TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הבלדרות הישראליתGCX מפרסמת את נתוני סחר האון ליין לרבעון הראשון של 2018


GCX
היקף הרכישות ברבעון הראשון הסתכם בכ- 6.3 מיליון דולר, גידול של כ- 11% בהשוואה לרבעון הראשון אשתקד
חברת הבלדרות הישראלית GCX, מפרסמת הבוקר את נתוני סחר האון ליין ברבעון הראשון של 2018, המתייחס לרכישות של הציבור הישראלי באתרים הבינלאומיים. הנתונים מתייחסים להיקף הרכישות על ידי לקוחות פרטיים המופצים בישראל באמצעות GCX בלבד.

ברבעון הראשון של 2018 גדל היקף הרכישות של המוצרים ביבוא אישי בכ- 11% בהשוואה לרבעון הראשון אשתקד והם הסתכמו בכ- 6.3 מיליון דולר. עם זאת מדובר בקיטון של כ- 28% בהיקף הרכישות בהשוואה לרבעון הקודם (רבעון 4, 2017) שבו היו ימי המכירות הבינלאומיים הגדולים (Cyber Monday, Black Friday ויום הרווקים הסינים).

מהנתונים עולה כי ערך עסקה ממוצעת ברבעון הראשון הסתכם בכ- 85$, גידול של כ- 6.8% בהשוואה לרבעון הראשון אשתקד וקיטון של כ- בהשוואה לרבעון הקודם 4%. עוד עולה מהנתונים כי 29% מהעסקאות ברבעון הראשון של 2018 היו בשווי גבוה מ- 75$, סכום המהווה את סף החבות במס למוצרים ביבוא אישי, בהתאם לחוק.

כידוע, על פי תקנות רשות המסים רכישות מחו"ל בסכומים גבוהים מ- 75$ מחויבות במכס ובמע"מ, וכן בעלות דמי טיפול בהתאם לתעריף שמפרסמות חברות השילוח. ב- GCX מדגישים כי מומלץ ללקוח הרוכש מוצרים בעלות הגבוהה מסף המס להכיר את עלויות השחרור המתפרסמים באתרים של חברות הבלדרות כדוגמת www.gcx.co.il .

עוד עולה מהנתונים שנאספו במחלקת המחקר של GCX כי כ- 57% מהרכישות נעשו באתרי סחר שמקורם בארה"ב, ובכלל זה eBay, אמזון ואחרים. נתון זה מעיד על מגמת עלייה אל מול הרבעון אשתקד שעמד על כ-51% והרבעון הקודם שעמד על כ-49%. בנוסף, כ- 27% מההזמנות נעשו מאתרים בריטיים, לרבות מותג האופנה הפופולארי בישראל ASOS, נתון המהווה ירידה של כ-20% אל מול הרבעון הקודם. יתר ההזמנות הן מיעדים במזרח כגון סין וטורקיה. מהנתונים בולט כי מקור הזמנות חדש שנמצא בצמיחה מהירה היא הולנד עם 4% מההזמנות.

בהתייחס לזמני המסירה של המשלוח ללקוח, נתוני מחלקת המחקר של GCX מתייחסים מהגעת המשלוח לנתב"ג ועד למסירה ללקוח בביתו. על פי נתוני החברה 90% מהרכישות נמסרות ללקוח בתוך השבוע הראשון שלאחר הגעתו לישראל, וכ- 9% נמסרות במהלך השבוע השני, נתונים הדומים לרבעונים הקודמים. מהנתונים עולה כי רק כ- 1% מהמסירות מתעכב מעבר לכך וההסבר נעוץ בדרך כלל בנתונים שגויים של המזמין או עיכובים רגולטוריים שונים.

אירית קריאף, יו"ר ומנכ"לית GCX, ציינה היום: "אנו צופים שבמהלך שנת 2018 יישברו שיאים חדשים בהיקפי רכישות אונליין והיבוא האישי של טובין לישראל. לדבריה, ממשלת ישראל צריכה להמשיך במדיניות ההקלות על היבוא האישי באמצעות ביטול אגרות, טיוב תהליכי הכניסה לישראל והעלאת סף המס מ- 75$ ל- 100$ לפחות ובכך להגדיל את התחרותיות במשק והפחתת יוקר המחייה, בדגש למוצרי צריכה שונים. קריאף הוסיפה עוד כי, "הגידול המואץ והצפי לגידול נוסף הביא אותנו ב- GCX להשקעה משמעותית בהרחבת מערך שירות הלקוחות, תוך הטמעה של כלים דיגיטליים מתקדמים שמאפשרים ללקוח שירות מעקב אישי אחר תהליכי הקבלה של החבילה שהזמין ושיפור חווית השירות."

אודות חברת GCX
חברת GCX היא חברת שילוח בינלאומי ועמילות מכס המשרתת עשרות רבות של אתרי סחר ברחבי העולם. החברה מספקת פתרונות לוגיסטיים חדשניים לדיוור חבילות מחו"ל בתנאי אקספרס עד לבית הלקוח- עסקיים ופרטיים ומציעה שירותי שילוח בארץ ובחו"ל, במגוון אפשרויות בחירה בהפצה לנמענים. בין היתר מייצגת החברה את הספק המרכזי של אתרים בינלאומיים במזרח אסיה וכן נותנת שירותים ללקוחות eBay, ASOS, אמזון ואתרים בינלאומיים רבים נוספים ובנוסף היא משמשת כנציגה הבלעדית בישראל של חברת השילוח הבינלאומית אראמקס (Aramex) המייצגת אתרי סחר האון ליין הבינלאומיים הגדולים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il