TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלגומייזר נערכת לביצוע ה-ICO למוצריה: תציע טוקן סקיוריטי ייחודי למשקיעים


אלגומייזר
צוות היועצים שמינתה החברה מעריך את סיכויי ההצלחה של ה-ICO גבוהים במיוחד

חברת אלגומייזר הפעילה בתחום השיווק והפרסום באינטרנט מדווחת היום כי צוות היועצים שמינתה לבחינת שילוב טכנולוגיית הבלוקצ'יין וביצוע ה-ICO גיבש את מסקנותיו.


על פי הערכות הצוות סיכויי הצלחת ביצוע ה-ICO הינם גבוהים מאוד, ונובעים מהעובדה שאלגומייזר אינה מתכוונת לפתח מוצר חדש אלא להוסיף שכבת בלוקצ'יין לטכנולוגיות אשר כבר פיתחה או רכשה לאורך השנים. צוות היועצים מעריך כי עובדה זו הינה אטרקטיבית ביותר, שכן בדרך כלל ב-ICO, מציעים פיתוח של מוצרים חדשים לגמרי, והסיכון הטכנולוגי בפיתוח המוצרים גבוה. סיכון זה כמעט ואינו קיים באלגומייזר. בנוסף, העובדה שמדובר בחברה ציבורית עם מנהל ויזם מנוסים ומוערכים לעומת רוב החברות המבצעות ICO, יתרמו להצלחת ה-ICO.


השימוש בטכנולוגיית הבלוקצ'יין עבור מוצרי החברה, משדרגים את יכולות מוצרי החברה ל לייעל את תקציבי השיווק והפרסום של המשתמשים במערכות של אלגומייזר, וטכנולוגית הבלוקצ'יין חדשה זו נופלת כ"פרי בשל", לשילוב במוצרי החברה שכן היא פותרת את אחד האתגרים בשיווק הדיגיטלי של שרותים. החיבור בין "ההוצאה" על שיווק ופרסום לבין "התמורה" שהתקבלה בגין הוצאה זו ממש.


בכוונת אלגומייזר לאמץ את מסקנות היועצים ולהציע טוקן מסוג Security. מדובר בטוקן מתקדם אשר הולך וצובר תאוצה בימים אלו. כוונות החברה בעניין זה נובעות, בין היתר מדוח הביניים של הועדה כפי שפורסמו על ידי הרשות לניירות ערך של ישראל. יש לציין כי אלגומייזר בחרה להכיל עליה מראש את הכללים החלים לגבי טוקן מסוג סקיוריטי.


אופן ביצוע ה-ICO המתוכנן:
החברה מתכוונת לייסד חברת בת בחו"ל לביצוע ה-ICO.
טוקן זה יוצע למשקיעים ע"פ הוראות הדינים הקיימות.
כל משתתף ב-ICO יזדהה הצורה שקופה, לגבי פרטיו, מקורות הכסף ו/או אמצעי התשלום שברשותו ופרט אחר אשר ידרש כדי לאפשר המרת המטבעות הדיגיטליים שברשותו בצורה מלאה.
להערכת החברה, במהלך החודשים הקרובים, יוכלו טוקנים אלו להיסחר בבורסות עבור Security Token אשר , להערכת החברה, יהיו תחת רגולציה מתאימה. למיטב ידיעת החברה כבר כיום פנו מספר גופים לרשויות האמריקאיות, לקבלת אישורים לפתיחת זירות מסחר לטוקנים מסוג זה.


כל מחזיק Security Token, יהיה זכאי להמירו, לאחר סיום תקופת החסימה ולאחר סיום הפיתוח הטכנולוגי של שימוש בבלוקצ'יין במוצרי החברה, והשקתו המסחרית ל-Utility Token של החברה לשם שימוש בו במסגרת מערכת החברה, אשר יכלול הטבות רבות למשתמשים במערכת באמצעות הטוקנים הללו, הטבות אשר יכללו הנחות, אחריות על השירות, תנאי תשלום נוחים יותר וכיוצ'


בכוונת החברה לקבל סכום מינימלי של 15 מיליון דולר ועד 50 מיליון דולר. לחברה תהא הזכות להגדיל את הסכום המקסימלי בהתאם לביקושים שיווצרו במסגרת הICO.
למשתתפים ראשוניים ינתנו טוקנים נוספים כבונוס, כמקובל בביצוע ICO.
החברה ביצוע תכנית "רכישה חוזרת" של טוקנים מידי המחזיקים בהם, אחת לתקופה מתוך רווחי מערכת הבלוקצ'יין ובהיקף משמעותי.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il