TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

האד-טק הישראלי מעורר עניין בעולם: חברת האד-טק WeQ אשר הושקה היום מודיעה על אסטרטגיית התרחבות אגרסיבית של רכישות בעולם ובישראל


WeQ
החברה החדשה אשר מנוהלת ע"י בכירי התעשיה יוצאי החברות Glispa, Adjust ,HitFox ונוספים גייסה מעל 50 מ' ד' במטרה לרכוש טכנולוגיות חדשניות ב 12-24 החודשים הבאים
WeQ, מותג פתרונות אד-טק למובייל, המספק שירותי הורדה ורכישת אפליקציות ע"י משתמשים בכל העולם, הודיע היום על השקתו הרשמית. WeQ מבוסס על חזון התנועה החברתית-כלכלית, השואפת לעבור מתרבות הבלעדיות של ה-"אני" לתרבות שיתופית של "אנחנו". בכוונת WeQ להוביל את תעשיית האד-טק למובייל, באמצעות שילוב טכנולוגיה חדשנית מבוססת נתונים עם שיתוף ידע של צוות מומחים בתחום האד-טק למובייל, במטרה להעצים את היכולות של חברות לפיתוח אפליקציות.

WeQ יוצאים לדרך כשהם חמושים באסטרטגיית השקעה, לאחר שגייסו יותר מ- 50 מיליון דולר בהון עצמי והון חיצוני, במטרה להאיץ את קצב הצמיחה העולמי השאפתני שלהם. מותג האד-טק מתכנן אסטרטגיית השקעה אגרסיבית של רכישות ומיזוגים, כפי שהתחייב. במשך 12-24 החודשים הבאים, WeQ מתכנן לרכוש טכנולוגיות חדשניות ממיזמים חדשניים במטרה להרחיב את הנוכחות הטכנולוגית והשירותים שלו, לגייס טאלנטים מכל העולם ולהיכנס לשווקים בינלאומיים חדשים. בתוך כך, ב WeQ מעוניינים בשיתופי פעולה ומחפשים הזדמנויות רכישה בתעשיית האד-טק הישראלית.

מרקוס מאלטי, מנכ"ל WeQ, אמר "עם הגישה הייחודית שלנו אשר מאזנת בין שימוש בנתונים לבין אינטליגנציה אנושית, יחד עם אסטרטגיית ההשקעות שלנו, וכן צוות מומחה בעל ידע וניסיון רב העומד בראש הארגון, אנחנו מצוידים היטב בכדי להשיג את מטרותינו השאפתניות להפוך לשחקן מפתח בתעשיית האד-טק בארה"ב באמצעות משרדנו בסן פרנסיסקו ולעבוד עם מפרסמים מובילים בכדי לסייע להם להרחיב את פעילותם הגלובלית. בנוסף אנחנו פועלים גם בתעשיית האד-טק הישראלית, עובדים עם שותפים מקומיים ומצפים להרחיב את היקף פעילותינו באזור הן באמצעות סיוע למפרסמים מקומיים להתרחב בעולם והן באמצעות אסטרטגיית ההשקעות שלנו".

הכנסות הדואופול של פייסבוק וגוגל ביחד, יהוו 60.9% מהיקף ההכנסות ממודעות במובייל בשנת 2018 (עפ"י eMarketer) - שחקנים בתעשיית המובייל מושפעים מהשוק הבלתי תחרותי ובלתי מפוקח זה. WeQ מציעה אלטרנטיבה לשוק עם פתרונות מותאמים אישית והורדות איכותיות ע"י משתמשים (user acquisition) מאחורי הגנים הסגורים. לחברה יש מטרות שאפתניות והיא מצפה לספק ללקוחותיה מספר מיליוני התקנות מדי חודש.

בישראל, תעשיית האפליקציות למובייל צומחת בקצב מהיר ולא מראה שום סימן להאטה. אבל עם מעל 5 מיליון אפליקציות באפסטורס מפתחי האפליקציות מתקשים לייצר הורדה ורכישה ללא שיתוף פעולה עם ספקי פתרונות אד טק. WeQ משתפת פעולה עם מפתחי אפליקציות ומסייעת להם לבלוט מעל "הרעש", הן בישראל והן בתעשיית האפליקציות העולמית.

פתרונות הפרסום למובייל של החברה מבוססים על טכנולוגיה שנמצאת בבעלות החברה, פותחה על ידי צוות פנימי בהובלתו של ד"ר סטפן ווכנפלד מנהל מוצר ראשי ב WeQ. ד"ר סטפן ווכנפלד מסביר את הטכנולוגיה שבבסיס הפתרונות "לפרסום נדרשים תשתית ושירותים הניתנים להרחבה ושכפול ברמה הגלובלית. זו הסיבה שהטכנולוגיה שבבעלותנו פותחה על ידי צוות של מומחי machine learning, מפתחים ומדעני דאטה - במטרה לספק את פתרונות הפרסום למובייל הכי ממוקדי קהל, אופטימליים וניתנים למדידה. כך אנו מאפשרים ללקוחות שלנו להתמקד במה שהם עושים הכי טוב: לבנות אפליקציות מעולות ולהצמיח בהצלחה מותגים".

WeQ מובל על ידי צוות מנהלים רב תחומי, בעלי ניסיון ומוותיקי תעשיית האד-טק, כולל:
מרקוס מאלטי, CEO, לשעבר מנהל אסטרטגיה בחברת Wanadoo.
הנדריק וולפ, CBDO, לשעבר CRO בחברת Adjust.
ד"ר סטפן ווכנפלד CPO, לשעבר מ HitFox Group ומייסד חברת אד-טק שנמכרה ל AppLift.
בסטיין קיוליטץ, CTO, לשעבר סמנכ"ל טכנולוגיות ב Glispa של טדי שגיא.
קרסטין פייקס, CPeO, לשעבר מנהלת גלובלית לניהול אנשים ב Meta Design.
ריקרדו דל פוזולו, CFO, לשעבר אנליסט עסקי בחברת וולט דיסני.
ג'ון שלוטר, CMO, לשעבר סמנכ"ל פיתוח עסקי ב Thomas Sabo.
טים נילסון, חבר מועצת המנהלים, לשעבר MD ב Glispa.

בנוסף, ל- WeQ צוות תפעולי חזק הכולל מעל 100 מומחים בתחום הפרסום למובייל ברחבי העולם, המייצגים מעל 30 לאומים שונים. למעלה ממחצית העובדים הינם מהנדסי דאטה, מפתחים ומנהלי מוצר, אשר יחזקו את המשך הצמיחה הטכנולוגית הרחבה של כל פתרונות WeQ . השילוב של מומחיות עמוקה עם machine learning, מבטיח שהביצועים של כל קמפיין פרסום במובייל יהיו ממוקדים ואופטימליים בהתאם למטרות המשתמשים (user acquisition), ב - 180 שווקים עם מיקוד מרכזי בארה"ב ובאסיה פסיפיק.

אודות WeQ:
WeQ המתמחה באד-טק למובייל, מספק שירותי הורדה ורכישת אפליקציות ע"י משתמשים בכל העולם. המשימה שלנו היא לאפשר לחברות להשיג את יעדי אסטרטגיית הצמיחה שלהם באמצעות שילוב גישה מוכוונת לקוח עם טכנולוגיה ייעודית חדשנית. WeQ כולל צוות של מעל 100 מומחים המייצג מעל 30 לאומים, החל ממהנדסים מומחים לצמיחה ושווקים ועד צוות מנהלים מוביל בעל ניסיון בתעשיית המובייל. למידע נוסף: www.weq.com.

סרטון החברה: https://vimeo.com/265352525


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il