TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סאפיינס מרחיבה פעילותה בטורקיה


סאפיינס
ספקית הביטוח הטורקית HDI Sigorta בחרה במערכת הליבה Sapiens IDIT
הפלטפורמה החדשה תסייע ל-HDI Sigorta לצמוח במהירות ולהאיץ את חדירתה לשוק, בין היתר באמצעות השקת מוצרים חדשים.

חברת התוכנה סאפיינס, הנסחרת בבורסות ת"א ונאסד"ק (NASDAQ, TASE: SPNS), ונמנית עם קבוצת פורמולה מערכות, הודיעה היום כי חברת HDI Sigorta, ספקית טורקית מובילה ללקוחות קמעונאיים ומסחריים, בחרה במערכת הליבה Sapiens IDIT לניהול הפוליסות, הגביה והתביעות.

פתרון הביטוח האלמנטארי של סאפיינס פותח במטרה לקדם צמיחה, עם יכולת multi-company, multi-branding, multi-currency ו- multi-lingual. הפתרון המתקדם של סאפיינס מבוסס על ניסיונה העשיר ורב השנים של סאפיינס וביכולות ה-delivery שלה.

לדברי Ceyhan Hancıoğlu, מנכ"ל HDI Sigorta, "המטרה שלנו היא להטמיע פלטפורמה מודרנית וגמישה לפעילות ביטוח אלמנטרי בטורקיה, אשר תתמוך בצמיחתה העסקית הנוכחית והעתידית, כמו גם ביעדים העסקיים שלנו. הבחירה בפלטפורמת Sapiens IDIT ובפונקציונליות העסקית המגוונת שלה, מאפשרת לנו להאיץ את חדירתנו לשוק בפרק זמן קצר יותר, בין היתר באמצעות השקת מוצרי ביטוח חדשים".

לדברי רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס, "סאפיינס גאה בדריסת הרגל שהשיגה באזור בכלל, ובנוכחות המקומית שלה בטורקיה בפרט. אנו שמחים על היבחרותנו בשנית ע"י ספקי ביטוח מובילים בטורקיה, במטרה לסייע להם לעמוד בתקני הרגולציה השונים ולשמור על מובילותם ביחס למתחריהם. פלטפורמת Sapiens IDIT ממשיכה לזכות לפופולריות רבה באזור EMEA החשוב לנו אסטרטגית, והינה מוצר הדגל של העסק שלנו".

סאפיינס פרסמה בחודש שעבר את תוצאותיה הכספיות לשנת 2017 מהן עולה צמיחה של כ-25.8% בהכנסות (Non-GAAP) בשנת 2017 לכ-272.0 מיליון דולר, בהשוואה לכ-216.2 מיליון דולר בשנת 2016. החברה סיימה את שנת 2017 עם רווח נקי המיוחס לבעלי המניות של החברה (Non-GAAP) של כ-15.5 מיליון דולר, בהשוואה לכ-24.2 מיליון דולר בשנת 2016.

HDI Sigorta הינה חברה בקבוצת Talanx, השלישית בגודלה בגרמניה והשמינית בגודלה באירופה. הקבוצה, שממוקמת בהאנובר, פעילה בכ-150 מדינות. Talanx פועלת כספק רב-תחומי, בדגש על ביטוח B2B. HDI Sigorta מספקת שירותי ביטוח ליותר מ-1 מיליון לקוחות קמעונאיים ומסחריים ברחבי טורקיה. החברה מציעה שירות ברמה גבוהה לצד מוצרים חדשים לכל לקוחותיה באמצעות למעלה מ-1,300 סוכנויות ו-13 משרדים אזוריים בטורקיה.

סאפיינס, מקבוצת פורמולה מערכות, הינה ספקית עולמית של פתרונות תוכנה לשוק הביטוח המותאמים לתחומי ביטוח אלמנטארי, ביטוחי חיים ופנסיה, ביטוחי משנה ועוד. פתרונות החברה מאפשרים לחברות הביטוח לייעל תהליכים עסקיים, להסתגל במהירות לשינויים בתעשייה ולספק שירותים חדשניים ללקוחותיהן. סאפיינס הנה בעלת ותק רב בעבודה עם חברות ביטוח בינלאומיות, ממשלות ובנקים. החברה מעסיקה כ-2,500 עובדים ומשרתת יותר מ-400 חברות ביטוח בצפון אמריקה, אירופה, אסיה וישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il