TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

HPE משתפת פעולה עם רד האט באופטימיזציה והאצת קונטיינרים בייצור


רד האט
פתרון חדש עבור Red Hat OpenShift Container Platform על HPE Synergy להאצת אספקת יישומי קונטיינר

Hewlett Packard Enterprise )HPE) הכריזה על שיתוף פעולה עם רד האט (Red Hat) – הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, שנועד לאפשר לארגונים לאמץ ולפרוס קונטיינרים בייצור                 (production), במהירות ובהיקפים גדולים.


תשתית יישומי הקונטיינרים הפכה לכלי עבודה מרכזי למפתחים בארגונים מבוססי DevOps. יישומים אלה מאופיינים בגמישות מירבית וקלות הטמה. יחד עם זאת ארגוני Enterprise דורשים תכונות של שרידות, ביצועים מיטביים, אחסון ואבטחת מידע.


על מנת לסייע בהאצת אספקת יישומי קונטיינר, HPE ורד האט משתפות פעולה באופטימיזציית Red Hat OpenShift Container Platform על פלטפורמות HPE Synergy - תשתית עם תכונות Composable מובילות בתעשייה. שתי החברות משתפות פעולה גם בהיצע שירותי יישום ומימוש ללקוחות של Red Hat OpenShift Container Platform עם פלטפורמות HPE, החל מהוכחת היתכנות ועד מימוש בייצור.


"הטמעת סביבות קונטיינר בהיקפים גדולים במרכז הנתונים הארגוני, אינה פשוטה", אמר נייל מקדונלד, סגן נשיא ומנהל כללי של HPE Blade System. "מטרתנו דרך שיתוף הפעולה ארוך השנים שלנו עם רד האט, היא להאיץ את האימוץ וההטמעה של Red Hat OpenShift Container Platform עם פתרונות HPE, משלב הוכחת היתכנות עד להטמעות בהיקפים גדולים. לקוחות של שתי החברות יכולים עתה לחדש את הפלטפורמה שלהם תוך מינוף שירותי שתי החברות, התמיכה, ומערכי טכנולוגיית Red Hat OpenShift Container Platform מוסמכים על HPE Synergy ומערכי אחסון HPE Nimble ו- 3PAR. פתרונות HPE ורד האט מאפשרים למומחי IT להטמיע ארכיטקטורת קונטיינרים אחודה מפיתוח עד תפעול".


"DevOps ופיתוח יישומים אג'ילי עוזרים ללקוחות לממש את ההבטחה של טרנספורמציה דיגיטלית. ארכיטקטורות פיתוח יישומים מוטי-ענן ו- Microservices מאפשרים האצה של זמן לייצור, יציבות המערכת ותמיכה בשינויי גרסאות תדירים", אמר אשש בדאני, סגן נשיא ומנהל כללי OpenShift ברד האט. "יחד מתכוונות רד האט ו- HPE לספק פתרון מבוסס קונטיינרים, המאפשר ללקוחות לא רק לבנות יישומי ענן ו- Microservices חדשים, אלא גם לחדש יישומים וותיקים (Legacy)".


Red Hat OpenShift Container Platform מובילה במרחב הקונטיינרים על ידי היצע של פלטפורמת קונטיינרים משולבת ברמה ארגונית ומבוססת על תקני תעשייה פתוחים, כולל קונטיינרי לינוקס ו- Kubernetes.


Red Hat OpenShift Container Platform מאפשרת פתרונות היברידיים כולל השירותים הבאים: מימוש, הגירה ויישום באמצעות HPE Pointnext, שהינה ארכיטקטורת שימוש מומלצת עם תהליכים מובנים לפריסות נרחבות, החל משלב הפיתוח ועד התפעול. הארכיטקטורות נבדקו ואושרו על ידי שתי החברות, ומאפשרות הטמעה ומימוש מהירים ומאובטחים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il