TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בני כהן מונה למנכ"ל אקסלנס ניהול תיקים


אקסלנס
חנה הולנדר, מנכ"לית אקסלנס: "בני כהן הוא מנהל ותיק ומוכשר שצמח בקבוצת אקסלנס ואין לי ספק שיוביל את חברת ניהול התיקים להמשך צמיחה והתפתחות"
בני כהן מונה למנכ"ל אקסלנס ניהול תיקים, חברת ניהול התיקים של בית ההשקעות אקסלנס. כהן שימש עד כה כסמנכ"ל מכירות בקסם מקבוצת אקסלנס. הוא יחליף את עידו לניר, שכיהן בתפקיד במשך כשנה וחצי.
כהן הצטרף לקסם ב-2007 והקים את מערך המכירות ושנתיים לאחר מכן מונה לסמנכ"ל המכירות של החברה והיה אחראי על הממשק מול ההפצה הבנקאית ומול מערך הייעוץ בבנקים. בספטמבר 2017 היה שותף בהקמת מערך המכירות המאוחד במסגרת המיזוג בין קסם ואקסלנס קרנות נאמנות.
לפני הצטרפותו לקסם עבד כ-6 שנים בבנק לאומי במערך ניירות ערך. כהן הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה ניהול עם התמחות במימון והשקעות מהמכללה למנהל.

חנה הולנדר, מנכ"לית אקסלנס, אמרה: "בני כהן הוא מנהל ותיק ומוכשר שצמח בקבוצת אקסלנס ואין לי ספק שיוביל את חברת ניהול התיקים להמשך צמיחה והתפתחות. מינויו עולה בקנה אחד עם המדיניות של קידום מנהלים מוכשרים מתוך הבית. עידו לניר כיהן בתפקידים שונים בחברת ניהול התיקים של אקסלנס במשך 14 שנה וברצוני לאחל לו הצלחה רבה בהמשך הדרך".

אודות אקסלנס:
בית ההשקעות אקסלנס, מקבוצת הפניקס, הוקם ב-1992 והוא מנהל קרנות נאמנות, תעודות סל (קסם) וניהול תיקים, וכן מספק שירותי חיתום, שירותי בורסה ושירותי נאמנות על אופציות לעובדים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il