TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מסוק ה-CH-53K הוטס בפירוק לקראת תערוכת ILA בגרמניה וקיבל את אישור פעילות התובלה המוטסת האווירית של חיל האוויר האמריקאי


מסוק ה-CH-53K
אנשי סיקורסקי פירקו חלקית את מסוק ה-CH-53K, הכניסו אותו למטוס ה-C-17 ופרקו אותו לאחר נחיתתו בגרמניה לעיני אנשי מפקדת ה-NAVAIR

מסוק הסיקורסקי CH-53K הגיע בבטנו של מטוס C-17 להולזדורף, גרמניה, לקראת תערוכת ILA 2018 שתתקיים בחודש הבא. המסוק הוטס לראשונה בתוך מטוס ה-C-17 שנשלח לבסיס של בעלת ברית של ארה"ב. צוותים של סיקורסקי ביצעו הדגמות, הרמת משאות ובדיקות המציגות את יכולות המסוק בווסט פאלם ביץ', קליפורניה, כהכנה להטסתו לגרמניה לתצוגת ILA 2018.


אנשי סיקורסקי פירקו חלקית את מסוק ה-CH-53K, הכניסו אותו למטוס ה-C-17 ופרקו אותו לאחר נחיתתו בגרמניה לעיני אנשי מפקדת ה-NAVAIR. באמצעות השלמת התהליך בהצלחה, זכתה תוכנית מסוק ה-CH-53K באישור פעילות תובלה מוטסת של חיל האוויר האמריקאי.


מסוק ה-CH-53K יישאר בבסיס חיל האוויר הגרמני בהולזדורף עד תחילת תערוכה ILA בברלין ויבצע בתערוכה תצוגת תכלית שתדגים את יכולותיו בפני משתתפי התערוכה.


"אנחנו נרגשים להציג את יכולותיו וביצועיו של מסוק ה-CH-53K בתערוכת ה-ILA בפני קהל מגוון מרחבי העולם. זהו מסוק התובלה הכבדה היחיד בעולם הנמצא בייצור", כך אמר דן שולץ, סגן נשיא סיקורסקי.
בתחילת החודש, מסוק הסיקורסקי CH-53K השלים ניסוי הרמת משא חיצוני במשקל 36,000 ליברות על גבי וו אחד במרכז ניסויי הטיסה של החברה. בכך, הגיע למשקל המקסימלי של נשיאת מטען חיצוני על גבי וו הרמה יחיד. ציון דרך זה משלים את הרחבת מעטפת הביצועים של המסוק, אותו מתכוונת סיקורסקי-לוקהיד מרטין לספק עד סוף השנה לכוחות המארינס. מסוק ה-CH-53K הרים משקל חיצוני של 36,000 ליברות למצב ריחוף ולמצבי טיסה שונים שבחנו את יכולות הטיסה והביצועים של המטוס וכן את חוזקו של המבנה לשאת את המשא. המשקל הכולל של המסוק בזמן הניסוי עמד על 91,000 ליברות – המשקל הכבד ביותר של מסוק שיוצר אי פעם על ידי סיקורסקי.


עד כה, ביצע המסוק מגוון רחב של ניסויי נשיאת משאות, כשהמשקל הכבד ביותר עד לניסוי הנוכחי עמד על הרמת 27,000 ליברות, כולל הרכב הטקטי JLTV. המסוק יכול לשאת משקל חיצוני של 27,000 ליברות למרחק של 110 מיילים בתנאי מזג אוויר חם – פי שלוש מהיכולות של מסוקי ה-CH-53E הותיקים. מעטפות טיסה רחבות יותר הושגו בריחופים מסוגים שונים, טיסה ב-200 קשר, פניות של 60 מעלות, המראות ונחיתות ממשטחי בעלי זווית של עד 12 מעלות, הטלת מטען חיצוני וניסויי ירי בתותחים.

אודות לוקהיד מרטין
לוקהיד מרטין היא חברה גלובאלית בתחום הביטחון והחלל, המעסיקה כ-100,000 איש ברחבי העולם ועוסקת בעיקר במחקר, תכנון, פיתוח, יצור, אינטגרציה ותחזוקה של מערכות, מוצרים, אמצעים ושירותים טכנולוגיים מתקדמים.
ללוקהיד מרטין מערכת ענפה ורבת-שנים של שיתופי פעולה עם תעשיות ההיי-טק והתעשייה הביטחונית בישראל.
למידע נוסף על לוקהיד מרטין: www.lockheedmartin.com/israel



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il