TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אינפימר


אינפימר
ביקושי יתר בהנפקה וגיוס מוצלח של כ-15.1 מיליון שקל במניות למימון הצמיחה

חברת אינפימר השלימה אתמול גיוס הון מוצלח ביותר של כ-15.1 מיליון שקל במניות. במסגרת הגיוס הוצעו למשקיעים 685,000 מניות במחיר מזערי של 19 שקל למניה. להנפקה הוזרמו ביקושים גדולים בהיקף של כ-18 מיליון שקל, פי 1.4 מהסכום אותו ביקשה החברה לגייס ומחיר המניה במכרז נקבע מעל למינימום לכ-19.2 שקל למניה. עקב ביקושי היתר ניצלה החברה את זכותה להגדלת היקף המניות המונפקות ב-15% ובכך הגדילה את היקף הגיוס שבו השתתפו גם דירקטורים ובעלי השליטה בחברה (טל ויובל תמיר) וכן גופים מוסדיים איכותיים. יעוד התמורה ייקבע בהתאם ליעדים ולאסטרטגיה של החברה ובין היתר, להשקעה בתוספות נדרשות לקו היצור לשם הרחבת ושיכלול תהליכי העיבוד והרחבת תכונות האינפימר וכן להגדלת כושר הייצור ע"י הרחבת קו הייצור הקיים.

הגיוס המוצלח הוא שלב נוסף ועליית מדרגה בחייה של החברה זאת לאחר מינויו של משה דיין כמנכ"ל החל מהחודש הבא. דיין מילא בחברת כתר הגלובלית, שלה כ-24 מפעלים בישראל, אירופה וארה"ב, מגוון עשיר של תפקידים והאחרון שבהם היה מנכ"ל כתר ישראל והוא מביא עמו מומחיות וניסיון של מעל ל-30 שנה בהובלת עסקים ותפעולם, ניהול חברות עם פעילות גלובלית וחדירה לשווקים חדשים. לדיין ניסיון בפיתוח מוצרים חדשניים וייחודיים והבנה רחבה של מכלול טכנולוגיות ייצור פלסטיק.


יובל תמיר יו"ר אינפימר: "האמון הרב שקבלנו בהנפקה אתמול יחד עם הצטרפותו של משה דיין לחברה הם אבני דרך משמעותית בהתפתחות החברה והפיכתה לשחקן בינלאומי מוכר וחשוב. גיוס ההון יסייע לצמיחתה המואצת של החברה ולהפיכתה למובילה עולמית בייצור חומר גלם איכותי ובמחיר תחרותי, לתעשיית הפלסטיק העולמית."

משה דיין מנכ"ל אינפימר מציין כי המימון החדש שמוזרם לחברה יאפשר לה להתקדם במהירות כדי לייצר ולספק חומר גלם איכותי לתעשיית הפלסטיק בארץ ובעולם. "הפוטנציאל העיסקי של אינפימר הוא עצום וזו הסיבה העיקרית להצטרפותי אליה. הרוח היזמית, הטכנולוגיה והידע הייחודיים יחד עם הניסיון הרב שלי הם נוסחה מנצחת להצלחה".


אודות אינפימר
חברת אינפימר הינה חברה ציבורית הנשלטת על ידי יובל וטל תמיר, העוסקת בתחום ייצור ופיתוח אינפימר המשמש לצורך הפקת חומרי גלם חדשים (המוגנים בפטנט) לתעשיית הפלסטיק מאשפה עירונית. החברה פיתחה טכנולוגיה ייחודית לייצור האינפימר ולה מפעל בקבוץ ברקאי שהחל למכור חומר גלם ליצרני פלסטיק בינלאומיים מובילים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il