TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כלל ביוטכנולוגיה: ביוקנסל – התקשרות בהסכמים להשקעת כ-23 מיליון דולר


חלקה של החברה בהשקעה הינו 3 מיליון דולר. שיעור ההחזקה של החברה במניות ביוקנסל לאחר השלמת סיבוב ההשקעה, ככל שיושלם, צפוי לעמוד על כ-32% מהון המניות המונפק של ביוקנסל

כלל ביוטכנולוגיה (ת"א: כללבי) חברת מדעי החיים המובילה בישראל, מתכבדת לדווח כי ביוקנסל חתמה על הסכמים מחייבים להשקעה כוללת של 22.8 מיליון דולר ארה"ב בביוקנסל. את ההשקעה תוביל קרן שביט קפיטל ואליה יצטרפו גופי השקעה נוספים מארה"ב ומישראל. כמו כן, בהשקעה ישתתפו בעלי מניות קיימים, לרבות החברה.


בתמורה להשקעה תקצה ביוקנסל למשקיעים מניות שתהוונה, לאחר הקצאתן, כ-38% מההון המונפק והנפרע של ביוקנסל, במחיר למניה של השווי בדולר ארה"ב של 1.35 ש"ח (כ-0.3842 דולר ארה"ב), וכן כתבי אופציה לרכוש מניות נוספות בכמות השווה ל-80% מכמות המניות המוקצות, במחיר מימוש למניה של 1.62 ש"ח, שהינו 120% מהמחיר למניה על פי הסכם ההשקעה. בנוסף, ביוקנסל העניקה למשקיעים הגנות מחיר במקרה של הנפקת מניות ביוקנסל במחיר הנמוך מפרמיה של 30% על המחיר למניה בהסכם ההשקעה, וזכויות נוספות.


חלקה של החברה בהשקעה הינו 3 מיליון דולר. שיעור ההחזקה של החברה במניות ביוקנסל לאחר השלמת סיבוב ההשקעה, ככל שיושלם, צפוי לעמוד על כ-32% מהון המניות המונפק של ביוקנסל.
יצוין כי כחלק מהעסקה, החברה העניקה למשקיעים בסיבוב ההשקעה, שאינם בעלי מניות קיימים, זכות הצטרפות (co-sale) במכירה בתנאים מסוימים של מניות ביוקנסל על ידי החברה לתקופה של עד המוקדם מבין 4 שנים או הנפקה ציבורית של מניות ביוקסל בבורסה בארה"ב בתנאים מינימאליים שהוסכמו.

אודות ביוקנסל:
ביוקנסל (תל אביב: בקסל) היא חברת ביוטכנולוגיה המפתחת תרופות לטיפול בסרטן. התרופה המובילה המפותחת על ידי ביוקנסל, BC-819, הנבחנת בניסויים קלינים מתקדמים, מיועדת לטיפול בחולים בסרטן שלפוחית השתן (Non Muscle Invasive Bladder Cancer).

אודות כלל ביוטכנולוגיה:
כלל ביוטכנולוגיה (ת"א: כללבי), הנה חברת השקעות, הגדולה בישראל בתחום מדעי החיים. לחברה, שפועלת באוריינטציה תעשייתית-עסקית, החזקות משמעותיות בחברות בשלבי פיתוח קליניים מתקדמים בתחומי פעילות מגוונים. חברות הפורטפוליו המרכזיות: מדיוונד העוסקת בתחום ריפוי הפצע (35%), קיורטק המפתחת תרופות לסרטן (53%), גמידה סל העוסקת בתחום תאי הגזע (18%), ביוקנסל המפתחת תרופות לסרטן (57%) וכן אחזקות משמעותיות בחברות פיתוח תרופות בארה"ב (Neon, Vedantra, Luc ו-eXIthera). לכלל ביוטכנולוגיה פעילות הון סיכון המשקיעה בציוד רפואי (אנטומיה).
לפרטים נוספים ראה: www.cbi.co.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il