TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Airband מטמיעה את פלטפורמת ה-FibeAir IP-20 של סרגון לאספקת קיבולת גבוהה ברשתות תמסורת אלחוטית באזורים כפריים בבריטניה


סרגון
סרגון ושותפתה חברת ההפצה Skylinks Telecoms תומכות ב-Airband בצמצום הפער הדיגיטלי בבריטניה באמצעות פריסה של רשתות רחבות פס אמינות ובמהירות גבוהה

סרגון נטוורקס (נאסד"ק: CRNT) המומחית מספר אחת בשוק רשתות התמסורת האלחוטית (Wireless Backhaul), הודיעה היום על לקוח חדש, Airband Ltd, ספקית אינטרנט אלחוטי בבריטניה. Airband מטמיעה את פלטפורמת ה-FibeAir IP-20 לצורך פרויקט גדול בסבסוד ממשלתי, ובאמצעות שותפתה של סרגון, חברת ההפצה Skylinks Telecoms. הפרויקט, אשר החל בשלהי 2017, יימשך עד אמצע 2018 ויעשה שימוש בציוד ושירותים של סרגון בהיקף של כ-2.6 מיליון דולר לצורך הרחבת הכיסוי והגדלת מהירות אספקת שירותים רחבי פס לבתים ועסקים באזורים כפריים.

Airband מספקת שירותים אלחוטיים רחבי פס אמינים ובמהירות גבוהה לאזורים כפריים ולאזורים נדחים בבריטניה. במסגרת תמיכתה בפרויקט פריסת תקשורת רחבת פס בבריטניה להרחבת הכיסוי לאזורים אשר רמת השירות בהם נחותה עד 2020, החברה נדרשה לפתרון תמסורת אלחוטית המאפשר כבר היום קיבולת גבוהה, כמו גם צמיחה בבסיס המנויים ואספקת שירותים נוספים במהירות גבוהה ואפשרות לגידול בקיבולת התמסורת האלחוטית לטווח הארוך.

הפתרון אותו מספקות Skylinks Telecoms וסרגון מאפשר ל-Airband לא רק לעמוד במהירות ובצורה אמינה בצרכי קיבולת התמסורת האלחוטית הנוכחיים, אלא גם להגדיל את הקיבולת בשליטה מרחוק ובהתאם לגידול בדרישה לשירותים לאורך זמן, וללא צורך בחומרה נוספת או בשליחת צוותי עבודה לשטח. פלטפורמת ה-IP-20 של סרגון, בטכנולוגיית ריבוי הליבות הייחודית שלה, מאפשרת ל-Airband להבטיח את הקיבולת הנדרשת לה לאספקת שירותים נוספים ליותר לקוחות ותוך ניצול חסכוני של משאבים – פחות נדל"ן, צריכה מופחתת של אנרגיה ופחות ציוד.

"בחרנו בפתרון פלטפורמת התמסורת האלחוטית IP-20 של סרגון כיוון שהיא מאפשרת לנו לספק קישוריות מהירה, אמינה ואשר ניתנת להרחבה", אמר רדמונד פיל (Redmond Peel), מנהל ב-Airband. "המוצרים החדשניים של סרגון והצוות המנוסה שלה מאפשרים לנו לפרוס במהירות את הרשת ולספק קיבולת גבוהה במהירות של עד 4 Gbps תוך שימוש מופחת משמעותית במשאבים בהשוואה לכל פתרון אחר".

"אנו גאים לקחת חלק בפריסת תקשורת אלחוטית רחבת פס באזורים כפריים בבריטניה", אמר טוני פין (Tony Finn), מנהל ב-Skylinks Telecoms. "פרויקט זה, על אתגריו, משלב את הניסיון של שתי החברות כך שיאפשר ל-Airband לפרוס במהירות ובבטחה רשת אמינה וניתנת להרחבה אשר תספק את הקישוריות הנדרשת לשנים רבות".

"שיתוף הפעולה בין סרגון, Skylinks ו-Airband מבטיח כי הסביבה הכפרית ואזורים פחות נגישים בבריטניה יוכלו ליהנות מקישוריות רחבת פס מהירה ואמינה", אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון. "בימינו, קישוריות רחבת פס אינה עוד בגדר האפשר, אלא הפכה הכרחית לכלכלה ולחיי היומיום. אנו ממשיכים להרחיב את מספר הלקוחות שלנו מקרב ספקיות האינטרנט דוגמת Airband בכך שאנו מאפשרים להן לעמוד בהבטחתן ללקוחותיהן להקמת רשתות במהירות ובעלות משתלמת המספקות קיבולת גבוהה מאד במינימום משאבים".

אודות Skylinks Telecoms
Skylinks Telecoms הינה ספקית מקצועית של פתרונות טכנולוגיה אלחוטית. עם ניסיון ומומחיות של למעלה מכמעט ארבעים שנה, צוות הניהול ב Skylinks Telecoms זיהה את ההזדמנות לבנות מערך הפצה אלחוטית אמיתי עבור אינטגרציה אלחוטית מקצועית וארגונים.


Skylinks בוחרת בקפידה את היצרנים שהיא מייצגת והופכת באופן יעיל להיות הרחבה של צוות היצרנים המאפשר לספק את הייעוץ הטוב ביותר ואת הגישה למלאי ככל אשר נדרש על ידי הלקוחות. Skylinks מוודאת כי ללקוחותיה גישה מהירה לטכנולוגיה האלחוטית של הארגון עם הנוחות של הידיעה שהתייעצות עם מומחה בעל ידע וניסיון זמינה עבורם בכל עת.


בין אם זה גשר אלחוטי מסוג קמפוס קצר או רשת תקשורת ארצית, ל- Skylinks יש את הפתרון כדי להתמודד עם היישום. Skylinks מספקת מוצרים ופתרונות, לוגיסטיקה, הערכות וקדם קונפיגורציה, עיצוב רשת ומערכת, שירותי התקנה, שירותי תמיכה ותחזוקה. כך שאם מדובר באספקת מוצר או פרויקט הדורש פתרון מלא (full turnkey), ל- Skylinks Telecoms יש את הפתרון עבורך.

אודות סרגון:
סרגון נטוורקס הינה המומחית מספר אחת בשוק התמסורת האלחוטית (Wireless Backhaul). סרגון מסייעת למפעילי תקשורת ולספקי שירותי תקשורת נוספים בעולם להגדיל את היעילות התפעולית ולשפר את חוויית המשתמש באמצעות פתרונות תמסורת אלחוטיים חדשניים. לקוחות החברה כוללים ספקי שירותים אלחוטיים, ארגונים בתחום ביטחון הציבור (public safety), סוכנויות ממשלתיות וחברות לתועלת הציבור, העושים שימוש בפתרונות של סרגון לאספקת שירותי תקשורת דור רביעי 4G, שירותי יישומי מולטימדיה קריטיים ואפליקציות נוספות באמינות ומהירות גבוהות. טכנולוגיית ריבוי הליבות הייחודית של סרגון מספקת שירותי תמסורת אלחוטית בדור רביעי 4G באמינות וקיבולת גבוהה ותוך ניצול מינימאלי של ספקטרום התדרים, אנרגיה ומשאבים נוספים. פתרונות החברה מאפשרים השגת יעילות, כמו גם מעבר פשוט ומהיר לרשתות מתקדמות. החברה מציעה מגוון רחב של שירותים מקצועיים המבטיחים יעילות בעבודת הרשת וכלים לאופטימיזציה ולהשגת הערך הגבוה ביותר עבור הלקוחות. פתרונות החברה הוטמעו ביותר מ-460 ספקי שירותי תקשורת, כמו גם בקרב מאות חברות שבבעלותן רשתות תקשורת פרטיות, ביותר מ-130 מדינות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il