TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

QualiTest משיקה פתרון טכנולוגי מתקדם לבדיקות עבור תחום ה-IoT


QualiTest
הפתרון פותח מתוך הצורך ההולך וגדל של השוק, שצפוי להגיע ל-20 מיליארד מכשירים מחוברים בשנת 2020

חברת QualiTest הישראלית, ענקית בדיקות התוכנה ואבטחת האיכות, משיקה פתרון טכנולוגי לבדיקות מקיפות עבור תחום ה"אינטרנט של הדברים" (IoT). הפתרון פותח מתוך ניסיון עבודה על אלפי פרויקטי IoT על ידי מהנדסי החברה, בהובלתו של בני זנד, סמנכ"ל החדשנות והידע של QualiTest ישראל וכולל פיתוח ויישום של הטכנולוגיה במעבדות הבדיקות המתקדמות של החברה.


הפתרון פותח מתוך הצורך ההולך וגדל של השוק, שצפוי להגיע ל-20 מיליארד מכשירים מחוברים בשנת 2020. תחום הבדיקות ל-IoT הוא התחום הגדול והצומח ביותר בעולם בדיקות התוכנה ברחבי העולם. הפתרון כולל יכולות בדיקות בהיבטי האבטחה, ביצועים, חיבוריות, הספק, תקשורת ועוד ונבדק על מכשירים אמיתיים בשיטה משולבת של ניסויים וסימולציות במעבדה עם "בדיקות המונים" (Crowd testing). בכך, הסיכון הטכנולוגי והעסקי ממוזער והמוצר הסופי נבדק ברמה גבוהה כך שלא יצטרך לעבור ריקולים או שדרוגי חומרה ותוכנה משמעותיים.


המגוון הרחב של מכשירים, אפליקציות ופלטפורמות בתחום ה-IoT, המשולבים במחסור בתקנים תעשייתיים, דורשים פורטפוליו בדיקות מקיף שמחייב ניסיון רב, הבנה מעמיקה ומקצועיות בספקטרום רחב של עולמות תוכן וידע: ביג דאטה, תוכנה, חומרה, תקשורת, חווית משתמש ועוד. כחברה רב לאומית המעסיקה אלפי עובדים ברחבי העולם, נבנה הפתרון הטכנולוגי המקיף לבדיקות ואבטחת האיכות.
"קווליטסט מבינה שתחום ה-IoT דורש פתרון בדיקות ואבטחת איכות מסוג אחר לגמרי. פתרון מגוון שיתן מענה לצרכים שונים כגון בדיקות ענן, בדיקות אבטחה, בדיקות חומרה וכדומה , כך אמר בני זנד, סמנכ"ל חדשנות וידע בקווליטסט ישראל. "הבחירה בספק שיבצע בדיקות איכותיות ומקיפות היא קריטית והיא הגורם המרכזי להצלחה או כישלון וכן חשוב כי הספק חייב לספק שירותי END TO END TESTING. ככל ש-IoT מאומצים על ידי מספר הולך וגדל של תעשיות ברחבי העולם, תחום ה-IoT צפוי לגדול עד היקף של 457 מיליארד דולר בשנת 2020. חברות שיבצעו בדיקות איכותיות לטכנולוגיות שיפתחו יוכלו למצב עצמן כמובילות ולהצליח בשוק".

אודות QualiTest
חברת QualiTest הישראלית היא חברת בדיקות התוכנה וה- Business Assuranceהגדולה בעולם. החברה מתכננת ומפתחת פתרונות מותאמים למגוון תחומים בתעשייה עם יכולות בדיקת תוכנה מהמתקדמות בעולם. החברה מציגה מגוון רחב של יכולות בדיקה ואבטחת איכות מותאמים ברמת מומחיות גבוהה לחברות בתחומי הטכנולוגיה, טלקום, מובייל, AI, סייבר, בריאות, פיננסים, ביטחון, מדיה, קמעונאות ותעשייה. החברה מעסיקה אלפי עובדים בישראל, ארה"ב, בריטניה, אוקראינה, הודו ורומניה ומשרתת אלפי לקוחות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il