TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

צ'קמרקס ממנה את ברנד לגר למנהל שיווק ראשי


צ'קמרקס
איש שיווק האבטחה הוותיק יניע את האסטרטגיה והביצוע של הגעה לשוק

Checkmarx, מובילה גלובלית בבדיקת אבטחה של יישומים, הודיעה היום שמינתה את ברנד לגר למנהל שיווק ראשי. לגר היה חדשן בשיווק שעזר לחברות גלובליות מהירות צמיחה לגדול במשך יותר מעשרים שנה. הוא יהיה אחראי על הניהול של ארגון השיווק הבינ"ל של צ'קמרקס.


"ההיסטוריה החזקה של ברנד בעזרה לחברות לנהל היפר צמיחה ולשבש את השווקים שלהן, יחד עם הבנה עמוקה בשיווק של אבטחה, רקע גלובלי ומנטליות שמונעת על ידי תוצאות - זאת ההתאמה המושלמת לצ'קמרקס", אמר עמנואל בנזקן, מנכ"ל צ'קמרקס. "הניהול של ברנד ימלא תפקיד חשוב בהמשיכנו במסלול שלנו לאפשר לחברות להביא את המוצרים שלהן לשוק מהר יותר עם אבטחה מובנית מההתחלה".


לפני שהצטרף לצ'קמרקס, לגר היה סמנכ"ל השיווק של CloudLock, ספקית מובילה של פתרונות תיווך אבטחת גישה לענן (CASB). אחרי שהחברה נרכשה על ידי סיסקו באוגוסט 2016 תמורת 293 מיליון דולר, לגר נשאר כדי לשמש כמנהל שיווק מוצרים ותובנות ביחידה העסקית אבטחת ענן של סיסקו. ב-CloudLock הוא מילא תפקיד חשוב במיצוב החברה כמובילה בתחום ה-CASB ועזר לקדם את התרבות שהובילה לכך שהחברה צוינה כאחד משלושת המקומות שהכי טוב לעבוד בהם בארה"ב על ידי Glassdoor. בנוסף, לגר מילא תפקידי סגן נשיא לשיווק בספקית פלטפורמות המעורבות הסלולרית Localytics, בחברות האבטחה Rapid7 ו-Veracode וגם בספקית של פתרונות תוכנת מחשוב Oblicore ובספקית השירותים המנוהלים Navisite. חמישה מהארגונים שמילא בהם תפקידי ניהול צוינו "המקומות שהכי טוב לעבוד בהם" והיו ברשימת החברות שצומחות הכי מהר של Inc. 5000.


"התחום של אבטחת יישומים עובר שינוי מהיר כשיותר חברות מאמצות אסטרטגיות של שילוב ופיתוח רציפים", אמר לגר. "השינוי הזה מצריך גישה שונה ביסודה לאבטחה שמתמקדת במהירות, גמישות ומתן יכולות למפתחים בלי לשבש את המטרות העסקיות הליבתיות של הארגון. אף אחד בשוק לא ממוצב טוב יותר מצ'קמרקס כדי לעזור להן לנהל את השינוי העצום הזה".
לגר, יליד גרמניה, גר באזור בוסטון עם משפחתו בעשרים השנים האחרונות. יש לו MBA מהאוניברסיטה של מינכן והוא השלים לימודים באוניברסיטת ג'ורג'טאון.


אודות צ'קמרקס
צ'קמרקס היא חברת תוכנה של אבטחת יישומים, והמשימה שלה היא לספק לארגונים עסקיים מוצרים ושירותים של בדיקת אבטחת יישומים שמעצימים מפתחים לספק תוכנה מאובטחת מהר יותר. בין 1,500+ הלקוחות של החברה נמנות חמש מבין עשר ספקיות התוכנה הגדולות ביותר בעולם והרבה חברות פורצ'ון 500 וארגונים ממשלתיים, ביניהם SAP, סמסונג ו-Salesforce.com. למידע נוסף על צ'קמרקס, בקרו באתר http://www.checkmarx.com או תעקבו אחרינו בטוויטר: @Checkmarx.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il