TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בעקבות הדרישה והביקוש לפתרונות ביג דאטה


אסף בר מנכל איטרניטי מקבוצת אמן
איטרניטי מקבוצת אמן משיקה קורס להסבת אנליסטים ו-Power Users לעולמות ה - Big Data ו – Data Science

בעקבות הצורך בחיבור אנליזה בעבר לבין אנליזה בעולם החדש, איטרניטי מקבוצת אמן בנתה קורס ייעודי להסבת אנליסטים ו-Power Users לעולמות ה- Big Data ו – Data Science.
כיום, האנליסטים לא עומדים בקצב הטכנולוגיה, המשפרת פלאים את יכולות ניתוח הנתונים. האנליסט החדש מבין שיש המון מקורות מידע שלא נגע בהם בעבר - מקורות חדשים, בלתי מובנים, חיצוניים, כמויות דאטה גדולות שהעבודה איתם מחייבת אותו להיות תלוי ב - IT בארגון.


הקורס של חברת איטרניטי יוצר מעין גישור בין המשתמשים האנליסטיים, (שאינם בהכרח טכנולוגיים) לבין ה-IT , במטרה להעצים את היכולות של שני הצדדים. הקורס מתבצע אצל הלקוח, דבר המאפשר להתחבר לעולם התוכן של הלקוח ולשיטות העבודה שלו, תוך שימוש בשפה קיימת.


גם בחברת WilliamHill , חברת הימורים העושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת מאוד, עולם האנליסטים, שמאוד קריטי בתחום הזה, היה צריך את הידע הטכנולוגי וחיבורו ליכולות ולפרקטיקות החדשות ולהבנת העקרונות הבסיסים של ארכיטקטורת BIG DATA. בקורס הוצגו מושגים, קייס סטאדיס ומוצרים טכנולוגים מובילים בחזית עולמות ה BIG DATA וכלים המשמשים לעיצוב פתרונות scalable עבור עולם הנתונים המודרני תוך שימוש בדוגמאות של אפיון פרויקט מתחילתו ועד סופו.


במהלך הקורס נעשתה סקירה על כלים העושים שימוש ב-REAL TIME ומידע סטטי למטרת ניתוחים אנליטיים מורכבים, תוך הקמת סביבה וירטואלית של שרתים והתקנת cluster. בנוסף, בסביבה זו נעשו תרגולים תוך שימוש בכלים השונים וקישור לשימוש שלהם בחברה ומהי המתודולוגיה עבור כל כלי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il