TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אופטיבוס משיקה פיתוח טכנולוגי חדשני ליישום מהיר של רכבים חשמליים במערכי תחבורה ציבורית ברחבי העולם


עמוס חגאג מנכל Optibus.
ערים רבות ברחבי העולם מגבירות את קצב הטמעת כניסת יותר ויותר האוטובוסים חשמליים לתוך צי האוטובוסים שלהן
הפיצ'ר הפיתוח החדש, OnSchedule EV, שיוטמע מתווסף במערכותלפלטפורמה הטכנולוגיות הקיימות של החברה, יסייע למפעילי התחבורה ברחבי העולם לגשר על בעיות זמן, תדירות וטווח הטעינה החשמלית, להפחית משמעותית בעלויות התחזוקה והתפעול, ולסייע בהטמעה חלקה של רכבים אוטובוסים חשמליים בציים הקיימים

Optibus, מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיה לייעול ותכנון התחבורה הציבורית בזמן אמת, הודיעה היום על השקת OnSchedule EV, פתרון שמאפשר לפריסה מהירה ויעילה של אוטובוסים חשמליים, והמסייע לרשויות מקומיות ולמפעילי התחבורה להתמודד עם האתגרים של שילוב אוטובוסים חשמליים לתוך צי האוטובוסים הקיים.

ערים רבות ברחבי העולם מגבירות את קצב הטמעת כניסת יותר ויותר האוטובוסים חשמליים לתוך צי האוטובוסים שלהן. יחד עם זאת, הן עומדות בפני אתגרים לוגיסטיים משמעותיים, הקשורים בזמן, תדירות וטווח הטעינה. בעוד שלדוגמה, לאוטובוס דיזל לוקח בממוצע 5 דקות כדי לתדלק בכמות שתספיק לנסיעה של 135 קילומטרים ויותר, לאוטובוס חשמלי, דרושות לפחות שתי הטענות ביום, כשזמן ההטענה הממוצע עומד על 3 שעות, לאותה כמות קילומטרים.

"זה לא כל כך פשוט להחליף אוטובוס דיזל באוטובוס חשמלי חדש", אומר עמוס חג'אג', מייסד ומנכ"ל Optibus. "ערים מעוניינות אמנם להפעיל יותר אוטובוסים חשמליים, אבל בפועל הן לא מסוגלות ליישם את הדרישות להפעלתם מהר כפי שהיו רוצות בשל אתגרי הפריס והתפעול. בפועל, העיריות ומפעילי התחבורה מוצאים את עצמם לא מצוידים כדי לענות על הדרישות החדשות האלה, בעוד שיטות התכנון הקיימות שלהם מיושנות וידניות".

הפתרון החדש מבטיח כי מפעילי התחבורה ייהנו מחסכון כלכלי ותפעולי בעלויות ע"י אופטימיזציה של זמן ומיקום הטעינה. האלגוריתמים של Optibus תומכים במספר בלתי מוגבל של סוללות, מטענים ולוקיישנים ומיקומים של מטענים, וזאת כדי לאפשר ניצול אופטימלי של הסוללה עבור צי האוטובוסים שלהן. הפתרון מאפשר להטמיע אוטובוסים חשמליים בתוך נתיבים ולוחות זמנים קיימים מבלי להשפיע לרעה על הנהגים או על הנוסעים, ומשלים בצורה חלקה את מערך התחבורה הקיימת ללא כל התקנה או משאבי IT נוספים.

"אוטובוסים חשמליים וכלי רכב אוטונומיים ישנו במהירה את תעשיית התחבורה, ומערכות תכנון תחבורה ציבורית יצטרכו לעבור שינוי טכנולוגי משמעותי כדי להסתגל במהירות ולנצל את החידושים הללו. עם פתרון מבוסס הענן שלה, Optibus מאפשרת לעיריות ומפעילי תחבורה ציבורית לשפר באופן משמעותי את מערך התחבורה הציבורית בעיר, תוך שימוש בטכנולוגיות העדכניות ביותר, וזאת כדי לאפשר אינטגרציה חלקה של EV אוטובוסים חשמליים לתוך ציי האוטובוסים הקיימים", המשיך חג'אג'.

״אנחנו נכנסים לעידן חדש של תחבורה שבו טכנולוגיות חדשות מאפשרות את הטרנספורמציה של התחבורה הציבורית״, אומר פרופ׳ אבישי צדר, מייסד המרכז לחקר התחבורה (TRC). ״אוטובוסים חשמליים צפויים להפוך לסטנדרט בתוך מספר שנים בשל פליטה נמוכה של גזי חממה, עלויות תפעול נמוכות, וחוויית נסיעה נוחה יותר״. Optibus באמצעות טכנולוגיה פורצת דרך, היא החוליה המסייעת למפעילי תחבורה לעשות את הקפיצה אל העתיד בצורה חלקה ויעילה״.

אודות Optibus:

Optibus הינה הספקית המובילה בתחום התכנון וההפעלה של ציי תחבורה ציבורית. החברה מספקת פלטפורמה דינמית המאפשרת למפעילי התחבורה הציבורית לבצע אופטימיזציה של הקצאת המשאבים ולשפר את חוויית הנסיעה, תוך חיסכון בעשרות מיליוני דולרים מדי שנה. הפתרון שמבוסס על אלגוריתמי AI ואופטימיזציה עושה שימוש במידע נרחב אודות תנועת רכבים ואנשים בעיר על מנת לתכנן מערך תחבורה ציבורית טוב יותר . החברה עובדת עם מפעילי התחבורה הגדולים בעולם בלמעלה מ200 ערים ב-5 יבשות. Optibus הוקמה על ידי עמוס חג'אג' ואיתן ינובסקי ב-2014. משרדי החברה ממוקמים בתל אביב וכיום מועסקים בה כ-50 עובדים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il