TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טוגדר מודיעה כי גלובוס פארמה הגדילה את ההסכם בגרמניה


גלובוס פארמה
חברת ההפצה הגרמנית תרכוש 25 טון קנאביס רפואי בשנה

ההסכם מגדיל פי 5 את הסכם ההפצה הקודם של גלובוס פארמה עם החברה הגרמנית, שעמד על היקף של 5 טונות בשנה. לאחרונה חתמה גלובוס פארמה על הסכם הפצה גם בקנדה, למכירת תוצרת בהיקף של 3 טון במחירי השוק במועד האספקה

ניסים ברכה: "אנו מקדמים מהלכים, המבטיחים יצירת תזרימי מזומנים שאינם תלויים בהכרח באישור ייצוא ממדינת ישראל, מתוך כוונה לספק מוצרי קנאביס רפואי בכל רחבי העולם, וגם ממתחמי גידול שמחוץ לישראל. ההסכמים שלנו בגרמניה ובקנדה מניחים תשתית ליצירת הכנסות משמעותיות בשנים הקרובות, בשוק הצומח במהירות ומוערך בעשרות מיליארדי דולרים בשנה"

טוגדר פארמה (ת"א: טגדר) הודיעה כי חברת הפעילות 'גלובוס פארמה', המתמחה בתחום הקנאביס הרפואי ותפעל תחת חברת טוגדר, חתמה על הרחבת הסכם ההפצה בגרמניה מינואר 2018.


על פי תנאי ההסכם המעודכן, תרכוש החברה הגרמנית - הנמצאת בשליטת תאגיד גרמני מבוסס בעל הון עצמי של 100 מיליון יורו - מוצרי קנאביס רפואי בסך כולל של 25 טון, החל מהשנה הראשונה בה תתחיל טוגדר פארמה בפעילות הייצוא. ההסכם שנחתם כעת מגדיל את ההסכם הקודם פי 5, מהיקף של 5 טון תוצרת קנאביס רפואי להיקף של 25 טון מוצרי קנאביס רפואי שתרכוש מטוגדר החברה הגרמנית בשנה.
בנוסף, עדכנה החברה הגרמנית את גלובוס פארמה כי היא נמצאת בתהליך מתקדם לקבלת אישור שיווק בגרמניה ובשוק האירופאי כולו, וכי תגיש בקשה לקבלת היתר אירופאי לייצוא מוצרי קנאביס רפואי ולקבלת רישיון להפצתם ברחבי אירופה.


 מחיר מוצרי הקנאביס הרפואי יקבע בהתאם למחיר השוק בגרמניה בעת כל הזמנה. כפי שנמסר לגלובוס פארמה על ידי החברה הגרמנית, המחיר עומד נכון למועד זה על 6.9 יורו לגרם.
כמו כן, טוגדר פארמה מציינת, כי בהקשר למזכר עקרונות עם חברה ממדינה זרה להקמת פרויקט משותף לגידול, ייצור וייצוא קנאביס רפואי במדינה הזרה, היא בוחנת אפשרות לאספקה של מוצרי הקנאביס הרפואי ממדינה זרה זו לחברת ההפצה הגרמנית, או מישראל, בכפוף לאישור ייצוא. כאמור, הפרויקט במדינה הזרה כולל הקמת מתחם חממות בהיקף של עד 100 דונם, עשוי לייצר הכנסות של כ-75 מיליון דולר ואף לגדול לקצב שנתי של 300 מיליון דולר. גלובוס פארמה ציינה כי ביכולתה לממן את הקמת המתחם ממקורותיה העצמיים.


ניסים ברכה, מייסד שותף ב'גלובוס פארמה' ומנכ"ל 'טוגדר פארמה' העתידי: "הרחבת ההסכם בגרמניה מהווה יישום של אסטרטגיית הפיתוח העסקי שלנו, ושל פעילותנו להקמת חברת אגרוטק משמעותית בתחום הקנאביס הרפואי.
"אנו מקדמים מהלכים, המבטיחים יצירת תזרימי מזומנים שאינם תלויים בהכרח באישור ייצוא ממדינת ישראל, וזאת מתוך כוונה לספק מוצרי קנאביס רפואי בכל רחבי העולם, גם ממתחמי גידול מחוץ לישראל. ההסכמים שחתמנו בגרמניה ובקנדה מניחים תשתית ליצירת הכנסות משמעותיות בשנים הקרובות, בשוק הצומח במהירות ומוערך בעשרות מיליארדי דולרים בשנה.


"בכוונתנו להמשיך ולקדם הסכמים מסחריים עם חברות בינלאומיות נוספות לגידול קנאביס רפואי, הפועלות במדינות באירופה ובצפון אמריקה, ובעלות הסכמי ייצוא גלובליים. אנו מאמינים כי עם קבלת האישורים הדרושים בטריטוריות שונות, כולל בישראל, ועל רקע היערכותנו להקמת חוות ומפעל מתקדם לעיבוד תוצרת חקלאית בארץ, בגרמניה ובמדינות נוספות, נוכל לייצר ערך רב עבור בעלי המניות שלנו."
לאחרונה חתמה 'גלובוס פארמה' גם על הסכם הפצה בקנדה הכולל מכירת תוצרת בהיקף של 3 טון במחירי השוק במועד האספקה, כאשר נכון ליום החתימה מחיר גרם תוצרת בקנדה עמד על 5 דולר ארה"ב – כך שהיקף התוצרת מוערך בכ-15 מיליון דולר ארה"ב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il