TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שינויים בראש אגף הביטוח הכללי-עסקי באיילון


גדעון רוזוליו
גדעון רוזוליו מחליף את גיורא פלונסקר

יעל יריב ממשיכה לעמוד בראש אגף הביטוח הכללי- פרט

מנכ"ל איילון חברה לביטוח, אריק יוגב, הכריז היום על חילופים בראש אגף הביטוח הכללי - עסקי באיילון; גדעון רוזוליו, מותיקי ענף הביטוח הכללי בישראל, שכיהן, כזכור, בעבר כמשנה למנכ"ל, מנהל חטיבת ביטוח כללי וביטוח משנה ב"מגדל" וכמנכ"ל מגדל ניהול תביעות בע"מ, יעמוד החל מראשית החודש הבא בראש אגף הביטוח הכללי - עסקי באיילון. את אגף הביטוח הכללי-פרט באיילון, ממשיכה להוביל יעל יריב.

רוזוליו, מהנדס תעשייה וניהול בהשכלתו, סגן אלוף במילואים, נחשב מומחה מוביל בשוק הביטוח הישראלי בביטוח כללי, ביטוחי משנה, ניהול סיכונים, סילוק תביעות והתנהלות מול הרגולטור.

מנכ"ל איילון, אריק יוגב, ברך על הצטרפותו של רוזוליו לאיילון ואמר כי "מומחיותו של גדעון רוזוליו בתחומי ביטוח כללי וביטוחי משנה היא נכס חשוב לאיילון בעת זו של צמיחה ממוקדת רווחיות ופיתוח עסקי מואץ".

גדעון רוזוליו יחליף בתפקיד את גיורא פלונסקר, המשנה למנכ"ל איילון ומנהל אגף ביטוח כללי עסקי בחברה שסיים קדנציה של כ-4.5 שנים בתפקיד, במהלכן היה לו חלק חשוב בפיתוח מוצרי הביטוח הכללי של איילון ושדרוג מערך ביטוח המשנה של החברה.


יוגב הודה לגיורא פלונסקר על תרומתו רבת השנים לאיילון ובמיוחד בתפקידו האחרון כמנהל אגף ביטוח כללי עסקי בחברה "בתקופת כהונתו של גיורא תחום הביטוח הכללי הציג צמיחה מרשימה הן בהיקף העסקים והן ברווחיות". יוגב איחל לגיורא הצלחה בתפקידו החדש כמשנה למנכ"ל ברוקר הביטוח הבינלאומי האודן ישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il