TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הורה בתפקיד 'השוטר הרע' לא מספיק כדי להגן על ילדים מפני איומים ברשת


קספרסקי
התלות של צעירים באינטרנט לצורך אינטראקציה חברתית גורמת לשליש (33%) מההורים לחשוש מהתמכרות ילדיהם לאינטרנט

לא רק שהאיומים על ילדים בעולם המקוון גורמים חששות בקרב הורים, גם הזמן שהילדים מבלים ברשת הופך לנושא משמעותי. כתוצאה מכך, שליש מההורים מגבילים את הזמן שהילדים שלהם מבלים ברשת, במטרה להגן עליהם מפני סכנות. אבל ישנם צעדים נוספים שהורים יכולים לנקוט כדי למזער את הסיכונים וכדי לסייע לילדיהם להוציא את המרב מכל הדברים החיוביים שהעולם הדיגיטלי יכול להציע.


התלות של צעירים באינטרנט לצורך אינטראקציה חברתית גורמת לשליש (33%) מההורים לחשוש מהתמכרות ילדיהם לאינטרנט. חשש זה עולה מסקר שערכו מעבדת קספרסקי וחברת המחקר B2B International, בין היתר גם בישראל, המראה כי יותר מאחד מ-10 הורים (12%) לילדים מתחת לגיל 18 מאמין שהילד שלו מכור לאינטרנט. חוסר היכולת של ילדים להתנתק מהעולם המקוון הופך לחשש העיקרי בקרב הורים, לצד החששות כי ילדיהם צופים בתוכן לא ראוי ובתוכן מיני (36%) ומתקשרים עם זרים (32%).


יותר מ- 51% מההורים מרגישים כי האיומים ברשת על הילדים שלהם גדלים כל העת, כשבמקביל גדל גם הזמן שהילדים מבלים ברשת. דאגות מסוג זה הביאו 33% מההורים להציב מגבלות על הזמן שהילדים שלהם יכולים לבלות ברשת. עם זאת, הגבלת זמן הפעילות ברשת לא בהכרח משפרת את הגנת הילדים ברשת. במהלך תקופה של 12 חודשים, 44% מהילדים נתקלו באיום מקוון אחד לפחות, כשאחד מ-10 ילדים נחשף לתוכן לא ראוי (12%), ו-10% התמודדו עם תוכנה זדונית או וירוסים.


אפשרות חלופית עבור הורים היא להתמקד בתמיכה בילדים בדרכים אחרות, כגון חינוך. יותר משליש (37%) מההורים משוחחים עם הילדים שלהם באופן קבוע על איומים ברשת, ו-31% מנסים לפקח על פעילות הילדים ברשת תוך שהם מנצלים הזדמנויות כדי לשוחח עם הילדים על איומים פוטנציאליים.


"הורים שואפים להגן על ילדיהם, אבל התמקדות בהגבלת הגישה לרשת, אינה בהכרח הדרך הטובה ביותר. חינוך ותקשורת משחקים תפקיד חשוב ביכולת של הורים להבטיח שילדיהם ישתמשו באינטרנט באופן אחראי ובטוח", אמר דמיטרי אלשין, סגן נשיא שיווק מוצרים, מעבדת קספרסקי. "הגבלת זמן הפעילות באינטרנט היא חלק חשוב בתהליך, אבל היא לא תעבוד לבדה. טכנולוגיה יכולה לסייע להפחית את הסיכונים. היא מאפשרת לילדים לחקור בבטחה את כל הצדדים החיובים של האינטרנט ולפתח את היכולות הדיגיטליות שלהם, מבלי להיות מודאגים לגבי איומי סייבר".


Kaspersky Safe Kids תוכנן כדי לסייע להורים להפעיל גישה יעילה להגנה על ילדים מפני הסכנות האורבות ברשת. באמצעות Safe Kids הורים יכולים לחסום את הגישה לאפליקציות ואתרים מסוימים, לשפר את מודעות הילדים לסכנות בעזרת התרעות שמקפיץ Safe Kids בכל כניסה לאתרים או אפליקציות הכוללים תוכן מסוכן, להגביל את זמן פעילות הילדים ברשת או לעקוב אחר פעילותם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
1/5/18
1. אני משתמשת בתוכנת בקרת הורים גולשים בזמן - יעל שלוש
אני משתמשת בתוכנת בקרת הורים גולשים בזמן.
ממשק בעברית חינמית עם אפשרות לשדרוגים. התוכנה עושה הגבלת זמן מחשב חסימה וסינון אתרים לפי בחירה של ההורה!
ממליצה בחום!
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il