TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת תדיראן חוזרת לזירה הגלובאלית והשיקה את העתיד של מיזוג האוויר בתערוכת MCE 2018 במילאנו, איטליה


תדיראן הולדינגס
בתערוכה, תדיראן זכתה בכבוד גדול כשמוצר של החברה Invisible VRF Box, אשר פותח על ידי מהנדסי תדיראן במפעל החברה בעפולה במיוחד לשוק האירופאי, זכה בפרס מיוחד – "אות החדשנות והיעילות" והיה למוצר היחיד מסוגו שזכה בפרס זה
כחלק מהחזרה לפעילות הבינלאומית ביצעה תדיראן תהליך של מיתוג מחדש באמצעות משרד פרסום אנגלי והיא השיקה בתערוכה שפה תקשורתית בינלאומית חדשה תחת הסלוגן "The future of air"

משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן אמר בתערוכה: "אוויר זה חיים. החזון שלי הוא להמציא מחדש את המזגן, לא רק שיקרר ויחמם את האוויר, אלא גם ייתן לנו את האוויר הכי טוב שיש. לקחנו את כל הידע, הניסיון והטכנולוגיה שלנו בשוק הישראלי על מנת לצאת לעולם ולהביא בשורה של חדשנות, עיצוב ואיכות יוצאות דופן. התגובות של המבקרים במתחם התערוכה במילאנו חיממו לנו את הלב ומוכיחות שאנו בדרך הנכונה."

חברת תדיראן השתתפה בשבוע שעבר בתערוכת Mostra Convegno Expocomfort 2018 במילאנו, במסגרתה משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בחברה השיק מחדש את הפעילות הבינלאומית של תדיראן והציג את חזון החברה להתפתחות ברחבי העולם והפיכת תדיראן לחברה גלובלית.

בתערוכה, תדיראן זכתה בכבוד גדול כשהמוצר המהפכני של החברה Invisible VRF Box, אשר פותח על ידי מהנדסי תדיראן במפעל החברה בעפולה במיוחד לשוק האירופאי, זכה בפרס מיוחד וקיבל את "אות החדשנות והיעילות" ("Percorso Efficienze & Innovazione") והיה למוצר היחיד מסוגו שזכה בפרס מכובד זה מטעם ועדת מומחים מהמכון הטכנולוגי של מילאנו (Politecnico di Milano).

ה-Invisible VRF Box של תדיראן קיבל את האות המכובד בשל הפתרון היצירתי המאפשר להתקין את יחידת המעבה של המזגן באופן נסתר בתוך המבנה עצמו במינימום הפרעה לסביבה ובמקסימום חיסכון ונוחות למשתמשים, מה שמאפשר להכניס מערכות מיזוג אוויר למבנים היסטוריים תוך שמירה על המראה האדריכלי שלהם ועמידה בתקנות רעש מחמירות.

תדיראן, חברת המיזוג הישראלית היחידה שהשתתפה בתערוכה, הקימה מתחם מרשים בביתן מספר 13 לצד חברות מובילות מרחבי העולם, כגון: פנסוניק, LG, סמסונג, מיצובישי, Daikin, היטאצ'י, פוג'יטסו ועוד.

תערוכת MCE 2018, הינה התערוכה הגדולה בעולם בנושאי חימום, קירור, מיזוג אוויר, אנרגיה, מים ובית חכם המתקיימת זאת הפעם ה-41 בעיר מילאנו שבאיטליה. בתערוכה, המתקיימת במרכז הירידים במילאנו (fieramilano), מציגות כ-2,000 חברות מ-45 מדינות ברחבי העולם והיא מושכת אליה כ-150 אלף מבקרים מ-141 מדינות.

תדיראן הציגה בתערוכה את מגוון החידושים פרי פיתוח וייצור כחול לבן מהמפעל של החברה בעפולה, המעסיק מאות עובדים. חלק מהמוצרים שתדיראן הציגה בתערוכה מציעים טכנולוגיות מתקדמות ופורצות דרך ברמה הבינלאומית.

כחלק מהחזרה לפעילות הבינלאומית ביצעה תדיראן תהליך של מיתוג מחדש באמצעות משרד פרסום אנגלי והיא השיקה בתערוכה שפה תקשורתית בינלאומית חדשה תחת הסלוגן "The future of air".

תדיראן הינה החברה המובילה בישראל במיזוג אוויר למעלה מ-60 שנה, אשר נסחרת בבורסה בתל אביב החל משנת 1991. החברה מתגאה בפעילות פיתוח וייצור מתקדמת ופורצת דרך במפעל שלה בעפולה והיא מעסיקה כ-350 עובדים בכל הקבוצה. החברה בעלת מותגים ישראלים ותיקים: "תדיראן", "אמקור" ו"קריסטל".

בין הטכנולוגיות והמוצרים החדשניים שהציגה תדיראן בתערוכה:

תדיראן Invisible
מעבה בעל מבנה ייחודי, המאפשר להתקין אותו בתוך המבנה עצמו ובכך לשמור על החזות האסתטית ולמנוע מטרדי רעש. היחידה היא פרי פיתוח כחול-לבן, בין הבודדות מסוגה בעולם, בעלת פטנט רשום ומתאימה למגמת האורבניזציה של מגדלי מגורים ומבנים לשימור. המערכת נבחרה להתמודד בתחרות החדשנות של התערוכה במילאנו לצד מוצרים פורצי דרך נוספים מהעולם.

תדיראן Hybrid
מערכת משולבת מהפכנית, המאפשרת גם מיזוג אוויר וגם חימום מים בו זמנית. בקיץ, במהלך מיזוג האוויר, המערכת משתמשת בחום השיורי של המזגן לחימום מים, ובכך מספקת בעצם מים חמים חינם. בחורף, המערכת מאפשרת לחמם את האוויר ו/או לחמם את המים, כל זאת פי 3 מהר יותר ו-80% חסכוני יותר מדוד חשמלי רגיל (בוילר).

תדיראן Connect
מערכת IoT לשליטה מרחוק על מזגנים, המאפשרת תקשורת דו כיוונית בין המשתמש, המזגן ומוקד השירות. המערכת החדשנית נותנת ללקוח התראה על צורך בניקוי פילטר או תקלה וכן מאפשרת לשירות הלקוחות לבצע ניטור מרחוק של המזגן, לטפל בתקלה ולסייע ללקוח בתפעול המזגן. המערכת פרי פיתוח של חברת סטארט-אפ ישראלית בשיתוף מהנדסי תדיראן.

תדיראן VRF Box
מערכת מיזוג אוויר מתקדמת, המאפשרת לחבר יחידה חיצונית אחת לעד 10 יחידות פנים, לשלוט על כל מזגן באופן עצמאי, לספק נוחות מרבית וחיסכון ניכר בצריכת החשמל. המערכת בעלת מגוון רחב של יחידות פנים עיליות, נסתרות, מתועלות ותקרתיות, לשימושים ביתיים ומסחריים.

תדיראן Art Inverter
סדרת מזגנים עיליים מתקדמת בטכנולוגיית אינוורטר בגז הירוק 32R. הסדרה בעלת עיצוב פורץ דרך, רמת רעש נמוכה במיוחד (רק 18 דציבל), פועלת בטמפרטורות נמוכות של עד °C20- ופיזור אוויר תלת מימדי בחלל החדר.

תדיראן Super Slim
מזגן נסתר בעל פרופיל דק במיוחד (רק 22.5 ס"מ) המאפשר להתקין אותו מעל ארונות מטבח, בחדרי ארונות או קירות כפולים. המזגן נותן מענה מושלם למגמת עיצוב הפנים המודרני, המבקשת לשלב את מערכות מיזוג האוויר באופן הרמוני בעיצוב הבית. במקום קופסאות פלסטיק על הקירות, נעשה שימוש בגריל דקורטיבי מינימליסטי ומעוצב.

תדיראן Smart Duct
מערכת בקרת חדרים חכמה למזגנים מיני מרכזיים, המאפשרת שליטה עצמאית על הטמפרטורה בכל חדר לנוחות מרבית וניתוק אספקת האוויר לחדרים לא מאוכלסים לחיסכון בצריכת החשמל. המערכת פרי פיתוח כחול-לבן בעלת פטנט רשום, מאפשרת התקנה קלה ללא כלי עבודה וללא חוטים, וכוללת שלט קירי לכל חדר, הפועל הן על Wi-Fi והן על Bluetooth ושולט על תפוקת המזגן בדיוק בהתאם לדרישה. בנוסף המערכת מאפשרת הפעלה באמצעות אפליקציה סלולרית.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il