TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

"דירקטורים בארגונים לא קשובים לאזהרות של מנהלי אבטחת המידע שלהם"


איציק כוכב
את הדברים אמר סגן אלוף (במיל') איציק כוכב בכנס InfoSec- בסימן " 2018 שנת הגנת המידע "
איציק כוכב, עד לא מכבר ממונה הגנת הפרטיות, המידע והסייבר ב"שירותי בריאות כללית" – קיבל בכנס InfoSec18 שנערך אתמול (שני, 7/5) באולמי Lago ראשל"צ אות הוקרה על פעילותו רבת השנים בתחום אבטחת המידע והגנת הפרטיות בישראל.

הכנס התקיים על רקע כניסתן לתוקף של תקנות הגנת הפרטיות המחמירות של הרשות להגנת הפרטיות- משרד המשפטים, ולקראת כניסתה לתוקף של הרגולציה האירופאית המקיפה ביותר שנראתה עד כה בתחום הגנת הפרטיות- GDPR.

"הנהלות בכירות בארגונים אינן מודעות למשמעות של תחום אבטחת המידע והגנת הסייבר. לכן, הן לא מקצות את המשאבים התקציביים האמתיים הנדרשים לתחום. קולו של מנהל אבטחת המידע בארגון אינו נשמע באוזני ההנהלה, משלל סיבות – בעיקר בשל מיקומו הנמוך בדרג הניהול", כך אמר איציק כוכב, מנטור הגנת הפרטיות לארגונים.

כוכב, סגן אלוף (מיל') בחיל האוויר, ועד לא מכבר ממונה הגנת הפרטיות, המידע והסייבר, בשירותי בריאות כללית דיבר בפתח כנס InfoSec18. את הכנס שהתקיים זו הפעם ה-19 בהשתתפות מאות מקצועני אבטחת מידע, הנחו יהודה קונפורטס, עורך ראשי "אנשים ומחשבים" ואופיר זילביגר, שותף, מנהל מרכז הגנת הסייבר, BDO ישראל. כוכב קיבל על הבמה אות הוקרה על פעילותו רבת השנים בתחום אבטחת המידע והגנת הפרטיות בישראל.

"לפני 17 שנים", אמר כוכב, "טבעתי את האמרה 'הגנת מידע זה תרבות'. בחלוף זמן מה, הוספתי 'ואין קיצורי דרך'. בתחילה, לא הבינו מה אני רוצה, אבל המצב השתפר, גם אם הוא רחוק מלהיות מושלם". לדבריו, "לרוב רובם של האיומים יש פתרונות וכלים טכנולוגיים – יש כלי בקרה, ניטור ומניעה. יש תורה, כלים ומודיעין סייבר –ולמרות זאת, התרחשו הרבה אירועי אבטחת מידע בשנה החולפת".

כוכב הוסיף עוד, כי "הגנת הפרטיות אבדה – ולא בגלל הרשתות החברתיות. במערכות המידע בארגונים אין יכולת לערוך בקרה וניטור אודות מי נגע במידע. גם לא ניתן לממש את הזכות להישכח. ככלל, המידע הפרטי של אנשים – לא מוגן. המידע הכי נפיץ, הכי עסיסי, הוא המידע הרפואי ונדרש להגן עליו בצורה המיטבית. בשירותי בריאות כללית, ניגשנו לטפל בנושא תוך מימוש תפיסת Privacy by design"".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il