TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מגל מודיעה על מינוי דרור שרון לתפקיד מנכ"ל החברה


מגל
מר יניב שחר, סמנכ"ל התפעול של מגל ומנכ"ל מגל ישראל, יכהן כמנכ"ל מגל עד לכניסתו של מר שרון לתפקיד.

חברת מגל מערכות בטחון (נאסד"ק: MAGS), מודיעה כי מר דרור שרון מונה לתפקיד מנכ"ל החברה ויחליף את מר סער קורש שהוביל את מגל משנת 2015. מר שרון צפוי להתחיל לכהן כמנכ"ל החברה ב-24 ביוני 2018. מר קורש ימשיל בתפקידו עד ה-30 באפריל. מר יניב שחר, סמנכ"ל התפעול של מגל ומנכ"ל מגל ישראל, יכהן כמנכ"ל מגל עד לכניסתו של מר שרון לתפקיד.


מר שרון מצטרף למגל לאחר קריירה מוצלחת כנשיא ומנכ"ל Controp Precision Technology Ltd., חברה המתמחה בפיתוח, ייצור ומכירת מערכות אלקטרו-אופטיות ומערכות בקרת תנועה מדויקות לשווקי הגנה ברחבי העולם ושווקי ביטחון פנים. במהלך כהותנו של מר שרון ותחת הנהגתו, צמחו הכנסותיה של Controp באופן משמעותי תוך שמירה על שיעורי רווחיות גבוהים. קודם לכן כיהן מר שרון במגוון תפקידים ב- Opgal Optronics Ltd., ובארבע השנים האחרונות בחברה כיהן כנשיא ומנכ"ל. למר שרון תואר MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת דרבי בבריטניה ותואר ראשון בהנדסת מכונות (כמצטיין דיקן) מהטכניון בחיפה.


יו"ר מגל, מר גילון בק, אמר: "אנו מצפים להצטרפותו של דרור לחברה והובלת מגל לשלב הבא. עם יותר מ-20 שנות ניסיון בניהול, 10 מהן בתפקיד מנכ"ל, וניסיון טכנולוגי רחב, מנהיגות והצלחה עסקית מוכחת, בייחוד בתחומי ביטחון פנים וצבא, דרור מביא עמו למגל איכויות וניסיון נדרשים לשנים הבאות. אנו בטוחים ביכולתו להוביל את החברה לצמיחה ולשפר את ביצועיה של מגל."


מר בק הוסיף: "אני רוצה להודות לסער על התרומה המשמעותית שלו למגל בזמן כהותנו כמנכ"ל החברה, ולכך שהוביל את החברה בתקופה מאתגרת אל צבר ההזמנות הגבוה ביותר מזה שנים. אני מאחל לסער הצלחה רבה בהמשך דרכו המקצועית."


סער קורש אמר: "אני גאה כי הובלתי את מגל, חברה עם פוטנציאל משמעותי, במהלך שלוש השנים האחרונות. במהלך תקופה זו, ביחד עם צוות ההנהלה, גיוונו את העסק באמצעות שיפור אורגני מוצלח, לצד השלמת מספר רכישות חשובות אשר יתמכו בצמיחתה של מגל לטווח הארוך ובגיוון בפתרונותיה. אני עוזב את מגל שהיא בעמדה טובה לקראת הצעד הבא, ואני מצפה להעביר את האחריות על החברה המצוינת הזאת ליורשי בתפקיד. אני מאחל לדרור הצלחה רבה בתפקידו החדש."

אודות מגל:
מגל מערכות בטחון הינה מובילה בינלאומית במתן פתרונות ומוצרים לאבטחה משולבת – פיזית ווידאו. במהלך 45 השנה האחרונות סיפקה מגל פתרונות כוללים ומותאמים לצרכי מאות לקוחות מרוצים בלמעלה מ - 80 מדינות
מגל מפתחת ומספקת פתרונות כוללים ואינטגרטיביים, להגנת אתרים רגישים כנגד ואיומים פיזיים, המנוהלים ע"י מערכת FORTIS4G לניהול היברידי של אבטחה פיזית עם אבטחת סייבר (PSIM). הפתרונות מבוססים על סל ייחודי של גלאים להגנה היקפית, פתרונות טמ"ס* לניהול וניתוח וידאו חכם (IVA).
*טלוויזיה במעגל סגור



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il