TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מטריקס תייצג בישראל את RapidMiner האמריקאית


מטריקס
מספקת את פלטפורמת ה Unified Data Science מבוססת קוד פתוח המובילה בעולם

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, חברת הטכנולוגיה המובילה בישראל, תייצג בבלעדיות את חברת RapidMiner, פלטפורמת ה-Data Science מבוססת קוד הפתוח ומדורגת כמובילה עולמית ע"י גרטנר. את פתרון החברה ניתן להטמיע On Premise או במודל מבוסס ענן.


במסגרת שיתוף הפעולה מטריקס תהיה אחראית על שיווק, שירות ותמיכה בפלטפורמה.
הפלטפורמה של RapidMiner מספקת All in one Solution לצוותי ה-Data Science בארגון, כולל הכנת המידע, Machine Learning, אנליטיקה ומודלי חיזוי מתקדמים, עם מעל ל-300,000 משתמשים. באמצעות יכולות עיצוב Workflow מהירות ויכולות אוטומציה מתקדמות של הפלטפורמה מסוגל הארגון לבנות מודלים מבוססי Machine Learning ולהטמיע אותם בהליך היצור והפיתוח במהירות מרבית. RapidMiner מפחיתה את המורכבות בהליך האנליטיקה והעברת המידע באמצעות אינטגרציה מובנית למגוון פתרונות קוד פתוח נפוצים בתחום כגון Hadoop, Tensorflow, Spark ועוד.


מוטי הדס, סגן מנהל חטיבת מוצרי התוכנה ומוביל הקוד הפתוח במטריקס: RapidMiner מספקת פתרון אנליטיקה מתקדם באמצעות מסגרות המבוססות תבניות (Template based framework) וממשק UI קל ונוח לשימוש, ובכך מפחיתה את הצורך בכתיבת קוד, מגדילה משמעותית את מהירות המימוש העסקי וצמצום השגיאות בתהליך. RapidMiner מספקת תהליכי Data Mining & Machine learning כגון: טעינת מידע וטרנספורמציה, עיבוד נתונים, סטטיסטיקה, הערכות, חיזוי ופריסת מידע".


"שיתוף הפעולה של מטריקס, כמובילת שוק ה-IT בישראל, ושל RapidMiner, הינו טבעי ויפיק תוצרים איכותיים ומעולים עבור לקוחותינו הקיימים והפוטנציאליים. רק לאחרונה נבחרנו שוב על ידי STKI כחברת שירותי ה-IT המובילה בישראל זאת השנה ה-13 ברציפות".


פרד גדלינג, SVP ב- RapidMiner: "הבחירה במטריקס כנציגתנו בישראל הייתה פשוטה. כחברה המובילה בעולם בתחום השירותים לצוותי ה-Data Science, היה לנו חשוב לשתף פעולה עם חברה מובילה, מנוסה ובעלת הון אנושי איכותי, ולכן בחרנו במטריקס".


"הפלטפורמה שלנו מספקת מענה מלא, גם לשלב התכנון והפיתוח וגם לשלב הרצת התהליך והנגשתו למערכות הקצה. הוכחנו לאורך השנים את היותנו מובילים בתחום עם מעל 300,000 Data Scientists העושים בה שימוש והיותה המובילה בתחום".


אודות מטריקס
מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, בפיתוח ויישום טכנולוגיות חדשניות ויישומים ארגוניים בסביבת אינטרנט ומובייל כמו גם מערכות לגאסי, ייצוג פתרונות ומוצרי תוכנה, פתרונות תשתית מקומיים ופתרונות ענן, שירותי מיקור חוץ ואוף-שור, בדיקות תוכנה, הדרכה והטמעה. מטריקס, המעסיקה כ- 8,600 מקצועני טכנולוגיה ו -IT, מדורגת על ידי חברות המחקר כמובילה את ענף שירותי התוכנה והטכנולוגיה בישראל מזה למעלה מעשור. מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100. מחזור המכירות של מטריקס ב- 2016 הגיע ל- 2.544 מיליון ₪ והרווח הנקי ל- 114 מיליון ₪.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il