבות בשנים האחרונות והוא ממשיך להשתנות בקצב מהיר. אחת התוצאות של שינויים אלה הוא חיבור של 2 שותפים להקמת 'השורה התחתונהTM - פיתוח עסקי', סוכנות לייעוץ שיווק ומכירות אסטרטגי, המחברת בין חברת ייעוץ, משרד פרסום ומדיה, משרד דיגיטל וסוכנות מיתוג כאשר הדגש הניתן הוא על נושאי האסטרטגיה של הלקוחות, להבדיל מאשר היבטים טקטיים וטכניים של מדיה וקריאייטיב.


המשרד מעניק מנעד שירותי ייעוץ וביצוע במיקור חוץ באמצעות מחלקות מתמחות, אך מודגש ומוטה שיווק, מכירות ואסטרטגיה (מחלקת פלנינג מורחבת, יישומית וביצועית) כך שהפעילות ממשיכה גם אל רצפת המכירה ואף אל תוככי הארגון ותהליכי הניהול, השירות והשימור.


הקמת המשרד נעשתה ממיזוג פעילותם של שלושה משרדי ייעוץ עסקי, הקיימים כעשור: משרדו של עמיר קרן, Active Director, המתמחה בשירותי ייעוץ למערכי מכירות וניהול תהליכי מכירות, משרדה של אביבה בנר, Outsourced Marketing Services , המתמחה בשירותי שיווק דיגיטלי ופרסום - שחברו למשרדו של ערן רותם, One On One Marketing, המתמחה באסטרטגיה ומיתוג.


לקוחות המשרד ברובם הינם חברות משפחתיות, מותגים בצמיחה, ועסקים בסדרי גודל בינוני - שלרוב נטולי מחלקות שיווק מקצועיות והמתנהלות במערך ניהול רזה - ומגיעים מתחומי הקמעונאות והצריכה, היבוא והסיטונאות, מתחומי התעשייה וההייטק, וכן מתחומי ההשכלה האקדמית, התיירות, הלייף סטייל, ונותני שירותים עסקיים B2B.


הפעילות מול לקוחות החברה כוללים מיתוג, שיווק דיגיטלי, יחסי ציבור, הפקות פרסום ומדיה - כמו גם תקציבי ייעוץ וליווי לתכנון אסטרטגי, לתכנון תהליכי פיתוח עסקי ואסטרטגיות צמיחה, לייעוץ וניהול בשיווק, לשיפור וניהול מערכי המכירות ולהטמעת שיטות להגדלת מכירות ורווחים, או תהליכים פרטניים ונקודתיים של, מחקר שוק, כתיבה שיווקית, וסדנאות ארגוניות.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il