TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מעל 200 מיליון משתמשים ייחודיים באירופה נחשפו לקמפיין "סאני" של משרד התיירות רק בגל הפרסום הראשון - מתחילת 2018!


משרד התיירות
הקמפיין הניע עד כה 1,650,000 משתמשים ייחודיים לעמודי מכר חבילות תיירות לישראל

בטלוויזיה באירופה הקמפיין נחשף למעל 60 מיליון תיירים פוטנציאליים ביותר מ-10 מדינות
כתוצאה מהגידול בתיירות הנכנסת בשיעור של 25% בשנת 2017 לעומת השנה הקודמת - גדלו ההכנסות למשק מתיירות ב-4 מיליארד ₪


שר התיירות יריב לוין: "אני שמח שקמפיין נוסף בכיכובה של שיר אלמליח נוחל הצלחה וחושף את ישראל ואת מזג האוויר המצוין שבה למאות מיליונים באירופה. את התוצאות של הקמפיינים אנחנו רואים כל יום ברחבי הארץ עם מספרים שוברי שיאים של כניסות תיירים מדי חודש".


על רקע שיא כל הזמנים בתיירות נכנסת ובהכנסות למשק כתוצאה מכך, משרד התיירות רושם הצלחה לקמפיין "סאני" בכיכובה של שיר אלמליח באירופה, כאשר רק בפלטפורמות הדיגיטליות, בגל הפרסום הראשון נחשפו אליו עד כה כ-203,000,000 משתמשים ייחודיים (יוניק) מרחבי היבשת. כמו כן נספרו כ-13,500,000 הקלקות אל עמודי הנחיתה השונים, שבהם שהו בממוצע מעל לדקה. הקמפיין הניע עד כה 1,650,000 משתמשים ייחודיים לעמודי מכר חבילות תיירות לישראל.


בטלוויזיה באירופה הקמפיין נחשף למעל 60 מיליון תיירים פוטנציאליים ביותר מ-10 מדינות.
כמו כן, בהמשך מתוכננת השקעה כספית במדינות אמריקה של כ-50 מיליון ₪ בטלוויזיה ובווידאו (VOD, צפייה נדחית) והקמפיינים שם צפויים להיחשף בפני כ-90 מיליון תיירים פוטנציאליים.
יצוין, כי ההשקעה בקמפיין כולו, רק במדיה הטלוויזיונית, נאמדת ביותר מ-100 מיליון ₪ באירופה ובאמריקה, ועוד מספר מיליוני שקלים בפלטפורמות הדיגיטליות.


השיר "סאני" משקף את המסר בקמפיין, לפיו מזג האוויר בישראל שמשי ונוח כל השנה. השיר נבחר בזכות היותו מוכר לכל הגילים – צעירים ומבוגרים, וכן כי יש לו 'ווייב' מרומם. מדובר בגרסת כיסוי ('קאבר') שהופקה בישראל לשיר "סאני" ולכן הזכויות שולמו על המילים והלחן בלבד (ולא על הביצוע המקורי) והן מהוות כ-2% בלבד מתקציב הקמפיין.


בקמפיין הטלוויזיוני באירופה הושקעו עד כה כ-25 מיליון ₪ ובהמשך השנה מתוכננת השקעה נוספת של כ-50 מיליון ₪ לפחות, כך שסך ההשקעה באירופה (בטלוויזיה) תעמוד על כ-75 מיליון ₪.
יצוין כי השינוי באסטרטגיית השיווק של משרד התיירות וההשקעה בקמפיין סיטי ברייק הוכיחה את עצמה - כתוצאה מהגידול בתיירות הנכנסת בשיעור של 25% בשנת 2017 לעומת השנה הקודמת - גדלו ההכנסות למשק מתיירות ב-4 מיליארד ₪.


קישורים לסרטונים: אישור שימוש ללא תמורה. קרדיט: לפ"ם
https://www.youtube.com/watch?v=NlOJ-i5hJdI
https://www.youtube.com/watch?v=_dzwfX_q6Zc
https://www.youtube.com/watch?v=YiVOqHHMGo4
https://www.youtube.com/watch?v=TgnJZI-UZ9o



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il