TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סקייליין מודיעה על מינויו של מר רוברט וקסמן


בלייק ליון מנכל סקייליין
בלייק לאיין, מנכ"ל החברה, מסר "אנו שמחים על הצטרפות של רוברט וקסמן לצוות הניהולי הבכיר של החברה"

חברת סקייליין השקעות (ת"א: SKLN), המתמחה בהשקעות בנדל"ן מלונאי מניב בקנדה ובארה"ב, מתכבדת להודיע על מיניו של מר רוברט וקסמן לתפקיד סמנכ"ל הכספים.


מר וקסמן בעל ניסיון של מעל 20 שנה בניהול כספים, מימון ונדל"ן. טרם מינויו לחברה, מר וקסמן הוביל את מחלקת היעוץ של Deloitte קנדה בטורונטו המתמחה ביעוץ למנהלי הכספים בחברות נדל"ן בתחומי אסטרטגיה, שוק ההון, מימון ויעלות תפעולית. לפני הצטרפותו ל-Deloitte מר וקסמן כיהן כסמנכ"ל הכספים של חברת CHC המתמחה בהשקעות בנדל"ן למגורים לסטודנטים. לפני כן, מר וקסמן שימש בתפקידים בכירים שונים בתחום ההשקעות בחברות TD Newcrest, National Bank ו-Merrill Lynch. מר וקסמן הינו רואה חשבון מוסמך בקנדה ובארה"ב ומחזיק בתעודה של אנליסט פיננסי מוסמך (CFA).

בלייק לאיין, מנכ"ל החברה, מסר "אנו שמחים על הצטרפות של רוברט וקסמן לצוות הניהולי הבכיר של החברה. הניסיון של רוברט בכל תחומי הנדל"ן עם מומחיות מיוחדת באופטימיזציה תפעולית, מימון ושוק ההון יהווה ערך רב לחברה ויסיעו לה להגשים את התוכנית האסטרטגית בשנים הבאות."

כמו כן, החברה מודיעה כי מר ואדים שוב, סמנכ"ל הכספים הנוכחי של החברה, יעבור להיות סגן נשיא בכיר. כחלק מתפקידו החדש, מר שוב יעבוד בצמוד למר בלייק לאיין על פרויקטים אסטרטגיים שונים ויסייע ביישום של תכנית הצמיחה של סקייליין. מר בלייק לאיין, מנכ"ל החברה, אמר, "ואדים שימש כסמנכ"ל הכספיים במהלך העשור האחרון ותרומתו הייתה חלק בלתי נפרד מהצלחתה של סקייליין כאשר אחד המהלכים הבולטים שהוביל היה המעבר של סקייליין מחברה פרטית לחברה ציבורית. החברה כולה מוקירה בתרומתו הרבה של ואדים שוב בתור סמנכ"ל הכספים לצמיחתה ואנחנו מצפים לראות את המשך תורמתו להצלחת החברה בתפקידו החדש."

אודות סקייליין
סקייליין השקעות הינה חברה קנדית המתמחה בהשקעות בנדל"ן מלונאי מניב בארה"ב ובקנדה. החברה מחזיקה ב-19 נכסים מניבים הכוללים כ-3,180 חדרי מלון שפרוסים ב-18 ערים בארה"ב וקנדה, ובנק קרקעות עם זכויות בנייה של כ-3,000 יחידות דיור בשלושה אזורים עיקריים במחוז אונטריו, קנדה.

החברה נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב (סימול: SKLN) במדד SME60 לפי שווי של כ-485 מיליון שקל (כ-29 ש"ח למניה) והונה העצמי (המיוחס לבעלי המניות) נכון ליום 31 בדצמבר 2017, הסתכם בכ-705 מיליון שקל (כ-42.13 ש"ח למניה).




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il