TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנדרסן גלובל מרחיבה את הנוכחות שלה בפורטוגל באמצעות CNA - Curado, Nogueira & Associados


אנדרסן גלובל
התוספת של CNA כחברת שיתוף פעולה של אנדרסן גלובל היא חלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה באירופה

אנדרסן גלובל מרחיבה את הנוכחות שלה בפורטוגל באמצעות הסכם לשיתוף פעולה עם CNA - Curado, Nogueira & Associados (CNA), חברת עורכי דין שנמצאת בפורטו. התוספת של CNA כחברת שיתוף פעולה של אנדרסן גלובל היא חלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה באירופה.


בראש הצוות של CNA עומדות השותפות המייסדות לואיזה קוראדו, טרזה נוגיירה וקרלה מליאו, שהקימו את החברה ב-2005. "אנו מכירות בכך שאנדרסן גלובל שותפה לאותה מחויבות שלנו לשקיפות, אחריות ושירות הטוב מסוגו ללקוחות, ולא רק שהערכים האלה עולים בקנה אחד עם אלה שלנו, אנחנו גם מעריכות את העבודה עם אנשי מקצוע שחושבים כמונו ומבינות את היתרונות שלה ללקוחות שלנו", אמרה טרזה. "בנוסף, אנחנו נרגשות להיות חלק מחברת מיסים ועריכת דין שפועלת בכל העולם".


היו"ר הגלובלי והמנכ"ל של Andersen Tax LLC מרק וורסאץ הוסיף: "הצוות ב-CNA הוא התאמה מושלמת לארגון שלנו ולואיזה, טרזה וקרלה מביאות איתן את הניסיון והערכים שממשיכים למלא תפקיד משמעותי בהתפתחות שלנו כמודל של שירותים מקצועיים חלקים. התוספת של CNA משלימה את הפרקטיקה הקיימת שלנו בליסבון ומספקת מקום נוסף בחצי האי האיברי כשבכוונתו להרחיב את הפרקטיקה שלנו בחלק זה של העולם".


החברה תמשיך לספק שירותי עריכת דין, מקומיים וזרים, בטווח רחב של תחומי פרקטיקה כולל דיני עסקים וחברות, מיזוגים ורכישות, דיני עבודה, דיני מיסים, ליטיגציה של מיסים, דיני קניין רוחני, בוררות ומשפט ציבורי. CNA מתמחה במגוון של מגזרים, כגון רכב, מים ופסולת, אלקטרוניקה ומחשוב, אנרגיה וסביבה, נדלן ותיירות, בריאות, אופנה, תחבורה ולוגיסטיקה ומזון ומשקאות.


Andersen Global היא התאגדות בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2014 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-2,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-91 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il