TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חדשות בקבוצת לופטהנזה


מושבים חדשניים שפותחו עבור משפחת מטוסי איירבוסA320
הקבוצה חושפת מושבים חדשניים שפותחו עבור משפחת מטוסי איירבוסA320

אוסטריאן איירליינס מרחיבה את שיתוף הפעולה עם חברת הקייטרינג DO&CO

קבוצת לופטהנזה חושפת מושבים חדשניים, אשר יותקנו במטוסי איירבוס ממשפחת A318) A320, A319 , A320 ו-A321) המשרתים את נוסעי חברות התעופה לופטהנזה, SWISS ואוסטריאן איירליינס.
המושב החדש מציע משענת גב דקה וחדשנית וכרית המלאה בקצף, אשר יספקו חוויית טיסה נוחה במיוחד. המושבים החדשניים יותקנו בכל המטוסים ממשפחת מטוסי איירבוס A320 Family החל משנת 2019.


קבוצת לופטהנזה תקבל את מטוסי האיירבוס A320 Family, אשר יציעו לנוסעים את המושבים החדשניים, בתחילת שנת 2019 ותפעיל באמצעותם טיסות ליעדים קצרים ובינוניים.
החלוקה הארגונומית החדשה וריפוד מושב מובנה לחלוטין יתרמו לחוויית נוחות גדולה יותר.


כיס המושב החדש, אשר תוכנן אופקית, ומותיר משענת דקיקה יותר, יספק לנוסעים מרחב אישי מרווח יותר.
בנוסף, הנסיעה נעשית נוחה יותר לא רק במהלך הטיסה, אלא גם בזמן שהמטוס על הקרקע, בזמן ההמראה והנחיתה. בעבר, הנוסעים התיישבו בזווית של 12 מעלות בשלושת השלבים שהוזכרו לעיל, ואילו כעת הם יהיו מסוגלים לנוח בנוחות כאשר משענת המושב שלהם תהיה בהטיה של 20 מעלות במהלך הטיסה כולה.
נוסעים במחלקת עסקים יכולים גם להגדיר את משענת הגב להטייה של 26 מעלות במהלך שיוט הגובה.
זוהי הפעם הראשונה בה חברות התעופה לופטהנזה, SWISS ואוסטריאן איירליינס מפתחות ביחד מושבים בסטנדרטים זהים.

חברת התעופה אוסטריאן איירליינס הודיעה על הרחבת שיתוף הפעולה עם חברת הקייטרינג DO&CO. הרחבת שיתוף הפעולה יביא לשדרוג בהיצע הקייטרינג בטיסות. שיתוף הפעולה כולל את הקייטרינג למחלקות התיירים, תיירים פלוס, והעסקים וכן את י שירות הזמנת DO & CO à la carte, אשר ניתן להזמין באינטרנט, גם במחלקת תיירים, עד 24 שעות לפני הטיסה.


בשלב הבא, אוסטריאן תפעל יחד עם DO & CO כדי לשדרג חווית המזון והמשקאות בכל טיסותיה. המיקוד הקולינרי בעתיד ימשיך את הקו האוסטרי הטיפוסי עם דגש על ייחודיות ואיכות . שרות השף בטיסה במחלקות העסקים בטיסות ארוכות הטווח, אשר זכה בפרסים רבים ימשיך להוות חלק מ"חווית הגורמה" בטיסות החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il