TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טריפל סי ויצרנית אבטחת המידע טרנד מיקרו חתמו על שותפות עסקית ראשונה מסוגה בישראל


טריפל סי
במסגרת שיתוף הפעולה תציע טריפל סי ללקוחותיה את ההגנה הטובה ביותר לתחנות קצה ודואר אלקטרוני, הכוללת טכנולוגיית למידת מכונה, לחברות בסדרי גודל קטן ובינוני

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל נחתם בימים אלו. טריפל סי, אחת מספקי שרותי הענן הגדולים בישראל, תמכור את מגוון פתרונות ההגנה של Trend Micro ללקוחותיה.


במסגרת שיתוף הפעולה תציע טריפל סי ללקוחותיה את ההגנה הטובה ביותר לתחנות קצה ודואר אלקטרוני, הכוללת טכנולוגיית למידת מכונה, לחברות בסדרי גודל קטן ובינוני. שתי החברות מציעות מודל רישוי ייחודי: בתצורה חודשית יחד עם ממשק ניהול בענן, ובנוסף אפשרות להרחבת ההגנה גם לטלפונים ניידים. המערכת המשותפת הפכה לזמינה כבר בינואר.


בן נחום, מנהל מכירות ענן, בטריפל סי מסר כי:" שיתוף הפעולה הייחודי עם חברת Trend Micro מאפשר ללקוחות טריפל סי ליהנות מאבטחת מידע מבוססת ענן ברמה הגבוהה ביותר ומהווה מרכיב באסטרטגיה של החברה לאפשר לארגונים בכל הגדלים שימוש בשירותי המחשוב המתקדמים ביותר, ללא הצורך בהשקעה ראשונית ניכרת של זמן ומשאבים. מענה זה הינו חשוב ביותר במיוחד בתחום הקריטי אבטחת מידע, אשר במציאות של ימינו אין ארגון שיכול להרשות לעצמו להתעלם מהצורך הזה."

תמיר סגל, מנהל פעילות Trend Micro בישראל, הוסיף כי:" ל- Trend Micro מודלים רבים של עבודה, וביניהם שיתוף פעולה הדוק עם ספקי שרותי תוכנה בענן דוגמת טריפל סי בכל העולם. אני שמח לראות כי אחד מספקי שירותי הענן הגדולים בישראל בחר בפתרונות שלנו כהגנה על מתקניו הגנה שאותה הוא מציע גם ללקוחותיו. כך זוכים לקוחות קטנים ובינוניים להגנה הטובה ביותר שבדרך כלל שמורה ללקוחות גדולים בעלי תקציב גדול יותר."

אודות טריפל סי :
חברת טריפל סי נוסדה בשנת 1989 והתחילה את דרכה כחברת מחשוב ואינטגרציה. כיום, היא מעסיקה כ-150 עובדים ובנוסף לשירותי מחשוב ואינטגרציה, טריפל סי מספקת שירותים טכנולוגיים במספר אפיקים מרכזיים, כגון: מחשוב ענן, שירותי אירוח, שירותי תקשורת ועוד.
-כל מרכיבי השירותים והמוצרים - בהם: מתקן אירוח משוכלל, ענן המחשוב הציבורי הראשון בארץ, אספקת שירותי תקשורת ואינטרנט, ניסיון עשיר ומגוון באספקה, אינטגרציה ושירות לתשתיות מחשוב מגוונות ואירוח לסביבות ייצור וסביבות חרום, מאפשרים לחברה בפעילותה ובחזונה להפוך ולהיות לחברה המספקת פתרונות טכנולוגיים כוללים העונים על צרכי הלקוח בשירות ומענה מקצועי, אנושי ואישי מקצה לקצה.

אודות Trend Micro
Trend Micro היא מובילה עולמית באספקת פתרונות סייבר ואבטחת מידע העוזרת להפוך את העולם לבטוח יותר בהחלפת מידע דיגיטלי. הפתרונות היזמיים של החברה לצרכנים ביתיים, עסקים וארגונים ממשלתיים מספקים שכבות הגנה למרכזי מידע ( Data Centers), סביבות ענן, רשתות ונקודות קצה. כל הפתרונות עובדים יחדיו על מנת לשתף איומים מודיעיניים ולספק הגנה מקושרת , מהירה ואפקטיבית יותר המנוהלת ממרכז אחד.
עם יותר מ-5000 עובדים ביותר מ-50 מדינות, ומרכז מודיעין עולמי המתקדם בעולם, Trend Micro מאפשרת לארגונים לאבטח את מסעם לענן.
לפרטים נוספים בקרו : www.trendmicro.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il