TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מטומי מסכמת את שנת 2017 עם הכנסות של כ- 245 מיליון דולר


מטומי
צמיחה של כ-16% ב-EBITDA המתואם לכ- 20.7 מיליון דולר

פעילויות הליבה רשמו גידול מרשים בהכנסות:
הכנסות תחום Domain Monetization רשמו גידול של כ- 66.5%
לכ- 105.4 מיליון דולר;
הכנסות תחום Programmatic mobile רשמו גידול של כ- 20.1%
לכ- 50.6 מיליון דולר

בהמשך לצעדי הארגון מחדש: ההפסד המתואם של מטומי התכווץ בשנת 2017 לכ-0.4 מיליון דולר

ליעם גלין, נשיא ומנכ"ל מטומי: "הודות לעבודה המצוינת שבוצעה על ידי דירקטוריון והנהלת החברה ביישומו של תהליך הפוקוס העסקי שאומץ בשנת 2017, מטומי כיום היא חברת היי-טק ממוקדת שמספקת פלטפורמות פרסום בעלות יתרון תחרותי אמיתי ויצירת ערך. יש לי הזכות להוביל את מטומי לשלב הבא בשנת 2018, כאשר אנו מצפים להמשך צמיחה, בעיקר בתחומי ה- Domain Monetization והפרסום הפרוגרמטי במובייל, ויצירת ערך לטווח ארוך עבור בעלי המניות שלנו".

הראל בית און, יו"ר מטומי: "במהלך 2017 עברה מטומי מספר תהליכים שכוללים שינויים במיקוד החברה ובהנהלתה. התוצאות שאנחנו מציגים בדו"חות אלו, נותנות תוקף לשינויים הללו, כאשר מטומי ממוצבת כיום היטב להיות כוח מוביל וחדשני בשוק ה- domain monetization והפרסום הפרוגרמטי במובייל."

חברת מטומי (LSE: MTMY, TASE: MTMY.TA), אשר מתמחה בטכנולוגיות ובפלטפורמות פרסום דיגיטלי, דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לסיכום שנת 2017.

נקודות מרכזיות:
תחומי ה- domain monetizationוהפרסום הפרוגרמטי במובייל שהינם פעילויות הליבה ומנועי הצמיחה של החברה רשמו ב-2017 גידול של כ-66.5% ו-20.1% בהתאמה.
בפילוח גיאוגרפי, ההכנסות בתחומי הליבה מארה"ב הציגו גידול חד של כ-48% בשנת 2017 לכ-110 מיליון דולר. ההכנסות בתחומי הליבה מאסיה זינקו בכ-70% לכ-10 מיליון דולר, בעיקר הודות לחדירת החברה לתחום הפרסום הפרוגרמטי במובייל בסין.

תוצאות שנת 2017 ((Non-GAAP

הכנסות החברה בשנת 2017 הסתכמו בכ-245.1 מיליון דולר לעומת כ-276.6 מיליון דולר בשנת 2016. הכנסות פרו פורמה בשנת 2017 הסתכמו בכ-223.6 מיליון דולר לעומת כ-234.3 מיליון דולר בשנת 2016. נתוני הפרופורמה אינם כוללים פעילויות שנמכרו ב-2017 ואינן נחשבות לפעילויות ליבה.

הרווח הגולמי המתואם הסתכם ב-2017 ב-77.1 מיליון דולר, לעומת 78.3 מיליון דולר בשנת 2016. בסעיף הפרופורמה, הרווח הגולמי המתואם גדל ב-2017 לכ-68.9 מיליון דולר, זאת לעומת 67.7 מיליון דולר ב-2016

EBITDA מתואם בשנת 2017 צמח בכ-16% לכ-20.7 מיליון דולר לעומת כ-17.7 מיליון דולר בשנת 2016 כאשר נתון ה- EBITDAהמתואם פרופורמה רשם זינוק של 29.3% ל-23.4 מיליון דולר.

בתחום ה-Domain Monetization בשנת: ההכנסות ב-2017 צמחו בכ-66.5% לכ- 105.4 מיליון דולר, הרווח הגולמי צמח בכ-57% ל-30.3 מיליון דולר וה- EBITDAהמתואם צמח בכ- 65.5% לכ- 24.5 מיליון דולר

בתחום הפרסום הפרוגרמטי במובייל :(Mobfox) ההכנסות בשנת 2017 צמחו בכ- 20.1% לכ- 50.6 מיליון דולר, הרווח הגולמי המתואם בשנת 2017 צמח בכ-34.4% לכ- 14 מיליון. ה- EBITDA המתואם ירד ב-10% ל-1.8 מיליון דולר.

ההפסד הנקי המתואם ב-2017 התכווץ לכ-0.4 מיליון דולר לעומת כ- 5.6 מיליון דולר בשנת 2016.

תזרים מזומנים מפעילות שוטפת בשנת 2017 הסתכם בכ- 17.5 מיליון דולר לעומת תזרים שלילי של כ- 0.2 מיליון דולר בשנת 2016.

פילוח גאוגרפי של הכנסות בתחומי הליבה בשנת 2017

ארה"ב ממשיכה לייצר את מרבית הכנסות של פעילות הליבה של מטומי עם צמיחה של
כ- 47.7% לכ- 110 מיליון דולר ב-2017 לעומת 74.5 מיליון דולר בשנת 2016.

באירופה הכנסות פעילות הליבה צמחו בכ-17.8% לכ- 25.2 מיליון דולר לעומת כ- 21.4 בשנת 2016.
באסיה הכנסות פעילות הליבה צמחו בכ-70.2% לכ- 9.7 מיליון דולר לעומת כ- 5.7 מיליון דולר בשנת 2016.
בשאר העולם הכנסות פעילות הליבה צמחו בכ-192.1% לכ-11.1 מיליון דולר לעומת
כ- 3.8 מיליון דולר בשנת 2016.

אירועים בולטים בתקופת הדו"ח ולאחריו

מטומי מחזיקה בכ- 80% מהון המניות בחברת Team Internet המתמחה ב- Domain Monetisation. במהלך שנת 2018 תרכוש מטומי את יתרת 20% הון המניות של החברה. בחודש מרץ 2018, החברה השלימה רכישה של 10% מתוך יתרת 20% שהוחזקו על ידי בעל מניות המיעוט, ונכון ליום פרסום הודעה זו, החברה מחזיקה 90% ממניות חברת Team Internet.


בדצמבר 2017 הודיעה החברה על הנפקת אג"ח להמרה אשר הושלמה בפברואר 2018. החברה גייסה כ- 30 מיליון דולר בכדי לממן חלקית את רכישת הון המניות הנותר של חברת Domain Monetisation.
במאי 2017 דיווחה החברה על תכנית מיקוד אסטרטגית חדשה. התוכנית האסטרטגית מתמקדת בחיזוק והרחבת הפעילות בתחומי הליבה ומכירת פעילויות שאינן בתחומי הליבה של החברה וכן צמצום הוצאות תפעוליות.
החברה תתמקד בשתי פעילויות ליבה עיקריות: Domain Monetization
ו-Programmatic mobile in-app advertising (Mobfox). שתי פעילויות אלו הציגו צמיחה משמעותית בהכנסות בשנת 2017.
כח האדם הטכנולוגי בחברה מונה כמחצית מכלל עובדי החברה. הדבר משקף את מיקוד החברה בטכנולוגיה כיתרון מבדל.

לאורך שנת 2017 נמכרו פעילויות ערוצי מדיה (Exited media channels) אשר הראו חולשה בצד ההכנסות והרווח וגרמו לחברה להתרחק מפעילות הליבה שלה ועל כן נמכרו.

מטומי מדיה גרופ בע"מ (LSE: MTMY, TASE: MTMY.TA) פועלת משנת 2007 ורשומה במקביל הן בבורסה בת"א והן בלונדון. החברה הינה חברת מדיה גלובלית מובילה בעלת פורטפוליו טכנולוגיות פרסום מעולם המובייל, וידיאו, דומיינים ודוא"ל. באמצעות טכנולוגייות קנייניות, ייחודית ומתקדמות, התאמה אישית ופתרונות פרוגרמטיים - הנתמכים ע"י יכולות מדיה פנימיות, ניתוח ביג דאטה, וטכנולוגיית אופטימיזציה - מעצימה מטומי את הפרסום ואת שותפיה במדיה, במטרה לעמוד ביעדי הצמיחה שלהם. מטה החברה נמצא בת"א ולחברה 7 סניפים ברחבי העולם. לפרטים נוספים: http://www.matomy.com




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il