TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יזם ההייטק אלעד וזנה מקים חממת סטארט אפ חדשה בנווה אילן


יזם ההייטק, אלעד וזנה
חברת בריקס (Breex), בהנהלת וזנה, שכרה מקרן ריאליטי 500 מ"ר בנווה אילן והוא ישלב בה את חברת הסטארט אפ, אותה הקים תחת השם טנטיק (Tentik)

חברת בריקס, Breex, בהנהלת יזם ההייטק, אלעד וזנה שכרה מקרן ריאליטי 500 מ"ר בנווה אילן להקמתה של חממת סטארט-אפ חדשה. החממה תעניק את מכלול השירותים והייעוץ הנדרשים לסטארט-אפיסטים המבקשים לפתח מיזמי הייטק חדשים. לחממת ההייטק החדשה יש כבר עוגנים ראשונים, סטארט-אפ בתחום התחבורה הציבורית, אותה הקים וזנה, בשם טנטיק, Tentik, שמטרתו לקצר את זמן קליטת הנוסעים בתחבורה הציבורית, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת. מדובר במיזם סטארט-אפ חדשני, של וזנה עצמו, שככל הידוע, לא קיים כיום בעולם וגורמי תחבורה ממדינות שונות כבר מגלים בו עניין רב.


וזנה: "הקמנו את חברת הסטארט-אפ טנטיק, העוסקת בפיתוחים ייעודיים לתחבורה ציבורית. מדובר במערכת ניווט הנתמכת על ידי בסיס נתונים והיעד הסופי שלה הוא מערכת כרטוס חכמה. ככל הידוע לנו, אין את זה בעולם, ניסינו, בדקנו לקחנו כמה טכנולוגיות, פיתחנו משהו שאני חושב שיוכל לשרת נאמנה לא רק את הציבור בישראל – אלא משהו גלובלי-אוניברסלי".


"קרן ריאליטי תשקיע בשיפוץ המקום ביחד איתנו על מנת להקים חללי עבודה ליזמים בתחום הסטארט-אפ המעוניינים לשכור מקום בו יוכלו לפתח את רעיונותיהם. לצד ניהול החברה שלנו, אנחנו נהיה אחראים גם לתפעל ולתחזק את המקום. בשלב זה, המתחם החדש נמצא בתפוסה חצי מלאה", אמר וזנה.
קרן ריאליטי מחזיקה בבעלותה, במתחם נווה אילן שטח של כ - 60 דונם, הכולל משרדים ואולפנים המתפרשים על שטח בנוי של כ - 30,000 מ"ר בלבד. מדובר בקרן פרטית המשקיעה בנדל"ן להשבחה בישראל ומנהלת נכסים בהיקף כולל של כמיליארד ש"ח.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il