TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מחקר חדש קובע


Dell-EMC
ארגונים המשדרגים את התשתית הטכנולוגית שלהם, משיגים חדשנות ויתרון עסקי

אילן בוגנים , CTO בנק לאומי: "אנו בעיצומו של עידן דיגיטלי שבו דרישות הלקוח וציפיותיו, משתנות תדיר. עברנו למודל ענן היברידי ולמרכז נתונים מוגדר תוכנה כדי שתהיה לנו התשתית הדרושה לבנקאות בזמן אמת ובכך לספק חווית לקוח חדשנית"


Dell-EMC הודיעה היום על תוצאות מחקר חדש, אשר נערך על ידי ESG (Enterprise Strategy Group), אשר מעידות כי שינוי מערך ה-IT של ארגונים יכול להוביל לשורה של יתרונות במישור העסקי, כמו גם לחדשנות וצמיחה של הארגון. המחקר, העוקב אחר התקדמות טרנספורמציית ה-IT, נועד לספק תובנות לגבי מצבם של עסקים בכל הקשור להתחדשות מערך המחשוב, היתרונות העסקיים להתחדשות זו והתפקיד המשמעותי שיש לטכנולוגיה בהתחדשות זו.

הנוף העסקי של היום רווי שיבושים, אשר ברובם מונעים על ידי טכנולוגיה בדרכים שונות וחדשות. על מנת לשרוד ולהצליח בעולם הדיגיטלי, עסקים נדרשים ליישם טכנולוגיות ותהליכים חדשים, שלא היו בעבר, ולרכוש מיומנויות מתאימות. צעד ראשון וחיוני בתהליך זה, הוא שינוי מערך המחשוב, אשר יאפשר לעסק להשיק את מוצריו אל השוק במהרה, אולם במקביל יישאר תחרותי וישמור על חדשנות מתמשכת.

מהמחקר של ESG לשנת 2018, שהוזמן על ידי דל ואינטל, בהשתתפות 4,000 מנהלים ומקבלי החלטות מכל העולם, עולות מספר נקודות מעניינות:

81% מהמשיבים מסכימים כי אם אינם יאמצו את טרנספורמציית ה-IT, ארגונם כבר לא יהיה שחקן משמעותי בשוק הרלוונטי. עלייה של עשרה אחוזים מ-2017.
88% טוענים כי ארגונם נמצא תחת לחץ תמידי לספק מוצרים ושירותים חדשים בקצב מתמיד.
לארגונים שכבר ביצעו שינוי, באשר הוא, למערך ה-IT שלהם יש יותר סיכוי (פי 22) ליתרון תחרותי בשוק, כאשר הם משיקים מוצר או שירות חדש.


לארגונים שכבר ביצעו שינוי, באשר הוא, למערך ה-IT שלהם יש יותר סיכוי (פי 2.5) לעמדה מובילה מול מתחרים בשנים הקרובות.
לארגונים שכבר ביצעו שינוי, באשר הוא, למערך ה-IT שלהם יש יותר סיכוי (פי 18) לקבל החלטות טובות ומהירות יותר מהמתחרים, המתבססות על מסדי מידע.. כמו כן יש להם סיכוי גדול יותר (פי 2) לעמוד ביעדי הרווח השונים.

"המידע הוא היתרון התחרותי החדש, והוא נמצא בכל חלקי המערכת – מרכזי הנתונים, הענן ומכשירי הקצה. ארגונים מבינים כי עליהם לעבוד במהירות בכדי להפוך את המידע למודיעין עסקי, כזה המחייב תשתית IT מקצה לקצה היכולה לנהל אותו, לנתח אותו, לאחסן אותו ולהגן עליו". כך לדברי ג'ף קלארק, סגן יו"ר מוצרים ותפעול בדל טכנולוגיות. "אנו שואפים לתוצאות עסקיות טובות יותר עבור הלקוחות שלנו. לספק להם את היכולת להפוך את האסטרטגיה שלהם למציאות. להניע חדשנות ללא החשש משיבושים בהתנהלות".

"כיום, חברות צריכות להיות גמישות על מנת להישאר תחרותיות ולהניע צמיחה, וטרנספורמציית ה-IT יכולה להיות גורם מרכזי לכך", אמר ג'ון מק'נייט, סגן נשיא בחטיבת המחקר של ESG. " למרות שהשגת השינוי לעתים כרוכה במאמצים, מחקרנו מראה כי אחרי השינוי חברות חוות תוצאות עסקיות טובות יותר, כולל סיכויים גבוהים יותר לקדם את מוצריהן ושירותיהן בשוק. כמו כן, חברות אלה (הנשענות על נתונים אמתיים) מקבלות החלטות טובות יותר ומגדילות את הכנסותיהן".

4,000 מקבלי ההחלטות אשר השתתפו השנה במחקר חולקו לפי המדד הבא, המראה על מידת הבגרות (כשם המחקר) בתהליך הטרנספורמציה:
שלב ראשון – מורשת (6%), ארגונים בשלב זה טרם החלו בתהליך של שינוי ובכל האספקטים של טרנספורמציית ה-IT הם מתחת למדדים.


שלב שני – התעוררות (45%), ארגונים בשלב זה כבר החלו בתהליך וישנה התקדמות, אך פריסת הטכנולוגיה היא מינימלית, לרבות מרכז הנתונים המודרני.
שלב שלישי – התפתחות (43%), ארגונים בשלב זה כבר מחויבים לתהליך, פריסת הטכנולוגיה בארגון אינה מלאה אך בהחלט מתקדמת.
שלב רביעי – טרנספורמציה (6%), ארגונים בשלב זה כמעט בשלים ונמצאים בראש הסולם בכל הקשר לבגרות מערך המחשוב שלהם.

ממצאי המחקר מראים כי ארגונים מתקדמים בתהליך השינוי, ו"בוגרים" יותר, ובאופן כללי מאמינים כי הטרנספורמציה היא צורך אסטרטגי.
96% מהנשאלים טענו כי הם החלו, בשלבים שונים, את התהליך – הן בשלב התכנון, בתחילת הביצוע או בשיאו.


ארגונים אשר כבר הגיעו לשלב הרביעי הינם בעלי סיכויים גבוהים יותר (פי 16) להמשיך פרויקטים של טרנספורמציה דיגיטלית מאשר ארגונים אשר עדיין בשלב הראשוני (66% לעומת 4% בהתאמה).
ארגונים אשר כבר ביצעו את השינוי הדיגיטלי בעלי סיכויים גבוהים יותר (פי 2) לעמוד ביעדי ההכנסות, ואף לעקוף אותם לעומת ארגונים בשלב הראשוני (94% לעומת 44% בהתאמה).
84% מהנשאלים אשר באמתחתם פרויקטים מוטי דיגיטל טענו כי ארגונם נמצא בעמדה חזקה, או חזקה מאוד, להתחרות ולהצליח בשוק.

טרנספורמציה מלאה של מערך ה-IT יכולה להאיץ את החדשנות בארגונים, להגדיל את הצמיחה, כמובן להגדיל את יעילות מערך המחשוב ובסופו של דבר גם להפחית עלויות.
ארגונים אשר בשלב הטרנספורמציה טענו כי ביכולתם להקצות 17% מתקציב ה-IT שלהם לחדשנות, משלימים פי שלושה יותר פרויקטים לפני המועד המתוכנן ופי עשרה לפרוס את יישומיהם לפני המועד המתוכנן. כמו כן, ארגונים אלה מדווחים כי השלימו 14% (בממוצע) מהפרויקטים של IT בפחות כסף, ובאופן כללי מוציאים 31% פחות על יישומים קריטיים לארגון.

בנק לאומי חווה לאחרונה באופן הטוב ביותר את יתרונות טרנספורמציית ה-IT, כאשר השיק את פלטפורמת הבנקאות הניידת פפר. באמצעות פלטפורמה זו, הבנק מספק ללקוחותיו חווית בנקאות טובה ומהירה יותר ומגיע לדור חדש של לקוחות בעזרתה. על מנת להעמיד שירות כמו פפר, הבנק נדרש לתשתית מהירה וגמישה והחל בתהליך מעבר לענן היברידי ולמרכז נתונים מודרני המוכוון תוכנה, ולא חומרה. בכך, הצליח להגיע משלב הפיתוח אל שלב הייצור תוך מספר שעות, לעומת שבועות בתשתית מסורתית. כלומר, לאומי בנה סביבות דיגיטליות חדשות, באופן מהיר וזול הרבה יותר שאפשר לו לצאת עם מוצר חדשני לשוק ולשמור על תחרותיות.


"אנו נמצאים בעיצומו של עידן דיגיטלי שבו דרישות הלקוח וציפיותיו, משתנות תדיר", אמר אילן בוגנים, מנהל טכנולוגיות ראשי ומנהל דאטה ראשי בבנק לאומי. "אנחנו כבנק צריכים להתאים עצמנו בכדי להמשיך לספק חווית לקוח מהשורה הראשונה. אין הזדמנות טובה יותר לעשות זאת מאשר פלטפורמת הבנקאות הניידת שלנו פפר. עברנו למודל ענן היברידי ולמרכז נתונים מוגדר תוכנה כדי שתהיה לנו התשתית הדרושה לבנקאות בזמן אמת ובכך לספק חווית לקוח חדשנית".


אודות Dell-EMC
Dell EMC, זרוע תשתיות המידע בקבוצת Dell Technologies, מאפשרת לארגונים לקדם את מרכז הנתונים שלהם לעידן הדיגיטלי, תוך שימוש בטכנולוגיות המובילות בתעשייה, בתחומי תשתית אחודה, שרתים, אחסון ואבטחת מידע. Dell EMC מספקת לעסקים בסיס אמין לטרנספורמציה של ה-IT שלהם, באמצעות ענן היברידי, פיתוח יישומים לסביבת ענן ופתרונות Big Data. Dell EMC מספקת שירותים ללקוחות ב-180 מדינות - 98% מהן חברות Fortune 500 - והינה בעלת היצע המקיף והחדשני ביותר בתעשייה של פתרונות קצה, ליבה ועד הענן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il