TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קיידנס מציגה תוספות משמעותיות לפלטפורמת Virtuoso


קיידנס
פלטפורמת Virtuoso המעודכנת מאפשרת כעת למהנדסים לערוך ולנתח בצורה חלקה גם את המערכות ההטרוגניות המורכבות ביותר

קיידנס דיזיין סיסטמס (נאסד"ק: CDNS) הציגה תוספות משמעותיות ב-Cadence Virtuoso, הפלטפורמה לתכנון IC אנלוגי. התוספות נועדו לשפר את הפרודוקטיביות של מערכות אלקטרוניות ותכנון IC והן ישפיעו על רוב מוצרי Virtuoso. המהנדסים, מתכנני המערכות, יזכו לסביבת עבודה יציבה לתכנון, יישום וניתוח של שבבים, מארזים, לוחות ומערכות ברמות מורכבות גבוהה.


פלטפורמת Virtuoso המעודכנת מאפשרת כעת למהנדסים לערוך ולנתח בצורה חלקה גם את המערכות ההטרוגניות המורכבות ביותר. היא מאפשרת לעבוד על גבי פלטפורמה אחת תוך שימוש בכל ההיצע של פלטפורמת Virtuoso הכולל את סט יישומי התכנון המוכח שלה. בליבת סביבת תכנון המערכות החדשה, קיים מערך של טכנולוגיות המאפשרות עריכה סימולטנית על פני מספר רב של ערכות תכנון וטכנולוגיות הכלולות בתהליך.


בגרסה זו של פלטפורמת Virtuoso שילבה קיידנס מתודולוגיות חדשניות לצמתי תכנון מתקדמים, אשר מאיצות את התכנון המתבצע בטכנולוגיות תהליך, החל מ-22 ננומטר ועד 5 ננומטר. הודות לשיתוף הפעולה עם מפעלי ייצור מובילים, שותפים לאקו-סיסטם ולקוחות, הצליחה קיידנס לפתח טכנולוגיות מתקדמות המנהלות באופן אוטומטי מורכבויות בתהליך, עם מתודולוגיות חדשניות המאפשרות למהנדסים להתמקד במטרות התכנון שלהם. בניתוח ותכנון מעגלים, אלגוריתמים סטטיסטיים מתקדמים המותאמים במיוחד לתכנוני FinFET, חושפים כבר בשלבים מוקדמים בתכנון, שונות במעגלים, ובכך מקצרים את זמן ניתוח השונות בתכנון בכ-20%.


בתכנון הפריסה, מערכת ייחודית מרובת גרידים עוזרת לפשט את כללי התכנון המורכבים של התהליכים החדשים ביותר בצמתי 7 ננומטר ו-5 ננומטר. זאת, תוך שהיא מאפשרת למתכננים להגדיל את השימוש שלהם בטכנולוגיות השמה וניתוב ובכך להגדיל באופן משמעותי את הפרודוקטיביות של תכנון הפריסה. השימוש בטכניקות הללו, יחד עם השיפורים שהוכנסו במתודולוגיה המתקדמת, מצמצם את מאמצי תכנון הפריסה, בשיעור של פי שלושה בתכנוני ייצור ב-7 ננומטר.


קיידנס הכניסה גם כמה שיפורים בניתוח ובתכנון האנלוגי. תפוקת הסימולציה של ה-ADE (סביבת תכנון אנלוגי) שופרה בשיעור של עד פי שלושה, בזכות אינטגרציה משופרת עם סימולטור המעגלים Cadence Spectre. יכולות ייחודיות נוספו ל-Virtuoso ADE Verifier כדי למרכז את המפרטים החשמליים הכלליים (בין-תחומיים) ולייעל את המסלול לעמידה בתקנים (לדוגמה ISO 26262) בכ-30%.


סביבת Virtuoso Layout מתפתחת מפריסה בעלת מודעות חשמלית, לפריסה הראשונה בתעשייה המונעת באופן חשמלי וגם בסימולציה, תוך שימוש בסט ייחודי של טכנולוגיות in-design כדי להבטיח שלמות מעגלים וביצועים. פריסה חדשה זו עוזרת להתמודד עם הרבה מהאתגרים השכיחים במעגלים קריטיים ובתכנונים בצמתים מתקדמים. כדי להגדיל את האוטומציה של הפריסה, הסביבה החדשה מציגה טכניקות פורצות דרך לתכנון רצפה היררכי, לצד טכנולוגיות חדשות של אוטומציית השמה וניתוב, במטרה להגדיל את הפרודוקטיביות והתפוקה של תכנון הפריסה ולקצר את זמן הביצוע הכולל.


עם המורכבות של השבבים הקיימים היום, אחד האתגרים הגדולים הוא חלוקת המשימות בין כל המשתתפים בצוות התכנון. פלטפורמת Virtuoso מציעה עכשיו יכולת חדשנית של תכנון בו-זמנית בזמן אמת עבור כל הצוות. זהו כלי מועיל במיוחד לתיקון DRC (בדיקת כללי תכנון), גמר שבבים וניתוב ידני. על פי ההערכות של קיידנס, סביבת הפריסה החדשנית, עם העריכה והניתוב המונעים חשמלית, עריכת תכנון בזמן אמת וטכניקות תכנון מהפכניות, תשפר את הפרודוקטיביות בשיעור של עד 50%.


Cadence Design Systems (קיידנס)
קיידנס מאפשרת חדשנות לתחום התכנון האלקטרוני, וממלאת תפקיד מרכזי ביצירת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של מעגלים משולבים ומוצרי אלקטרוניקה. לקוחות קיידנס משתמשים בתוכנה, חומרה, IP ושירותים נוספים אשר פותחו בחברה, במטרה לתכנן ולבצע וריפיקציה של שבבים מתקדמים, מוצרי אלקטרוניקה צרכנית, ציוד תקשורת ורשת ומערכות מחשוב. מטה החברה שוכן בסן-חוזה, קליפורניה, ומשרדי מכירות, מחקר ופיתוח פזורים ברחבי העולם במטרה לשרת את תעשיית האלקטרוניקה הבינלאומית.
http://www.cadence.com/il/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il