TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

משרד האדריכלים הבינלאומי יסקי-מור-סיון בוחר בפתרונות אבטחת המידע של Sophos


sophos
ירון דלל, מנהל מערכות המידע ביסקי-מור-סיון, אמר כי: "המשרד מנהל מספר רב של פרויקטים מורכבים ועתירי תקציב בעת ובעונה אחת"

משרד האדריכלים הישראלי-בינלאומי יסקי-מור-סיון אדריכלים (MYS Architects), בוחר באבטחת המידע של Sophos, שפתרונותיה מיוצגים על ידי Power Communication. בפרויקט, שהתבצע על ידי חברת Expert2IT, הוטמע פתרון אבטחת המידע Sophos UTM לניהול אחוד של איומים.


Sophos UTMמספק יכולות של הגנה מפני כופרות, הגנה מפני התקפות zero day, הגנה על תעבורת דואר, הגנת web, הגנת איומים מתקדמת (ATP) רב שכבתית ועוד. פתרון זה כולל את Sophos Sandstorm, פתרון SandBox בעל יכולות למידה עמוקה המזהה נוזקות ידועות ובלתי ידועות ללא הסתמכות על חתימה.


ירון דלל, מנהל מערכות המידע ביסקי-מור-סיון, אמר כי: "המשרד מנהל מספר רב של פרויקטים מורכבים ועתירי תקציב בעת ובעונה אחת. אנו רואים חשיבות גבוהה בהמשכיות עסקית, על מנת לספק ללקוחותינו שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר ללא שיבוש של גורמים חיצוניים זדוניים ואחרים. לאחר שבחנו מספר פתרונות אבטחת מידע, בחרנו בפתרון UTM של Sophos מאחר שהוכח שהוא מספק את רמת ההגנה האפקטיבית הגבוהה ביותר תוך קבלת ביצועים גבוהים וזמינות ללא תחרות".


אילן סגלמן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב-Power Communication, המפיצה את פתרונות Sophos בישראל אמר כי: "Sophos UTM מספק הגנה ברמת אנטרפרייז לארגונים בכל סדרי הגודל. יכולות הלמידה העמוקה המוטמעים בו מאפשרות הגנה נגד כופרות והתקפות ממוקדות, לצד יכולות אנאליזה מתקדמות שמאפשרות לזהות איומים בקלות רבה לפני שהם מנסים לחדור לרשת של הארגון. פתרון קל ופשוט להטמעה ולתחזוקה שמספק הגנה חזקה".


גיל פלד, מנכ"ל Expert2IT אמר כי: "שלא כמו פתרונות אחרים, ארגונים לא צריכים להתפשר על ביצועים ועל זמינות כשהם בוחרים ב- Sophos UTM. יסקי-מור סיון אדריכלים רצו להבטיח שיוכלו לספק שרות רציף ומאובטח ברמה גבוהה ללקוחותיהם, והם קיבלו כל זאת עם פתרון קל להטמעה וקל לשימוש ולתחזוקה שמאפשר רצף ויעילות בפעילות השוטפת".

אודות יסקי-מור-סיון אדריכלים (MYS Architects)
יסקי-מור-סיון אדריכלים (MYS Architects) הינו משרד אדריכלים ישראלי בינלאומי, האחראי לתכנון מהפרויקטים הבולטים והחשובים בישראל מתוכם רבים שהפכו שם נרדף למצוינות ולחדשנות. המשרד מביא לכל פרויקט מאגר חסר תקדים של ניסיון, ידע מצטבר, גמישות מחשבתית ורעננות יצירתית.

אודות Expert2IT
Expert2IT (נוסדה ב- 2011) מתמחה במתן פתרונות לסביבת ה – IT, עם דגש עיקרי על תחומי אבטחת המידע, מערכות אחסון, גיבוי והמשכיות עסקית.
החברה הינה Value Added Reseller ושותפה עסקית של פתרונות טכנולוגיים מובילים. הפתרונות המתקדמים שמציעה Expert2IT נבחרו לאחר בחינה קפדנית ולאחר שנמצאו כמתאימים והשלמים ביותר עבור לקוחותיה במגזרים מגוונים.
המוטו של Expert2IT הוא "שירות הוא מעל לכל" והיא משקיעה משאבים רבים על מנת לספק ללקוחותיה את השירות המוביל בתחומה.

אודות Power Communication
Power Communication הוקמה בשנת 1996, החברה הינה "Value Added Distributor" ומתמחה בתחום התקשורת, אבטחת המידע וההמשכיות העסקית. הידע המקצועי והניסיון שנצבר במהלך השנים, בשילוב הפתרונות המופצים על ידה, מאפשרים לחברה לספק פתרונות אבטחת המידע, המשכיות עסקית ותקשורת של מיטב היצרנים בעולם, בשילוב תמיכה ושרות ברמה הגבוהה ביותר. החברה מייצגת בישראל את החברות Sophos, Unitrends ואחרות.


יותר מ-100 מיליון משתמשים ב-150 מדינות מסתמכים על פתרונות אבטחת המידע של Sophos, כהגנה הטובה ביותר מול האיומים המורכבים שעומדים מולם ואובדן מידע יקר. Sophos היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה הלונדונית לניירות ערך ובעלת הסמל "SOPH". מרכז הפעילות שלה נמצא באוקספורד , אנגליה. לפרטים נוספים : www.sophos.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il