TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Commvault מרחיבה את היציע וזמינות פתרונות הגנת המידע עבור לקוחות ממשלתיים ב-Marketplace של AWS


Commvault
סוכנויות ממשלתיות יכולות להעביר, לנהל ולהשתמש במידע ועומסי עבודה המבוססים בענן ברמת אבטחה, מהירות, גמישות ואמינות משופרים
Commvault, מובילה גלובלית בפתרונות גיבוי, ניהול, התאוששות, ארכוב וענן ארגוניים, הכריזה על הרחבת היצע הפתרונות שלה הזמינים ב-AWS Marketplace. פלטפורמת המידע של Commvault (Commvault Data Platform) מסייעת למשתמשי AWS עם עומסי עבודה רגישים לעמוד בדרישות אבטחת המידע בהן הם צריכים לעמוד.

ארגוני IT במגזר הציבורי והפרטי צריכים להתמודד עם אתגרים שהולכים ומתרבים בתחומי ההגנה, ניהול וגישה למידע, כגון קצב גידול המידע, רגולציות חדשות ואיומי אבטחה חוזרים ונשנים. כל אלו ועוד דורשים תהליכי גיבוי, אחסון והתאוששות מאסון מהירים וגמישים יותר.

"הרבה מבין הלקוחות הממשלתיים שלנו זקוקים ליכולת להעביר מידע באופן חלק ומאובטח מסביבות מקומיות אל הענן המסחרי, ואנו שמחים להציע פתרונות שעומדים בצרכים הללו באמצעות ה- AWS Marketplaceשלנו", אמר טרוי ברטראם, מנהל צירוף לקוחות, פיתוח עסקי ושותפים, במגזר הציבורי הגלובלי, ב-AWS. "Commvault היא דוגמה לחברה שמספקת את הפתרונות החשובים הללו ללקוחות AWS, וכך מקלה עליהם להציע את רמת הציות הנדרשת, להפחית עלויות, לשפר יעילות ולקדם חדשנות במגזר הפדרלי".

"סוכנויות ממשלתיות נדרשות להפחית עלויות, להניע יעילות ולמנף את הענן היכן שאפשר. Commvault מספקת ללקוחות הממשלתיים המשתמשים ב-AWS את היכולת לנהל עומסי עבודה רגישים, במקביל לניהול מידע בענן תוך עמידה בתקנות, יכולות התאוששות מאסון ומענה איכותי לצרכי ארכיב לזמן ארוך", אמר שי נוני, מנכ"ל Commvault ישראל. "Commvault Data Platform מציעה שילוב טבעי עם הענן של AWS כדי לעזור לסוכנויות אמריקאיות להעביר, לנהל ולהשתמש במידע שלהם באופן יעיל".

Commvault Data Platform נבנתה מתוך התחשבות בצרכי האבטחה הארגוניים וחוקי הרגולציה הנוקשים ביותר. היא מציעה הגנת מידע ויכולות ניהול מקיפות עבור לקוחות ממשלתיים ופרטיים, מספקת יכולות גיבוי מידע, שחזור, ניהול וכן התאוששות מאסון המשולבים עם הגנה על המידע על פני קבצים, יישומים, בסיסי נתונים וכן יישומי ההרצה והניהול של מכונות וירטואליות.

Commvault Data Platform מסייעת לארגונים:
* להקטין את ההוצאות התפעוליות
לצמצם את התקורה הניהולית והאחסון הנדרשים עבור מידע שאינו נדרש לעיתים קרובות על ידי יצירת שכבה אחידה לרמות האחסון בענן הנכונות ל-AWS.
* שחרור אחסון ב-Data Center הקיים
העברה אוטומטית של מידע ישן או כזה שאינו נדרש בתדירות גבוהה אל הענן, תוך שחרור שטח הכוננים היקר יותר ופינוי מקום למידע שממשיך לצמוח.
* התאמת הוצאו אחסון לרמות שירות
אינטגרטורים וארגוני IT פנימיים יכולים לאזן בין הוצאות האחסון לפרופיל רמת השירות של השירותים או היישומים עם העברה ומחיקת מידע באופן אוטומטי ומבוסס מדיניות.
* פחות מורכבות
שילוב ניהול המידע באחסון המקומי ובאחסון הענן בעזרת פלטפורמה אחודה מצמצמת את התקורה המנהלית ומקטינה את הצורך בהתקני שער ייעודיים.
* צמצום סיכוני האבטחה
קידוד מידע תוך כדי עבודה ובזמני מנוחה עם תוכנת ההצפנה של Commvault שקיבלה את האישור של FIPS.

חלק מהסוכנויות הממשלתיות בארצות הברית דורשות את ההרשאהFIPS 140-2 Certificate #3060, תקן אבטחה ממוחשב המשתמש לאישור מודלים קריפטוגרפים. סוכנויות אחרות זקוקות לפלטפורמות ענן שזכו לאישור סודיות כדי שיוכלו למנף את התחום. Commvault מספקת את פלטפורמת ניהול המידע המאושרת FIPS 140-2 שיכולה להעביר, לנהל ולהשתמש במידע השמור באופן מקומי יחד עם זה ששמור במיקומים ענק מאובטחים אלה.

אודות Commvault
הפלטפורמה של Commvault מורכבת מהמערך הרחב בתעשייה, של מוצרים בתחום הגנת המידע ואחזור, ענן, וירטואליזציה, ארכיב, סנכרון, חיפוש מידע, ושיתוף קבצים. אלה עונים על המגמות המתפתחות בתעשייה, אזורי הצמיחה, ותרחישי שימוש ומכאן האימוץ המסיבי של הטכנולוגייה ע"י לקוחות רבים בארץ ובעולם.
הגרסה ה- 11 של מערך פתרונות Commvault ממוצבת באופן ייחודי כדי לסייע ללקוחות לבנות את המידע שלהם, עם האצה של המעבר מניהול מידע מסורתי לסביבת נתונים מודרנית. זאת, תוך כדי שהם מחלצים תובנות עסקיות ומייצרים ערך חדש מההשקעה שלהם בטכנולוגיה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il