TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הסלולר We4G משיקה את שירותיה


We4G
"חבילת סלולר לכל החיים" במחיר קבוע 29 ש"ח עם 40 גיגה גלישה חבילת גלישה לואו קוסט לחו"ל - 49 ש"ח עם 3/4 גיגה

חברת הסלולר We4G, שבבעלות חזי בצלאל, השיקה היום את שירותיה במסיבת עיתונאים בתל אביב, במסגרתה הבהיר יעקב נדבורני המנכ"ל כי החברה מאמינה בחבילות במחיר קבוע שלא משתנה לעולם, זאת על מנת לחסוך מהלקוח את "כאבי הראש" של בדיקת החשבוניות ומתי יעלה המחיר. בהתאם הצהיר נדבורני כי החברה תמיד תציע חבילה לכל החיים.


We נכנסת לשוק הסלולר עם "חבילת סלולר לכל החיים", אשר בתקופת ההשקה, תעלה 29 ש"ח ללא הגבלה לשיחות וסמס ועם 40 גיגה גלישה, החבילה השנייה הנה לשנתיים בעלות 19 ש"ח ללא הגבלה עם 10 גיגה גלישה.
גם בתחום השיחות מחו"ל לישראל, We הכריזה כי בנוסף לחבילות הרחבות, תשיק גם חבילת גלישה לואו קוסט בחו"ל הכוללת ¾ גיגה בעלות 49 ש"ח בלבד. חבילה זו נותנת מענה מדוייק לנוסעים לנופשוני הלואו קוסט הקצרים ומאפשרת להם חיסכון גם בחבילות הסלולר בחו"ל.


We הקימה רשת סלולר דור 4 משותפת עם סלקום בטכנולוגיית MOCN. עם מערכות הליבה NFV/SDN של אריקסון, מהמתקדמות בעולם. קידומת החברה -051.
במהלך מסיבת העיתונאים, התייחס מנכ"ל החברה יעקב נדבורני, למגוון ההתחכמויות של חברות הסלולר והתחייב כי We לא תנהג כך. לדבריו: "לא נציע חבילות מסובכות שמבלבלות את הצרכן, לא נחייב ב 99 ש"ח לקוחות שלא הפעילו סים, לא נחסום גלישה ללקוחות שהגיעו לסוף החבילה ולא נחייב באופן אוטומטי על חריגות גלישה, לא ניתן טאבלטים וסמארטפונים "במתנה", לא נמכור שירותי ערך מוסף שנמכרים בזול ועולים ביוקר, שירותי תוכן בתשלום יהיו סגורים כברירת מחדל (אסטרטלוגיה, משחקי מזל, היכרויות ועוד...) ולא נגבה 15 ש"ח לדקת שיחה מחו"ל לארץ."


נדבורני חזר והדגיש כי בסופו של דבר הלקוח מעוניין בסלולר מהיר ואמין, במחיר משתלם, עם וודאות הגינות ושקיפות ושירות לקוחות טוב וזמין בכל מקום וזמן.
בהתאם We מציעה חבילות ברורות ופשוטות, שירות עצמי מתקדם באתר המאפשר מגוון עשיר של פעולות בדיגיטל – שירות הלקוחות בטלפון, סמס, צ'אט, דוא"ל, פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר וזמינות של נציג שירות לקוחות 24 שעות 5 ימים בשבוע וכן בשישי עד הצהרים בכל ערוצי הטקסט. כמו כן האזור האישי של הלקוח זהה למסך הנציג, ההצטרפות קלה במובייל וב-PC.
עלות הסים הנה 19.90 ש"ח חד פעמי עם אפשרות משלוח של שליח עד הבית בעלות 19.90 ש"ח או בחינם עם דואר ישראל.


We נותנת אף מענה לאחת התופעות המרגיזות הנהוגות כיום ומתחייבת לאפשר גלישה ללא חסימה וללא חיוב אוטומטי בסיום החבילה, אלא רק להאט את קצב הגלישה כך שעדיין תאפשר תקשורת ושימוש בוויז, ווטסאפ, מסנג'ר סנאפצ'ט וטלגרם. ראוי לציין כי החברה אף מאפשרת להתנתק משרותיה בלחיצת כפתור באתר.


יעקב נדבורני, מנכ"ל We4G: "אני לא מאמין בגישה של התחכמות עם הלקוחות, אלא בהוגנות ושקיפות, תוך מתן מענה מדוייק ונכון לצרכיהם. זה הקו שהנחה אותנו בבניית החבילות בארץ ובחו"ל וכן בבניית אתר האינטרנט והשירות ללקוחותינו. אין לי ספק שאנו מביאים בשורה אמיתית לשוק הסלולר."
חזי בצלאל, הבעלים של קבוצת אקספון: "התחרות בשוק הסלולר אמנם עזה, אך אני נכנס לכך בעיניים פקוחות. הקמנו חברת סלולר דור 4 עם מערכות טכנולוגיות המתקדמות ביותר. זיהינו את הצרכים האמיתיים של הלקוחות והחברה נערכה בהתאם. אני מגיע עם נסיון עסקי רב שנים ומשאבים פיננסיים, חשוב לי להבהיר We4G is here to stay! "




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il