TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת 'טוגדר' תקים חממות קנאביס רפואי מחוץ לישראל


גלובוס פארמה
החברה הודיעה כי 'גלובוס פארמה' חתמה על הסכם שת"פ מחייב ומפורט להקמת מתחם חממות של עד 100 דונם במדינה זרה

הקמת החממות תושלם לכל המאוחר תוך 6 חודשים ממועד החתימה, כך שתחילת קציר הקנאביס מתוכנן לרבעון הראשון של 2019
החברה הזרה עימה נחתם ההסכם היא בעלת ההיתרים והרישיונות מהרשויות הרלוונטיות במדינה הזרה ומחוצה לה – לגידול, ייצור, שיווק וייצוא קנאביס רפואי ומוצריו
ביכולתה של גלובוס לממן את הקמת המתחם ממקורותיה העצמיים. הפעילות בעלת פוטנציאל הכנסות שבין 75 מיליון ל-300 מיליון דולר בשנה

טוגדר (ת"א: טגדר) הודיעה כי בהמשך להודעתה מה-18.3.18 על הסכם להקמת מתחם חממות לגידול קנאביס, חתמה חברת הפעילות 'גלובוס פארמה', המתמחה בתחום הקנאביס הרפואי ופועלת תחת חברת טוגדר, על הסכם שיתוף פעולה מחייב ומפורט להקמה והפעלת מתחם חממות בשטח של עד 100 דונם במדינה זרה מחוץ לישראל, למטרות גידול, ייצור, שיווק וייצוא קנאביס רפואי ומוצריו, בהיקף של עד 60 טונות לשנה, בהתאם לצבר ההזמנות שיתקבלו.


על פי תנאי ההסכם, תחזיק 'גלובוס פארמה' בכ- 51% מהשותפות, והחברה הזרה – בעלת ההיתרים והרישיונות מהרשויות הרלוונטיות במדינה הזרה ומחוצה לה לגידול, ייצור, שיווק וייצוא קנאביס רפואי ומוצריו, תחזיק עם שותפיה ב-49% מהשותפות. מימון הפרויקט יתבצע באמצעות הלוואת בעלים של 'גלובוס פארמה' בהיקף ראשוני של עד 4 מיליון שקלים, בכפוף ובהתאם לשלבי התכנית העסקית שתצורף להסכם המפורט. כל סכום נוסף אשר יידרש כהון עצמי לפרויקט, אם וככל שיידרש, יועמד על ידי טוגדר לפי התקדמות הפרויקט וצרכיו, בהתאם להחלטתה הבלעדית. השותפות תפרע את הלוואת הבעלים מתוך סכומי הכסף הראשונים שיהיו זמינים ונזילים לחלוקה. ביכולתה של חברת הפעילות לממן את הקמת החממה ממקורותיה העצמיים.


בכוונת החברות להקים ולהפעיל את המתחם בהקדם האפשרי כך שהיבול הראשון יתקבל כבר ברבעון הראשון של 2019. לצורך כך, יפעלו הצדדים להשלים את הקמת המתחם לכל המאוחר תוך 6 חודשים מחתימת ההסכם. בשלב ראשון יעמוד היקף תוצרת הקנאביס השנתית על כ- 15 טון ותגדל באופן מדורג עד ל- 60 טון בהתאם להסכמי שיווק והפצה עם גורמים אסטרטגיים שבכוונת החברה לקדם בטווח הזמן הקרוב.
על פי הערכות החברה, מחיר גרם קנאביס רפואי כיום למפיץ הינו 5 דולר לגרם. לאור זאת, חברת הפעילות מעריכה כי פוטנציאל ההכנסות בשלב הראשון מהפעילות במדינה הזרה, דהיינו בשנת 2019, יעמוד על 75 מיליון דולר ועד להכנסות של 300 מיליון דולר לשנה בהתאמה להיקף הגידול.


טוגדר הודיעה לאחרונה כי גלובוס פארמה חתמה על הסכם עם חברה קנדית למכירת 50 טונות תפרחות או 5 טונות שמן קנאביס. ההסכם זה מתווסף להסכם מכירה קיים של גלובוס פארמה בהיקף של 25 טונות בשנה עם חברה גרמנית, ולהסכם מכירה של 3 טונות בשנה עם חברה קנדית נוספת.


אריק פילסטיין, מייסד ומנכ"ל 'טוגדר': "אנו מברכים את חברת הפעילות על חתימת ההסכם המפורט המחייב אשר הינו בבחינת אבן דרך משמעותית ביישום ומימוש אסטרטגיית חברת הפעילות להפחתת ריכוזיות ותלות במדינה אחת ויצירת שרשרת אספקה גלובלית בעלת יכולת הספק גבוה. הסכם זה, לצד ההסכמים הקודמים של חברת הפעילות תורמים ללא ספק להעצמת הערך של החברה."


ניסים ברכה, מייסד שותף ב'גלובוס פארמה': "אנו שמחים להודיע על חתימתו המחייבת של הסכם מפורט זה במדינה זרה, הנותן את אות היציאה לדרך של הפרויקט שלנו להקמת מתחם חממות בהיקף משמעותי במדינה זרה, כפי שהודענו לפני חודש.


אנו מאמינים כי ייצור מוצרי קנאביס במדינות בעלות יתרונות של מזג אויר, עלויות כוח אדם, קרקעות ומים זמינים עשויות לשפר את הרווחיות מכל גרם קנאביס רפואי שנמכר. מומחי גידול (Master Growers) בעלי ניסיון עתיר שנים מטעם החברה ילוו את הקמת הפרויקט מתחילתו, ידריכו את מנהלי הפרויקט וצוותי הגידול לאורך כל תהליך הגידול לרבות הפקה ועיבוד התוצרת למוצרים המיועדים למכירה ברחבי העולם.


לצד ההסכם להקמת החווה במדינה הזרה אנו בוחנים הקמת חוות נוספות שיאפשרו לנו גמישות מירבית לגידול וייצור תוצרת קנאביס רפואי לכל מקום בעולם וללא תלות באישור הייצוא מישראל. לצד זאת אנו מאמינים כי אישור הייצוא מישראל יגיע בקרוב ויאפשר הקמת ענף חקלאי משמעותי שצפוי להכניס למדינה מאות מיליוני שקלים בשנה ממיסים ישירים ועקיפים, יצירת מקומות עבודה חדשים בפריפריה ולתת חבל הצלה לחקלאים.


בהסתכלות קדימה, אנו ממשיכים בהקמת החווה והמפעל בדרום הארץ, מקדמים הקמת חוות מחוץ לישראל, חותרים לחתימה על הסכמים עם שחקנים בינלאומיים בתחום הקנאביס במטרה לספק תוצרת ראשונה כבר בתחילת 2019 תוך יצירת ערך לבעלי המניות של החברה"

אודות טוגדר וגלובוס פארמה
חברת טוגדר (ת"א: טגדר) מתמחה בתחום הקנאביס הרפואי באמצעות חברת-הבת גלובוס פארמה – חברת ארגוטק, המקימה בימים אלה תשתית חקלאית וטכנולוגית מתקדמת לגידול, ייצור ושיווק תוצרת קנאביס רפואי בישראל ומחוצה לה. לחברה הסכמי שיווק והפצה עם חברות מובילות בתחום הקנאביס הרפואי בגרמניה וקנדה, בהיקף כולל של כ-80 טונות תוצרת בשנה. לטוגדר פארמה ידע של מעל ל-20 שנה בגידול קנאביס רפואי לפי התקנים המחמירים ביותר בעולם, והיא נמצאת בתהליך מתקדם לקבלת אישור שיווק בגרמניה ובשוק האירופאי כולו, כולל הגשת בקשה לקבלת היתר אירופאי לייצוא מוצרי קנאביס רפואי ולקבלת רישיון להפצתם ברחבי אירופה. https://together-pharma.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il