TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פואמיקס מודיעה כי גויס המטופל האחרון בניסוי שלב 3 למוצר ה-FMX101, קצף מינוציקלין 4% לטיפול באקנה


פואמיקס
תוצאות הניסוי צפויות ברבעון השלישי של 2018

פואמיקס פרמצבטיקה בע"מ (NASDAQ: FOMX), חברת פרמצבטיקה המתמחה בפיתוח ומסחור תרופות למחלות עור על בסיס פלטפורמת קצף הנמצאות בשלבי פיתוח קליניים מתקדמים, מודיעה היום כי גויס המטופל האחרון בניסוי FX2017-22 בשלב 3, להערכת היעילות והבטיחות של מוצר ה-FMX101, קצף מינוציקלין 4% לטיפול באקנה, והחל לקבל טיפול.


"השלמת הגיוס בניסוי שלב 3 זה מהווה אבן דרך מהותית בפיתוח FMX101 לטיפול באקנה בדרגה בינונית עד חמורה", ציין דיוויד דומזלסקי, מנכ"ל פואמיקס. "אנחנו מרוצים מאוד מהתעניינות המטופלים והרופאים בניסוי, ואני מצפה לשתף בתוצאות הניסוי ברבעון השלישי של 2018".


מבנה הניסוי
FX2017-22 הוא ניסוי כפול סמיות (double-blind), מבוקר על ידי קבוצת פלאסבו (vehicle-controlled), שנערך במס' מרכזים רפואיים בארה"ב, אשר לו גויסו מטופלים הסובלים מאקנה בדרגה בינונית עד חמורה. החולים בניסוי חולקו באופן רנדומלי לטיפול ב-FMX101 או בפלאסבו (קבוצת הבקרה) (1:1), עם טיפול של פעם ביום במשך 12 שבועות.


המדדים להצלחה הם: (1) שיעור הנבדקים אשר יגיעו להצלחה טיפולית במדד ה-IGA בתום 12 שבועות טיפול ("הצלחה" מוגדרת כציון של "נקי" או "כמעט נקי" לעור הפנים ושיפור של לפחות שתי דרגות חומרה כעבור תקופה של 12 שבועות מתחילת הניסוי); ו-(2) השינוי הממוצע מתחילת הניסוי במספר הנגעים הדלקתיים בכל קבוצת טיפול בתום 12 שבועות. הערכת בטיחות התרופה תכלול דיווח על תופעות לוואי פנימיות ועוריות, בדיקות מעבדה קליניות וסימנים חיוניים.
לניסוי FX2017-22גויסו 1,507 מטופלים. במידה והתוצאות יהיו חיוביות, ניסוי זה יהווה את הבסיס להגשת בקשה למנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) לרישום תרופה חדשה (NDA), אשר בכוונת החברה להגיש לפני תום שנת 2018.


אודות פואמיקס
פואמיקס הינה חברת פרמצבטיקה המתמחה בפיתוח ומסחור תרופות ייחודיות במתן על העור לטיפול דרמטולוגי. מוצרי החברה המובילים הנמצאים בשלבים קליניים מתקדמים כוללים את קצף FMX101, המכיל מינוציקלין לטיפול באקנה בדרגה בינונית עד חמורה ו-FMX103 לטיפול ברוזציאה בדרגה בינונית עד חמורה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il