TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אורמת טכנולוגיות מדווחת כי חברת וירידיטי שבבעלותה תחל בהקמת מערכות לאגירת אנרגיה בהיקף של 40 מגה-וואט שעה בניו ג'רזי


אורמת
המערכות צפויות להתחיל לפעול בסוף 2018

אורמת טכנולוגיות מדווחת היום כי חברת הבת בבעלות מלאה, וירידיטי פתרונות אנרגיה (Viridity Energy Solutions, Inc.), המובילה בתחומי אגירת אנרגיה, ניהול הביקוש לאנרגיה, ייצור חשמל מבוזר ומתן פתרונות ניהול למערכות אנרגיה, צפויה להתחיל בהקמת שתי מערכות לאגירת אנרגיה בהיקף של 20 MWh/20MW כל אחת.


המערכות לאגירת אנרגיה (Battery Energy Storage Systems (BESS) ) הממוקמות "לפני המונה" (In-front-of-the-meter) ויתנו שירותים למנהל רשת החשמל.
המערכות, שוירידיטי יזמה, יוקמו בניו ג'רזי, ארה"ב והן צפויות להתחיל בהפעלה מסחרית ברבעון הרביעי של 2018.


אורמת, באמצעות וירידיטי, תממן, תקים, תתפעל ותהיה הבעלים של המערכות הללו הצפויות לספק שירותי ייצוב תדר ושירותים נלווים נוספים (Ancillary service) לרשת- PJM Interconnection המשרתת 13מדינות בארה"ב . בנוסף, המערכות יספקו חשמל לרשת.
בשנת 2019, המערכות צפויות לייצר היקף הכנסות ממוצע שבין 7 ל- 8 מיליון דולר, בעיקר ממתן השירותים הנלווים. הכנסות אלה מתבססות על מחירי שוק משתנים (spot prices) ולכן עשויות להשתנות מתקופה לתקופה.


אורמת ווירידיטי בחרו את Dynapower ואת LG Chem לספק את הציוד העיקרי למערכות אגירת החשמל. Dynapower צפויה לבצע את האינטגרציה למערכת הכוללת את הסוללות, ממירי המתח, הניהול תרמי ואת מבני המערכות. מערכות התוכנה של וירידיטי VPower™ יאפשרו למערכות האגירה לפעול באופן אופטימלי תוך יצירת ערך כלכלי ממתן השירותים הנלווים לייצוב הרשת.

אתמול, וירידיטי הודיעה כי השלימה את ההקמה של מערכת אגירת חשמל נוספת הממוקמת "מאחורי המונה" (Behind-the-meter) בהיקף של 1MW/1MWh שתשרת את Atlantic County Utility Authority’s (ACUA) ותאפשר גם מתן שירותים נילווים לרשת של PJM Interconnection.


יצחק אנג'ל, מנכ"ל אורמת: "ההקמה של שתי המערכות בהיקף 20 MWh/20MW וכן החניכה של המערכת ל-ACUA מהוות צעד משמעותי נוסף ביישום התכנית האסטרטגית שלנו להתרחב לתחום אגירת האנרגיה תוך מינוף יכולות הליבה של אורמת בשוק צומח זה.


אנו מאמינים כי מערכות אלו, לצד יוזמות נוספות שלנו, יתמכו בצמיחה שלנו בשנים הבאות. אורמת יחד עם וירידיטי, מביאות לשוק הצעת ערך מקיפה בתחום של ניהול ואופטימיזציה של מערכות אנרגיה וכן שירותים בתחום של אגירת אנרגיה ואנו פועלים ליצירת הזדמנויות ושותפויות בארה"ב ובשאר העולם למימוש הצעת הערך והיכולות שלנו. "



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il