TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שיתוף פעולה שלישי לחברת שלמה נדל"ן וקבוצת פתאל


שלמה נדלן
חברת שלמה נדל"ן מדווחת כי חתמה על הסכם להשכרת מלון וינדהאם במאנהיים שבגרמניה לרשת מלונות Leonardo מקבוצת פתאל

יממה לאחר שפרסמה את דוחות שנת 2017 והציגה גידול בכל הפרמטרים, מדווחת ש.י.ר שלמה נדל"ן כי חתמה על הסכם ארוך טווח להשכרת מלון וינדהאם במאנהיים שבגרמניה לרשת מלונות Leonardo מקבוצת פתאל


המלון ינוהל תחת המותג NYX והסכם השכירות הינו לתקופה של 20 שנה, בתמורה לדמי שכירות של כ-1.35 מיליון אירו בשנה ודמי שכירות משתנים מעל מחזור שנתי של 4.4 מיליון יורו.
זהו שיתוף הפעולה השלישי בין החברות: בשנת 2014 השכירה ש.י.ר שלמה נדל"ן מלון 5 כוכבים במאנהיים לקבוצת פתאל המנהלת את המלון תחת המותג היוקרתי Leonardo Royal . כמו כן, בשנת 2016, רכשו החברות במשותף (50% כ"א) מלון בן כ-180 חדרים במדריד, ספרד, בסמוך לאצטדיון הכדורגל של ריאל מדריד (סנטיאגו ברנבאו) אשר מושכר ע"י פתאל ומנוהל אף הוא תחת המותג NYX.


כזכור, באוגוסט אשתקד, השלימה ש.י.ר שלמה נדל"ן את רכישת הבעלות על המלון כאשר רכשה את יתרת החזקות השותף במלון תמורת כ-4 מיליון אירו המשקף שווי מלון של כ-20 מ' אירו וכיום מחזיקה 94% מהבעלות על המלון.


ישראל רייף, יו"ר ומנכ"ל ש.י.ר שלמה נדל"ן ציין: "העסקה הינה חלק מאסטרטגיית החברה של רכישת נכסים, השבחתם והשכרתם לגוף חיצוני. הנכס עומד בקריטריונים שלנו להשקעה: מיקום טוב בעיר מרכזית, נגישות נתיבי תנועה עיקריים, פוטנציאל השבחה והנבה מהירה. קבוצת פתאל מהווה שוכר עוגן ראוי ואנו מרוצים משיתוף הפעולה בין החברות. אנו ממשיכים לחפש אחר הזדמנויות עסקיות בארץ ובעולם, הן בתחום המלונאות והן ביזמות בתחום הנדל"ן"


ש.י.ר שלמה נדל"ן, מקבוצת שלמה, הודיעה הבוקר (יום ד'), כי חתמה על הסכם ארוך טווח להשכרת מלון הממוקם במאנהיים שבגרמניה לרשת מלונות Leonardo. מדובר בהסכם שכירות לתקופה של 20 שנה החל מחודש אוגוסט 2018.
המלון הוא מלון עסקים המכיל 153 חדרים וממוקם במרכז מאנהיים שבגרמניה, בסמוך לרחובות המסחר והבילויים הראשיים ולאטרקציות תיירותיות ובמרחק הליכה ממרכז הכנסים של העיר, המארח למעלה מ-400 אלף משתתפי כנסים בכל שנה.


המלון יושכר בתמורה לדמי שכירות קבועים מינימליים של כ-1.35 מיליון אירו בממוצע לשנה. בנוסף, ש.י.ר שלמה נדל"ן תהיה זכאית לדמי שכירות משתנים מעל מחזור שנתי של 4.4 מיליון יורו.
המלון ישודרג בהשקעה של 3.5 מיליון אירו לרמת 4 כוכבים דה-לוקס וינוהל תחת המותג Nyx. שיפוץ המלון יכלול שיפוץ החדרים, הרחבת השטחים הציבוריים במלון, לרבות מסעדה ואולמות כנסים וישיבות והתאמת המלון למותג.


Nyx הינו מותג הלייף סטייל של רשת מלונות פתאל, המציע חוויה אורבנית ייחודית. המותג פועל באירופה במילאנו, פראג, מדריד ובהמשך השנה במינכן. בישראל המותג פועל בעיר תל אביב, כשבמהלך שנת 2018 צפוי להיפתח NYX הרצליה וב- 2021 NYX ירושלים.
אתמול, יום ג', (27.3), פרסמה החברה את הדוחות הכספיים לשנת 2017 ובהם הוצגו היקף מאזן של כ-1.6 מיליארד ₪ ורווחי שיא של כ-73 מיליון ₪ (רווח כולל). ההון העצמי של החברה עומד על כ-440 מיליון ₪ וצפוי לגדול ל-480 מ' ₪ ברבעון 1 לשנת 2018 עם רישום מלון הדגל בפרנקפורט Scandic Frankfurt בשווי הוגן.

ש.י.ר שלמה נדל"ן בע"מ הינה חברה פרטית מדווחת, בבעלות משפחת שמלצר. החברה הוקמה בשנת 2007 במטרה לרכז את פעילות הנדל"ן ולאתר הזדמנויות עסקיות בתחום הנדל"ן המניב ובתחום המלונאות בישראל ובאירופה בדגש על גרמניה. נכסי החברה בישראל ממוקמים בעיקר במרכז הארץ. פעילות החברה בתחום הנדל"ן המניב והמלונאות מתרכזת בעיקר בערים מרכזיות – פרנקפורט, ברלין, מנהיים ומדריד, בהן קיימת פעילות כלכלית ותיירותית ענפה. במסגרת זו עוסקת החברה באיתור ורכישה של נכסים מניבים ונכסים מלונאים שבכוונתה לשפץ, לשדרג ולהפעיל כנכס מלונאי במשולב עם מתחמי משרדים ומבנים מסחריים.
לאחרונה הועלה דירוג סדרות אגרות החוב של החברה מדירוג Baa1.il באופק חיובי לדירוג A3.il באופק יציב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il