TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כלל ביטוח בחרה בפתרון Jumble DB של Brillix לאיתור, מיפוי וערבול מידע רגיש


בריליקס
מטרת הפרויקט היא לשדרג את מענה ההגנה על מידע אישי רגיש בבסיסי הנתונים של החברה. איתור המידע הרגיש, מיפוי הקשרים והערבול מבוצעים באמצעות פתרון Jumble DB

מומחי אבטחת בסיסי הנתונים מטעם בריליקס בשיתוף עם גורמים בכלל אחראים על הטמעת הפרויקט בהיקף מוערך של כמיליון שקלים


חברת בריליקס (Brillix), המספקת פתרונות ושירותים מתקדמים בתחומי בסיסי נתונים, ביג דאטה ואבטחת מידע, נבחרה לבצע בכלל ביטוח פרויקט ליישום והטמעת כלי איתור וערבול הנתונים Jumble DB – פתרון אשר פותח על ידי בריליקס ומותקן אצל מאות לקוחות בארץ ובעולם. כלי ערבול הנתונים יוטמע במאגרי המידע של כלל ביטוח, אשר נמצאים בסביבת ה-Non-production של החברה במטרה להגן על המידע ועל הפרטיות. היקף הפרויקט מוערך בכמיליון שקלים.


פתרון Jumble DB פותח על ידי בריליקס והוא נועד לסייע לחברות וארגונים לשמור על המידע הרגיש של לקוחותיהם, כגון: שמות, מספרי תעודת זהות, מספרי חשבון בנק, מספרי כרטיס אשראי, רישומים רפואיים ועוד. הפתרון נותן מענה לאיתור ומיון של מידע רגיש בסביבות ייצור וערבול איכותי ורוחבי לנתונים בסביבות נמוכות מול גורמים שאינם מורשים לגשת לנתונים המלאים והרגישים. הפתרון מאפשר לארגון להגדיר את הנתונים הרגישים, לזהות אותם ולמפות קשרים באמצעות מנגנון איתור ומיפוי מובנה OOTB ולערבל אותם לפי חוקיות ומספר סוגי ערבול שנקבעים מראש על ידי המורשים לכך בארגון. הפתרון נמצא בשימוש של ארגוני אנטרפרייז רבים בישראל, אירופה וארה"ב, ביניהם ארגוניים פיננסיים, ארגוני בריאות, טלקום וחברות מוצר גלובליות.


הרקע לביצוע הפרויקט נבע מהצורך ליישם מעגל אבטחה נוסף בסביבות הפיתוח והבדיקות. באמצעות ערבול הנתונים ניתן לבצע את עבודות הפיתוח והבדיקות מבלי לחשוף את הנתונים לגורמים לא מורשים. הפרויקט מבוצע על ידי כללביט, חברת מערכות המידע של כלל, בהובלת ענף הגנת הסייבר.
מערכת Jumble DB של בריליקס נבחרה לאחר הליך בדיקה מקיף, אשר כלל בחינה של מספר כלי ערבול מובילים בשוק ולאחר POC מוצלח, אשר הוכיח את יכולות מערכת Jumble DB ככלי המאפשר איתור, מיפוי וערבול מידע רגיש של החברה.


אביבית קוטלר, מנהלת ענף הגנת הסייבר בכלל ביטוח, אמרה כי: "מערכת ערבול נתונים היא פתרון חשוב במידור הגישה של אנשי התוכנה בחברה למידע רגיש במסגרת תהליכי הפיתוח והבדיקות. חברת בריליקס הוכיחה מקצועיות וגמישות והתאימה עצמה לסביבה המורכבת של מערכות המידע בחברת כלל".


אושרת בן אבי זבלודוביץ', סמנכ"לית שיווק ומכירות בבריליקס, אמרה כי: "חברת כלל היא דוגמה מצוינת לארגון שעושה עבודה נהדרת בשמירה על פרטיות ואנו שמחים וגאים להיות חלק מכך. כיום, אנו בבריליקס מלווים ארגונים גדולים בתכנון וביצוע פרויקטי איתור והגנה על מידע רגיש בבסיסי הנתונים בסביבות Production/Non-Production ויישומם על ידי כלים, ידע מצטבר ומתודולוגיה הקיימים אצלנו בחברה. אנו מודים לכלל ביטוח על הבעת האמון המתמשכת והבחירה בפתרון Jumble DB ובחברת בריליקס לסיוע בשמירה על הנתונים הרגישים של החברה".




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il