TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אדמה מדווחת על רבעון ראשון חזק בעולם לצד איחור בתחילת העונה באירופה


אדמה
המכירות ברבעון צמחו בשיעור של 10.9%, עליה של למעלה מ-100 מיליון דולר, וחצו לראשונה את רף המיליארד דולר

המכירות ברבעון צמחו בשיעור של 10.9%, עליה של למעלה מ-100 מיליון דולר, וחצו לראשונה את רף המיליארד דולר:
צמיחה כמותית של 6.9%, עם גידול משמעותי בכל השווקים המרכזיים בעולם למעט אירופה, בה התארך החורף והביא לאיחור בתחילת העונה
המכירות הנמוכות מהצפוי באירופה לא קיזזו השפעה שלילית של הגנות על היורו שבוצעו ב-2017; בניכוי השפעת ההגנות, המכירות, כמו גם כל אחת משורות הרווח, היו גבוהות ב-25 מיליון דולר
צמיחה מתמשכת בנתחי השוק בכל השווקים המרכזיים, לרבות אירופה
צמיחה ברווח הגולמי ברבעון בשיעור של 6.8% ל-352 מיליון דולר:


שיעור רווח גולמי של 34.5% בהשוואה ל-35.8% ברבעון המקביל
בניכוי השפעת הגנות היורו מ-2017, הרווח הגולמי היה עומד על 377 מיליון דולר ושיעורו 36.0%
המשך בידול סל המוצרים ממשיך להשפיע באופן חיובי על תמהיל המכירות ורווחיותו
ביקוש איתן למוצרי אדמה איפשר העלאת מחירים בגובה 2%, שקיזזו את עליית עלות הרכש
EBITDA של 191 מיליון דולר בהשוואה ל-195 מיליון דולר ברבעון המקביל:
שיעור EBITDA של 18.7% בהשוואה ל-21.2% ברבעון המקביל
בניכוי השפעת הגנות היורו מ-2017, ה-EBITDA היה עומד על 216 מיליון דולר ושיעורו 20.6%
רווח נקי של 85 מיליון דולר בהשוואה ל-118 מיליון דולר ברבעון המקביל:
שיעור רווח נקי של 8.3% בהשוואה ל-12.8% ברבעון המקביל
בניכוי השפעת הגנות היורו מ-2017, הרווח הנקי היה עומד על 110 מיליון דולר ושיעורו 10.5%; הפער הנותר נובע ממס אפקטיבי נמוך ברבעון המקביל
ניהול הדוק של ההון החוזר לצד תנופת הצמיחה החזקה


הורדת מינוף משמעותית:
חוב מאזני נטו של 513 מיליון דולר, נמוך ב-428 מיליון דולר מהרבעון המקביל
יחס חוב מאזני נטו ל-EBITDA של 0.8x לעומת 1.6x ברבעון המקביל
התקדמות משמעותית בבניית הפעילות והאינטגרציה בסין
גידול של למעלה מפי שלוש במכירות המוצרים המבודלים והפורמולציות
המשך צמיחה משמעותית ברחבי העולם של מכירת מוצרים הנהנים משרשרת הערך האחודה של החברה המשולבת
תהליך ההעברה לאדמה לצד מכירת מוצרים בקשר עם רכישת סינג'נטה על ידי כמצ'יינה הושלם בהצלחה:
הטמעה חלקה ותחילת מכירות מוצלחת של סל המוצרים שהועבר מסינג'נטה, במקביל להעברת מוצרי החברה שנמכרו, באופן המבטיח את רציפות האספקה ושימור איכות. 

אדמה פתרונות לחקלאות בע"מ ("פתרונות") יחד עם הוביי סנונדה בע"מ ("החברה הנסחרת"), אשר יקראו אדמה (ביחד, "אדמה" או "החברה המשולבת"), דיווחו היום על התוצאות המאוחדות לרבעון הראשון שהסתיים ביום 31 במרץ, 2018.

התוצאות של החברה המשולבת הינן לאחר הצגה מחדש של תקופות קודמות כך שתכלולנה את המצב הכספי, תוצאות הפעילות ותזרים המזומנים של פתרונות. כל סעיפי הרווח וההפסד הכלולים בהודעה זו מוצגים על בסיס מאוחד ומתואם, המשקף את ביצועי החברה המשולבת. לתיאור ולניתוח ההפרשים בין סעיפי הרווח והפסד המתואמים לסעיפי הרווח והפסד בדוחות הכספיים, ראו בנספח "ניתוח הפערים בין סעיפי הרווח והפסד המתואמים לסעיפי הרווח והפסד בדוחות הכספיים". ההכנסות במונחי מטבע מקור צמחו ב-7.7% ברבעון.


הרווח למניה הרגיל ובדילול מלא הינו זהה. מספר המניות המשמש לחישוב הרווח למניה ברבעון הראשון של שנת 2017 הוא 2,341.9 מיליון מניות, הכולל את הנפקת המניות כחלק מעסקת החיבור ב-2017. מספר המניות המשמש לחישוב הרווח למניה ברבעון הראשון של שנת 2018 הוא 2,446.6 מיליון מניות, הכולל גם את הנפקת המניות העוקבת בהקצאה הפרטית.

יאנג שינצ'יאנג, יו"ר דירקטוריון אדמה, אמר כי "הצמיחה החזקה שלנו ברבעון, למרות ההתחלה המאוחרת של העונה באירופה, מעידה על החוסן של הפריסה הגלובלית הרחבה של החברה, וכן על המשך החדירה שלנו לשוקי מפתח ברחבי העולם. המשך בניית הפעילות שלנו בסין מתקדם במלוא התנופה, עם צמיחה מהירה בשוק המקומי העצום. בנוסף, שרשרת הערך האחודה של החברה המשולבת וההפצה של מוצרים הנהנים מיתרון זה, מעניקה לנו יתרון תחרותי משמעותי."


חן ליכטנשטיין, נשיא ומנכ"ל אדמה, הוסיף, "אדמה צמחה ברבעון, עם המשך גידול בנתחי השוק בכל השווקים המרכזיים. במיוחד נציין את הצמיחה החזקה באמריקות, סין, הודו ואסיה-פסיפיק, אשר פיצתה על האיחור בתחילת העונה באירופה. המשך הבידול של סל המוצרים שלנו, אשר מוסיף להתחזק עם השקות מוצרים בכל השווקים, וביניהן ההשקות האחרונות בברזיל של NIMITZ® ו-CRONNOS®, נותן ערך ממשי לחקלאים ברחבי העולם ותורם להמשך הביצועים שלנו."

השפעות שוק
המשך ביקוש מתון לחומרי הגנת הצומח על רקע המשך מחירי סחורות והכנסות חקלאים נמוכות, לצד פתיחתם מחדש של ערוצי הפצה - ‏בעוד מחירי רוב הסחורות החקלאיות הנם ככלל יציבים, מלאי הדגנים מוסיף להיות גבוה, דבר היוצר לחץ על מחיריהם. סביבה זו ממשיכה לתרום לרווחיות נמוכה של החקלאים זו השנה הרביעית ‏ברציפות. באזורים מסוימים רמות המלאי בערוצי ההפצה של מוצרי הגנת הצומח הצטמצמו ‏לעומת השנה שעברה, מה שאפשר לחזור לרמת פעילות שוק רגילה.


החורף הממושך באירופה גרם לאיחור בתחילת העונה, והשפיע על הביקוש ביבשת. קצב עליית הטמפרטורות בשבועות הקרובים יקבע כמה מתוך המכירות שהתעכבו יושלמו קדימה. ההשפעה השלילית של הגנות היורו מ-2017 צפויה להסתיים ברבעון השני.
חרף תנאי השוק הלא אחידים, החברה המשולבת ממשיכה להציג צמיחה כמותית ניכרת, כתוצאה מהשקת מוצרים חדשים ומבודלים והעמקת ‏החדירה לשווקים ברחבי העולם – השקת ה-NIMITZ® בברזיל ברבעון ביחד עם ההשקה המתקדמת בימים אלה של ה-CRONNOS®, צפויות לתרום באופן ניכר לצמיחתה של אדמה החל מהמחצית השניה של השנה.


בלימה בעלויות ייצור, עלויות רכש גבוהות יותר בשל עיכובים באספקת חומרי גלם וביניים - החברה המשולבת ממשיכה לנהל באופן הדוק את עלויות הייצור. עם זאת, עלות רכש גבוהה יותר בשל זמינות מוגבלת של חומרי גלם וביניים מסוימים, בעיקר בשל הגברת אכיפה סביבתית בסין, גרמה לעלויות ייצור גבוהות יותר בהשוואה לתקופה המקבילה. ביקוש ער למוצרי החברה איפשר העלאת מחירים בגובה 2% על פני סל המוצרים, אשר קיזזה את העלייה בעלות הרכש.


נתונים כספיים עיקריים
מכירות: צמחו ב-10.9% ברבעון ל-1,022 מיליון דולר, בהשוואה לתקופה המקבילה. גידול משמעותי זה נבע מצמיחה כמותית בשיעור של 6.9%, בשל גידול בסל מוצרים מבודל יותר בצפון אמריקה, אמריקה הלטינית, סין ואסיה-פאסיפיק, וכן הודו, המזרח התיכון ואפריקה, שקוזז בחלקו בשל ירידה בכמויות באירופה כתוצאה מהתמשכות החורף והתחלה מאוחרת של העונה. בנוסף לצמיחה הכמותית האיתנה, העליה בביקושים גרמה לסביבת מחירים חזקה יותר באופן שאיפשר לחברה המשולבת להעביר ללקוחות חלק מהשפעת הזמינות המוגבלת באספקה. בנוסף, השפעה נטו חיובית של תנועות מטבע, בשל התחזקות מרבית המטבעות למול הדולר, אשר קוזזה בחלקה בשל הגנות מטבע, ובעיקר ההשפעה השלילית של ההגנות על היורו מ-2017 בסך של 25 מיליון דולר. בניכוי השפעת הגנות היורו, מכירות החברה המשולבת ברבעון היו עומדות על 1,047 מיליון דולר.


רווח גולמי: הרווח הגולמי ברבעון עלה ב-6.8% ל-352 מיליון דולר, בהשוואה לתקופה המקבילה. הגידול ברווח הגולמי נבע משילוב של צמיחה כמותית והמשך בידול סל המוצרים, לצד עליית מחירים, וכמו כן השפעה חיובית של תנודות מטבע למול הדולר, לצד ההשפעה השלילית של הגנות היורו מ-2017, שבניכויה היה הרווח הגולמי גבוה ב-25 מיליון דולר ומסתכם ל-377 מיליון דולר ושיעורו ל-36.0%. מגמות אלה קוזזו בחלקן על ידי העלות הגבוהה יותר של רכש חומרי גלם וביניים.


הוצאות תפעוליות: סך ההוצאות התפעוליות של החברה ברבעון הסתכם ב-216 מיליון דולר (21.1% מהמכירות, או 20.6% בניכוי השפעת הגנות היורו מ-2017), לעומת 186 מיליון דולר (20.2% מהמכירות) בתקופה המקבילה.
מתוך כלל ההוצאות התפעוליות, הוצאות המכירה והשיווק ברבעון הסתכמו בסך של 160 מיליון דולר (15.6% מהמכירות), לעומת 140 מיליון דולר (15.2% מהמכירות) בתקופה המקבילה. הגידול ברכיב זה נבע בעיקר מהגדלת צוותי מכירות באזורים שבצמיחה, ומגידול בהוצאות משתנות אחרות בשל הצמיחה בכמויות הנמכרות.
מתוך כלל ההוצאות התפעוליות, הוצאות מו"פ, הנהלה וכלליות ברבעון הסתכמו בסך של 51 מיליון דולר (5.1% מהמכירות) לעומת 42 מיליון דולר (4.5% מהמכירות) בתקופה המקבילה. הגידול ברכיב זה ברבעון נבע בעיקר מהגדלת ההוצאה על פרויקטים אסטרטגיים של מחקר ופיתוח ומגידול בהוצאות הקשורות לעובדי המחקר.

בנוסף לגורמים האמורים, חלק מהגידול בהוצאות התפעוליות נבע מהתחזקות מרבית המטבעות אל מול הדולר.
הרווח התפעולי ברבעון הסתכם בסך של 137 מיליון דולר, לעומת 143 מיליון דולר בתקופה המקבילה. בניכוי ההשפעה השלילית של הגנות היורו מ-2017, הרווח התפעולי ברבעון היה עומד על 162 מיליון דולר.
ה-EBITDA ברבעון הסתכם בסך של 191 מיליון דולר בהשוואה ל-195 מיליון דולר בתקופה המקבילה. בניכוי ההשפעה השלילית של הגנות היורו מ-2017, ה-EBITDA ברבעון היה עומד על 216 מיליון דולר.
הוצאות מימון והכנסות מהשקעות: הוצאות מימון נטו והכנסות מהשקעות גדלו ברבעון ל-34 מיליון דולר בהשוואה ל-20 מיליון דולר ברבעון המקביל. גידול זה נבע בעיקרו מאימוץ לראשונה של תקן חשבונאי המסווג חלק מהכנסות הריבית על מכירות ללקוחות כמכירות ולא כהכנסה פיננסית.


הוצאות מס: הוצאות המס נטו הסתכמו בסך 18 מיליון דולר ברבעון, בהשוואה להוצאות מס של 5 מיליון דולר בלבד בתקופה המקבילה. הוצאות המס הנמוכות יחסית שנרשמו ברבעון המקביל, משקפות ניצול הפסדי עבר מועברים לצורכי מס באותו רבעון.
רווח נקי: הסתכם בסך 85 מיליון דולר ברבעון, לעומת 118 מיליון דולר בתקופה המקבילה. בניכוי ההשפעה השלילית של הגנות היורו מ-2017, הרווח הנקי ברבעון היה עומד על 110 מיליון דולר.
הון חוזר: גבוה ב-56 מיליון דולר לעומת התקופה המקבילה, כהערכות לתנופת הצמיחה הגבוהה. רמות מלאי גבוהות יותר כתוצאה מעלות הרכש, וכן מהכנת מוצרים לעונה. יתרת לקוחות גבוהה יותר בשל הגידול החזק במכירות, אשר קוזזה באופן חלקי בשל גידול ביתרת הספקים.


תזרים מזומנים: תזרים מזומנים שלילי מפעילות שוטפת בסך 34 מיליון דולר ברבעון, מול תזרים בסך 5 מיליון דולר ברבעון המקביל, משקף את השינוי ברווח התפעולי וכן הגידול בהון החוזר.
תזרים חיובי מפעילות השקעה הסתכם לסך של 7 מיליון דולר לעומת 41 מיליון דולר שהושקעו בתקופה המקבילה. תוספת לנכסים כללה את העברת המוצרים מסינג'נטה באירופה, וכן השקעות אחרות ברישויים למוצרים ונכסים בלתי מוחשיים ורכוש קבוע. ההשקעות ברכוש קבוע, בניכוי מענקי השקעה, הסתכמו ב-27 מיליון דולר ברבעון, לעומת 19 מיליון דולר בתקופה המקבילה. תמורה ממימוש נכסים כוללת את התמורה ממכירת מוצרים מסוימים באירופה בקשר עם קבלת אישור הרשויות באירופה לרכישת סינג'נטה על ידי כמצ'יינה.


בשל העונתיות בפעילות החברה המשולבת, תזרים מזומנים חופשי שלילי בסך 31 מיליון דולר ברבעון, לעומת תזרים חופשי שלילי של 44 מיליון דולר בתקופה המקבילה, המשקף שיפור בהינתן הצמיחה החזקה שנרשמה במהלך הרבעון.
מינוף: החוב המאזני נטו בסוף הרבעון עמד על 513 מיליון דולר, ירידה של 428 מיליון דולר מסך החוב של 940 מיליון דולר ב-31 במרץ, 2017. הורדה זו של החוב הובילה לירידה ביחס חוב מאזני נטו ל-EBITDA ל-0.8x בקירוב.
דיבידנד: ב-27 במרץ, 2018, הכריזה החברה המשולבת על חלוקת דיבידנד במזומן בסך של 0.63 יואן לכל 10 מניות, לכל בעלי המניות, המסתכם בסך דיבידנד כולל של 154.1 מיליון יואן (כ-24.5 מיליון דולר). חלוקה זו מותנית בקבלת אישור בעלי המניות.

אירופה: המכירות ירדו ב-5.4% ברבעון במונחי מטבע מקור, בהשוואה לתקופה המקבילה. ירידה זו נבעה בעיקר מהתחלה מאוחרת של העונה בעיקר בצפון ובדרום-מערב אירופה עקב החורף המתמשך, וכן מרמות המלאי המוסיפות להיות גבוהות בערוצי ההפצה.


במהלך הרבעון התקבלו רישויים עבור מספר מוצרים מבודלים, בינהם, CALMATM מווסת צמיחה חדש בדגנים ו- KARNEOLTM קוטל פטריות בעל מנגנון פעולה כפול לתפוחים באוקריאנה. וכן, SULCOTREK® קוטל עשבים המשלב שני חומרים פעילים בספרד, פורטוגל, פולין, צ'כיה וסרביה; CUSTODIA® קוטל פטריות רחב טווח בעל מנגנון פעולה כפולה בצרפת; BANJO FORTE® קוטל פטריות ייחודי ביוון ובולגריה; וכמו כן SEEDRON® קוטל פטריות הפועל על פני שטח וכן באופן סיסטמי, המיועד לטיפול בזרעים בגרמניה וסלובקיה.


במהלך הרבעון, השלימה החברה המשולבת בהצלחה את הטמעת סל המוצרים שהועבר מסינג'נטה וכן, במקביל, את העברת המוצרים היוצאים.
במונחי דולר, המכירות באירופה היו נמוכות ב-1.7% ברבעון, עם תרומה חיובית נטו של תנודות מטבע, אשר קוזזה בחלקה על ידי ההגנות היורו.
צפון אמריקה: מכירות החברה צמחו ב-14.8% ברבעון במונחי מטבע מקור, בהשוואה לתקופה המקבילה, בשל ביקושים חזקים למוצרים מבודלים, הן בארצות הברית והן בקנדה.
המשך ביקוש גבוה לסל מוצרי הכותנה, לרבות קוטל החרקים DIAMOND®, קוטל העשביםDIREX® וקוטל החרקים ACEPHATE 97 WDG, בציפייה לעונה חזקה בעקבות עליה בשטחי זריעת גידול זה. בנוסף, ההשקות בקנדה של NIMITZ® הייחודי, ו-DAVAI® קוטל עשבים לרחבי-עלים, מציעות פתרונות חדשים לשוק.


בשוק למוצרים להגנת הצומח לשימושים שאינם חקלאיים בארצות הברית, אדמה השיקה סדרה תרסיסים חדשניים המיועדים לשימוש מדבירים מקצועיים - המיוצרים במתקן חדש במפעל שבפסדינה, טקסס.
במונחי דולר, מכירות החברה צמחו ב-15.9% ברבעון, בהשוואה לתקופה המקבילה.
אמריקה הלטינית: המכירות עלו ב-22.4% ברבעון במונחי מטבע מקור, בהשוואה לתקופה המקבילה. צמיחה חזקה זו נבעה מגידול ניכר בכמויות המכירה, במיוחד בברזיל, קולומביה, פרו וארגנטינה.
בברזיל נרשמה צמיחה משמעותית במכירות, עם המשך בידול סל המוצרים. במהלך הרבעון התקבלו רישויים ל- NIMITZ® ו-LEGADO® קוטלי נמטודות ייחודיים, כמו גם BLINDADO® לטיפול בזרעים. השקת CRONNOS®, קוטל פטריות חדשני המבוסס על תערובת של שלושה חומרים פעילים לטיפול בחילדון בסויה, ביחד עם ה- NIMITZ®, מספקים פתרונות יעילים ובטוחים לחקלאים, וצפויים לתרום באופן ניכר לצמיחת החברה המשולבת. במהלך הרבעון הושקה גם ADAMA SAGRESTM, מערכת חדשנית מבוססת-ענן לשימוש חקלאים ומפיצים לניהול ציי רכב.


צמיחה חזקה נרשמה בארגנטינה, חרף ירידה בביקושים לקוטלי חרקים וקוטלי ופטריות בשל הבצורת המתמשכת. ADAMA BLACKTM – תוכנית חדשה בארגנטינה לחיזוק קשר עם חקלאים – תורמת לצמיחה.
במונחי דולר, המכירות ברבעון עלו ב-21.1% בהשוואה לתקופה המקבילה, באופן המשקף את ההיחלשות המתונה של המטבעות המקומיים למול הדולר.


אסיה-פסיפיק: המכירות צמחו ב-13.1% ברבעון במונחי מטבע מקור, בהשוואה לרבעון המקביל. הצמיחה החזקה נבעה מגידול משמעותי בכמויות המכירה של מוצרים מבודלים, עם ביצועים חזקים במיוחד בסין, אוסטרליה, יפן וקוריאה.
במהלך הרבעון התקבלו רישויים עבור מספר מוצרים מבודלים, ביניהם, ,TRIVOR® קוטל חרקים באגסים ופרי הדר בקוריאה; ,KOHINOR® קוטל חרקים באורז ופירות בתאילנד; ו- ,MARVEL ULTRA®מווסת צמיחה למדשאות באוסטרליה.


בסין, אדמה יותר משילשה את מכירות המוצרים הממותגים ופורמולציות, וממשיכה להרחיב את הפריסה הגיאוגרפית ואת סל המוצרים עם השקות חדשות של קוטלי החרקים CORMORAN® לתפוחים ו-RIMON FAST® לכרוב, וכן של קוטלי העשבים LI FAN® לרחבי-עלים ו-NARKIS® להדברת עשבים באורז.
במונחי דולר, המכירות ברבעון עלו ב-19.7% בהשוואה לתקופה המקבילה, באופן המשקף את התחזקות המטבעות המקומיים, בעיקר הדולר האוסטרלי, מול הדולר.


הודו, המזרח-התיכון ואפריקה: המכירות באזור צמחו ב-25.5% ברבעון במונחי מטבע מקור, בהשוואה לתקופה המקבילה. תוצאות חזקות אלה נבעו מביצועים טובים של מספר מוצרי מפתח מבודלים שהושקו בשנים האחרונות, כמו גם מהתחזקות ביקושים בפרט בהודו, טורקיה וישראל. כל זה על רקע סביבת מחירים חזקה יותר באופן משמעותי, וחרף תנאי הבצורת המתמשכים בדרום אפריקה.
ברבעון זה גם נרשמו מכירות חזקות של מספר מוצרים הנהים משרשרת הערך האחודה של החברה המשולבת, ביניהם, ACEMAIN® בהודו, וכן COTTONEX®, קוטל עשבים סיסטמי ומניעתי בטורקיה.
במונחי דולר, המכירות צמחו ב-30.9% ברבעון בהשוואה לתקופה המקבילה. נתון המשקף את התחזקות המטבעות המקומיים מול הדולר.

מידע נוסף
דוחות החברה המשולבת, ביחד עם מצגת עיקרי התוצאות הפיננסיות של התקופה, נמצאים באתרי האינטרנט של החברה המשולבת בכתובות www.adama.com ו- www.sanonda.cn.

אודות החברה המשולבת:
החברה המשולבת, שתקרא אדמה, מורכבת מאדמה פתרונות לחקלאות בע"מ והוביי סנונדה בע"מ, והיא מהחברות המובילות בעולם בתחום הגנת הצומח. אנו שואפים ליצור פשטות בחקלאות, ומציעים לחקלאים פתרונות ושירותים יעילים אשר מקלים עליהם ומסייעים להם לצמוח. עם אחד מסלי המוצרים המקיפים והמגוונים בעולם, המציע מוצרים מבודלים ואיכותיים, כ- 6,600 אנשי הצוות שלנו מגיעים לחקלאים ביותר מ- 100 מדינות ברחבי העולם, ומספקים להם יכולות להתמודד עם עשבים, מזיקים ונגעים, ולשפר את יבוליהם. למידע נוסף אנא בקרו באתר www.adama.com ועקבו בטוויטר ב-@AdamaAgri. דוחות כספיים מאוחדים ומקוצרים


הדוחות הכספיים המאוחדים והמקוצרים וההערות אליהם הוכנו כפי שמפורט בהערה 1. למרות שדוחות אלה הוכנו על בסיס העקרונות החשבונאיים המקובלים בסין (PRC GAAP), הם אינם כוללים את כל המידע הנדרש להצגת דוחות כספיים מלאים לפי תקני דיווח כספי בסין או לפי תקני דיווח כספי בינלאומי (IFRS), ועל כן יש לקרוא אותם ביחד עם הדוחות הכספיים הן של הוביי סנונדה בע"מ והן של אדמה פתרונות לחקלאות בע"מ, כפי שהוגשו לבורסות לניירות ערך בשנזן ובתל אביב, בהתאמה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il