TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טורקיש אירליינס זכתה בשלוש קטגוריות בפרסי בחירות הנוסעים של TripAdvisor לשנת 2018


טורקיש איירליינס
· מחלקת הנוסעים הטובה ביותר באירופה · מחלקת העסקים הטובה ביותר באירופה · חברת התעופה הטובה ביותר באירופה
חברת טורקיש אירליינס, החברה הטסה למספר הרב ביותר של יעדים ברחבי העולם, נבחרה לאחת מחברות התעופה הטובות ביותר בשלושה קטגוריות בפרסי בחירות הנוסעים של TripAdvisor. הבחירה בטורקיש אירליינס נעשתה על ידי שקלול של כמות ואיכות הביקורות והדירוגים של חברות תעופה מכל העולם באתר TripAdvisor, מ-12 החודשים האחרונים.

טורקיש אירליינס זכתה להצלחה מרובה ודורגה בתור אחת מחברות התעופה הטובות ביותר בשלוש קטגוריות: "חברת התעופה הטובה ביותר באירופה" ((The Major Airline in Europe, "מחלקת התיירים הטובה ביותר באירופה" ו- "מחלקת העסקים הטובה ביותר באירופה" לפי בחירת הנוסעים. דירוגים אלו ממחישים את איכות השירותים הניתנים במחלקות השונות של טורקיש אירליינס. זוהי השנה השנייה ברציפות שהחברה זוכה בפרס בקטגוריית "חברת התעופה הטובה ביותר באירופה".

לדברי אחמט אולמושטור, סמנכ"ל השיווק של טורקיש אירליינס: "אנו גאים להיות מוכרים כחברת תעופה הטובה ביותר בשלוש קטגוריות בפרסי בחירות הנוסעים של TripAdvisor. זכייה זו מייצגת את הערכת הנוסעים כלפי המחויבות שלנו למצוינות. מעבר לכך, פרסים אלו הם עדות נוספת למאמצים הרבים הננקטים על ידי משפחת טורקיש אירליינס על מנת להפוך את חוויית הטיסה של כל נוסע לחוויה אקסקלוסיבית ובלתי נשכחת. אני רוצה להודות לנוסעינו היקרים, לחברי משפחת טורקיש אירליינס, ול- TripAdvisor על פרסים אלו".

לדברי בריאן סלצבורג, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל הטיסות של TripAdvisor: "אנו נלהבים לדרג את חברות התעופה האהובות על ידי קהילת TripAdvisor ולשים זרקור על חברות התעופה המספקות את חווית הטיסה הטובה ביותר ברחבי העולם, שטורקיש אירליינס נכללת בתוכן. ככל שתעשיית התעופה מוסיפה להציג מוצרים בתעריפים חדשים ומרחיבה את שירותי הטיסה, נוסעים ברחבי העולם מחפשים אחר חברות התעופה המספקות את הערך הגבוה ביותר ואת חווית הטיסה האיכותית ביותר. פרסי בחירות הנוסעים של TripAdvisor לחברות התעופה ניתנים לאלו מהן שעקפו את ציפיות הנוסעים וזכו לדירוגים מצוינים".

אודות טורקיש אירליינס:

כמי שנוסדה בשנת 1933 עם צי של חמישה מטוסים, לטורקיש אירליינס (Turkish Airlines), החברה בסטאר אלייאנס, צי של 328 מטוסי נוסעים ומטען, הטסים ל-302 יעדים ברחבי העולם, מתוכם 253 בינלאומיים ב-121 מדינות ו-49 בטורקיה. למידע נוסף על טורקיש איירליינס בקרו באתר החברה או ברשתות החברתיות פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר ולינקדאין.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il