TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מינוי בקבוצת דיסקונט: לוי הלוי מונה למנכ"ל חברת כרטיסי האשראי כאל


לוי הלוי - מנכ"ל חברת כרטיסי האשראי כאל
לוי הלוי, סמנכ"ל, ראש חטיבת טכנולוגיות ותפעול של דיסקונט, מחליף את דורון ספיר המסיים את תפקידו כמנכ"ל החברה

היום (יום ב'), מינה דירקטוריון חברת כאל, בראשות רן עוז, את לוי הלוי למנכ"ל חברת כאל וזאת בהמשך להמלצת צוות האיתור של דירקטוריון כאל ולהמלצת דירקטוריון דיסקונט, בראשות ד"ר יוסי בכר.


לוי הלוי (48), יסיים את תפקידו כחבר הנהלה בדיסקונט, לאחר שכיהן בארבע השנים האחרונות כראש חטיבת טכנולוגיות ותפעול. בתקופת כהונתו, ביסס הבנק את התשתית הטכנולוגית ואת מעמדו כבנק מוביל ומתקדם בתחומי הדיגיטל והטכנולוגיה. הלוי היה שותף מרכזי ליישום התוכנית האסטרטגית של הבנק ולהובלת הטרנספורמציה הדיגיטלית ויוזמות חדשניות מתקדמות, שהביאו לשיפור חווית השירות ללקוחות הבנק. בשנתיים האחרונות כיהן הלוי כדירקטור בחברת כאל.


קודם לתפקידו בדיסקונט, כיהן לוי הלוי, במגוון רחב של תפקידי ניהול בכירים בתחום הפיננסי טכנולוגי ובהם, משנה למנכ"ל מנורה מבטחים, מנהל אגף הפיתוח בבנק הפועלים, מנכ"ל קבוצת מלם ומנכ"ל קונסיסט מערכות. הלוי, בוגר מסלול ממר"מ, בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) מהמרכז הבינתחומי בהרצליה ותואר שני במינהל עסקים (MBA), מאונ' בר אילן.


לילך אשר טופילסקי, מנכ"לית קבוצת דיסקונט: " עולם הפיננסיים ובתוכו, חברות כרטיסי האשראי, עומד בפני שינוי המציב אתגרים רבים לחברת כאל. הבחירה בלוי הלוי, בתקופה כה מאתגרת, הינה ביטוי להערכה הרבה לנוכח העשייה ולהישגים הרבים שהוביל בדיסקונט. לוי מביא ניסיון רב בתחום הפיננסים והאשראי ובעל יכולות יוצאות דופן בהובלת תהליכי שינוי, בדגש על השילוב בין טכנולוגיה לבין עסקים. אני משוכנעת שחברת כאל בהובלת לוי תמשיך לצמוח ולהוות גורם מוביל בשוק תחרותי זה. אני מודה לדורון ספיר, המנכ"ל היוצא, שניהל בהצלחה את חברת כאל, על תרומתו הרבה לצמיחת החברה וביסוסה כחברה מובילה ותחרותית".


רן עוז, יו"ר דירקטוריון כאל: " לוי הוא מנהל מוכשר עם ידע מקצועי רחב, בעל מעוף ויכולת מוכחת בתחומי הטכנולוגיה והפיננסיים. חברי הדירקטוריון ואנוכי, מאמינים כי הלוי יוביל בהצלחה את החברה ביישום התוכנית האסטרטגית וימשיך את תנופת העשייה והצמיחה של כאל. אני מאחל הצלחה רבה ללוי בתפקידו ומבקש להודות לדורון ספיר, על כהונה מוצלחת בחמש השנים האחרונות, בהן החברה הגיעה לשיאים חדשים והובילה יוזמות משמעותיות בעולם כרטיסי האשראי, בתחום המועדונים החוץ בנקאיים, בהגדלת תיק האשראי החוץ בנקאי, ובביסוס וחיזוק המותג דיינרס".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il