TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ניר שמול מנכ"ל חברת שניר


ניר שמול מנכל חברת שניר
"המדינה לא תפחית מיסים בגלל הירידה בעסקאות הנדל"ן"
לדברי ניר שמול, מנכ"ל חברת שניר - בית לשיווק נדל"ן למגורים ולמסחר, בארץ ובחו"ל, "המדינה לא תפחית מיסים בגלל הירידה בעסקאות הנדל"ן".

דברים אלה נאמרים בעקבות הפרסומים כי המדינה לא תפחית מיסים כפי שהודיע שר האוצר משה כחלון כאשר נכנס לתפקידו. כזכור, השר כחלון הבטיח להפחית מסים לאזרחים אחרי החג, אך הוא התנה את הפחתה זו במציאת "עודפים" בגבייה - דבר שכאמור, לא נמצא.

לדברי שמול: "הסיבה לכך שלא נרשמו עודפי גביה היא בשל הירידה בהכנסות מנדל"ן. אנו רואים שהצרכנים כיום רוכשים פחות נדל"ן ובעקבות הירידה בכמות העיסקאות בשוק יש פחות מיסים. הסיבה לירידה בעסקאות הנדל"ן היא גם בשל התוכנית מחיר למשתכן , שבה המדינה מכרה את הקרקע בשיטה הפוכה למה שהיה נהוג בעבר. בהתאם לשיטה זו, הזוכה בקרקע הוא זה שהציע את ההצעה הנמוכה. כתוצאה מכך הכנסות המדינה שעמדו בשנים קודמות על 14-18 מיליארד ₪. יישירות מנדל"ן צונחים צניחה משמעותית".

עוד מסר שמול: "חשוב להבין כי בסופו של דבר גם למדינה יש צד של הכנסות והוצאות, וכאשר יש פחות הכנסות – במקרה זה מנדל"ן, לא ניתן לפרגן לאזרחים בהפחתת המיסים, להוסיף מיטות בבית החולים ולהגדיל את תקציב הביטחון מבלי להכנס לגרעון ועוד. בסופו של דבר מקבלי ההחלטות צריכים להחליט מה חשוב יותר לאזרחי המדינה.

"כמו כן הנדל"ן הוא ענף מחלל כלומר כאשר מישהו רוכש דירה, נכנס כסף לבנק, רוכשים רהיטים, מוצרי חשמל, וכד', וההפך. כאשר ישנה ירידה בעיסקאות נדל"ן, ישנה סכנה אמיתית למיתון ולגלי פיטורין משמעותיים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il