TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פואמיקס מכריזה על השקעה של קרן אורבימד בסך של כ-16.2 מיליון דולר במניות החברה


פואמיקס
בהתאם להסכם הרכישה, המניות מוקצות תחת טופס S-3, אשר הוגש לרשות ניירות ערך האמריקאית (SEC) ב-2 באפריל, ונכנס לתוקף ב-12 באפריל

16 באפריל 2018 - פואמיקס פרמצבטיקה בע"מ (NASDAQ: FOMX), חברת פרמצבטיקה המתמחה בפיתוח ומסחור תרופות למחלות עור על בסיס פלטפורמת קצף הנמצאות בשלבי פיתוח קליניים מתקדמים, גייסה כ-16.2 מיליון דולר לפני הוצאות הנפקה, באמצעות הקצאת מניות רגילות של החברה לאורבימד.


ב-13 באפריל 2018, פואמיקס נכנסה להסכם רכישת מניות עם אורבימד, במסגרתו הסכימה החברה להנפיק ולמכור, בהצעה רשומה, 2,940,000 מניות רגילות שלה, בערך נקוב של 0.16 ש"ח למניה, במחיר של 5.5 דולר למניה, המשקף פרמיה על מחיר הסגירה האחרון של המניה בשוק. תמורת ההנפקה ברוטו הסתכמה לסך של כ-16.2 מיליון דולר, לפני הוצאות הנפקה. ההנפקה והמכירה של המניות צפויה להיסגר ב-16 באפריל, בכפוף למספר תנאי סגירה מקדימים.


בהתאם להסכם הרכישה, המניות מוקצות תחת טופס S-3, אשר הוגש לרשות ניירות ערך האמריקאית (SEC) ב-2 באפריל, ונכנס לתוקף ב-12 באפריל.
אורבימד הסכימה לתקופת חסימה של 60 יום ממועד ההסכם, במסגרתה הסכימה אורבימד לא למכור את המניות, לא להיכנס לעסקאות בנגזרים בקשר עם המניות או לגלות בפומבי כוונה לעשות אחד מאלה, ללא אישור בכתב מהחברה.

אודות אורבימד
אורבימד היא קרן השקעות מובילה הממוקדת באופן בלעדי בסקטור הבריאות, המנהלת יותר מ-14 מיליארד דולר. אורבימד משקיעה בכל העולם בכל תחומי הבריאות, מסטארט-אפים ועד חברות גדולות בינלאומיות. מטה הקרן ממוקם בניו-יורק ומשרדיה הנוספים ממוקמים בסאן-פרנסיסקו, שנחאי, מומביי והרצליה. צוות החברה הגלובאלי מונה למעלה מ-80 אנשי מקצוע המביאים את הידע והנסיון הדרושים על מנת להוות שותפים לטווח ארוך בבניית חברות בתחום הבריאות.

אודות פואמיקס
פואמיקס הינה חברת פרמצבטיקה המתמחה בפיתוח ומסחור תרופות ייחודיות במתן על העור לטיפול דרמטולוגי.
מוצרי החברה המובילים הנמצאים בשלבים קליניים מתקדמים כוללים את קצף FMX101, המכיל מינוציקלין לטיפול באקנה בדרגה בינונית עד חמורה ו-FMX103 לטיפול ברוזציאה בדרגה בינונית עד חמורה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il