TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נמצא הפתרון לצונאמי הדיגיטלי בעולם שירות הלקוחות


אלעד מערכות
אלעד מערכות משיקה את מוצר SimpleChat היוצר חווית שירות איכותית ורציפה בערוצי השיווק והמכירה

המוצר הינו פיתוח ייחודי של אלעד מערכות והוא נועד ליצור חווית שירות רציפה בכל ערוצי התקשורת עם הארגון, לפשט ולהנגיש את הקשר הטקסטואלי בין לקוחות ונציגי שירות
אלעד מערכות, המתמחה בפיתוח, יישום והטמעה של מגוון טכנולוגיות מתקדמות, משיקה את מוצר SimpleChat, פיתוח ייחודי של החברה המיועד למוקדי שירות ומכירה ומבוסס על Microsoft Dynamics CRM. הפתרון מביא עמו בשורה של עידן חדש ומהפכני בתחום התקשורת בין הלקוח לנותן השירות ומאפשר שיח מידי ונוח בתקשורת רב-ערוצית בגישת ה-OmniChannel.


לקוחות נדרשים לעיתים קרובות לתקשר עם נותני השירות מספר פעמים במגוון הערוצים הקיימים: טלפון, דוא"ל, צ'אט, SMS, רשתות חברתיות ועוד. אחת הבעיות המרכזיות כיום היא חוסר התיאום בין הערוצים השונים, כך שבכל פעם שפונים בערוץ חדש, מקבלים שירות כאילו היתה זו הפנייה הראשונה ללא רצף שירותי.


SimpleChat תוכנן על מנת ליצור שינוי משמעותי בחוויית שירות הלקוחות, היות והפתרון מאפשר לארגון לעבור מתקשורת חד-ערוצית לתקשורת רב-ערוצית. הלקוח יכול לפנות לנותן השירות הרלוונטי בכל זמן ומכל מקום בו הוא נמצא, תוך בחירה בערוץ התקשורת המתאים לו. הוא יכול להתכתב עם הנציג בצ'אט, לשלוח הודעת SMS, להעביר פנייה באפליקציה, לכתוב הודעה במסנג'ר, לכתוב פוסט בדף העסקי של הארגון, לשלוח מייל, פקס או לטלפן. התקשורת עם הנציג הנפתחת בערוץ אחד מאפשרת ללקוח לעבור בקלות לערוץ אחר תוך כדי שיחה ולהשתמש במקביל בכל ערוצי התקשורת גם יחד, כולל העברה וקבלת מסמכים באמצעות שימוש במצלמת הסמארטפון שלו. כעת, הלקוח יכול לקבל חווית שירות רציפה ללא תלות במקום ובזמן.


SimpleChat מאפשר לנציג השירות להעניק ללקוח מענה מהיר ואפקטיבי בזכות הנגשת ערוצי התקשורת השונים ושימוש בנתוני CRM עם אינטגרציה מובנית ללא פיתוח ממשקים. הנציג מנהל את כלל האינטראקציות במקום אחד וללא צורך במעבר בין מספר מערכות. כמו כן, הוא מסוגל לנהל מספר שיחות במקביל, דבר המאפשר את הגדלת כמות הלקוחות המטופלים, קיצור זמן הטיפול בפנייה, ניתוב השיחה לגורמים הרלוונטיים וחיסכון בעלויות. בנוסף לכך, היישום מפעיל בוט אוטומטי העונה על שאלות מזוהות בשליחת תשובות מובנות ומוכנות מראש ומאפשר העברת מידע ללקוחות באופן עצמאי ללא מעורבות נציג באמצעות אזורי Self Service. תעבורת הקבצים הופכת להיות נגישה, פשוטה ויעילה, מתועדת ועומדת בתנאי אבטחת המידע של הארגון.


אפרת גלבוע, מובילת תחום OmniChannel ומנהלת מוצר SimpleChat באלעד מערכות, אמרה כי, "חברת אלעד זיהתה את הצורך בפתרון אשר יספק מענה לדרישה ההולכת וגוברת מצד הלקוחות לקבל שירות לקוחות בערוצים שונים בזמן ובפורמט המתאים להם ביותר. SimpleChat מבוסס על גישת הרב-ערוציות, גישת ה-OmniChannel והופך את התקשורת בין הלקוח לנותן השירות למהירה, רציפה, עניינית ויעילה. SimpleChat מיועד עבור מוקדי שירות ומכירה גדולים וקטנים המעוניינים בחווית לקוח ייחודית, שירותית וחדשנית ומאפשר שיח מידי ונוח עם הלקוחות במגוון ערוצים, כמו פייסבוק, Webchat, SMS, אפליקציות ועוד".


"ארגון המכין עצמו לעתיד, חייב לתמוך כיום בלפחות 6 מערכות לניהול האינטראקציות עם הלקוחות במקביל, תוך שמירה על הרצף הטיפולי ולכך יש להוסיף גישה לכ-2-3 מערכות של רשתות חברתיות. SimpleChat מאפשר לארגון לעבוד עם מערכת אחת אחודה לניהול כל הערוצים הדיגיטליים ובו-בזמן מקל על הלקוחות ליצור קשר עם שירות הלקוחות בכל זמן ומכל מקום. אלעד מערכות שמחה לקחת חלק במהפכת השירות ולסייע לארגונים וללקוחות לתקשר בצורה טובה ויעילה יותר", סיכמה גלבוע.

אודות אלעד מערכות
אלעד מערכות היא חברת תוכנה ודיגיטל מהמובילות בישראל. החברה מספקת שירותים מקצה לקצה ומתמחה במתן פתרונות בתחום ה-Customer Engagement, לרבות: CRM, בניית אסטרטגיה דיגיטלית, אפיון ועיצוב חוויית משתמש UX/UI, פיתוח Web ו-Mobile ופתרונות תוכנה בענן. אלעד, אשר נוסדה בשנת 1982, מעסיקה כיום כ-1,000 עובדים המספקים פתרונות מגוונים וחדשניים ללקוחות החברה, מסייעים להם להגיע לתוצאות עסקיות ולהעניק ללקוחותיהם את חוויית הלקוח הטובה ביותר. אלעד היא שותפת זהב של מיקרוסופט. למידע נוסף בקרו באתר: www.elad.co.il




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il