TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בתנופת גיוס


Fyber
Fyber מגייסת 40 עובדים למטה החברה ולמרכז הפיתוח בפתח תקווה ומשתפת פעולה עם המכללה למנהל למשרות סטודנטים מצטיינים

Fyber, אחת החברות הגדולות בעולם בתחום האד-טק, השלימה לאחרונה את תהליך המיזוג שלה עם אינראקטיב ואת השקת המשרדים החדשים בעלות עשרה מיליון שקלים


Fyber, אשר רכשה לפני כשנה את Inneractive הישראלית בסכום של 86 מיליון דולר - ממשיכה להתרחב ולגייס כח אדם למרכז הפיתוח של החברה בישראל. כחלק מתהליך ההתרחבות בקבוצת Fyber העולמית, במסגרתה הושלמה הטמעת החברות Inneractive, Fyber RTB, Heyzap בחברת Fyber, תחת המנכ״ל הישראלי זיו אלול, שאחראי על כלל פעילות החברה ברחבי העולם, הוחלט על הגדלת מצבת כוח האדם במטה החברה ובמרכז הפיתוח בפתח תקווה בכ-40 עובדים.


כחלק מהרצון והצורך להרחיב את החברה בכוח אדם איכותי ולהגדיל את מספר הנשים בחברה - שעומד כיום על 40% - החליטו מנכ"ל Fyber, זיו אלול, וסמנכ"לית משאבי האנוש, צורית גולן, על פתיחת תקנים ייחודיים וייעודיים במרכז הפיתוח של החברה לסטודנטים במקצועיות המדעים המדויקים, בדגש על מדעי המחשב והנדסה.


הסנונית הראשונה למהלך היא שיתוף פעולה עם המחלקה למדעי המחשב במכללה למנהל, שתאתר סטודנטים - גברים ונשים - בעלי הישגים ורצון להשתלב בתעשיית ההייטק. לסטודנטים יוצע להצטרף ל-Fyber במשרת סטודנט, עם אופק להמשך עבודה לאחר סיום התואר ובכפוף להישגים הלימודיים והמקצועיים והתאמתם לתפקיד. Fyber מתכוונת לחתום על הסכמים נוספים עם מחלקות דומות באוניברסיטאות ובמכללות מובילות בתחומי המדעים ולהגדיל את מספר משרות הסטודנטים בחברה. בנוסף, הצטרפה Fyber לתוכנית BETA אשר מעודדת רילוקיישן של אנשים מחו״ל לישראל. כחלק מהתוכנית, בהן חברות כעשרים חברות סטארטאפ שונות, החברה מציעה הטבות כגון טיסה לישראל, עזרה במציאת דירה ומענק של $20,000 על מנת לעודד כשרונות מארצות אחרות להגיע לישראל ולהשתלב בתעשיית ההיי-טק המקומית. במקביל ליזמות הייחודיות לעיל, מחלקת הפיתוח של החברה תגייס בתקופה הקרובה עשרות עובדים, על מנת לתמוך בפעילות החברה ברחבי העולם: מפתחי DevOps, Java, Server, Big data, Security, FullStack, מנהלי מוצר ועוד.


עם השלמת איחוד החברות, Fyber היא אחת מהגדולות והמובילות בעולם בתחום האד-טק. החברה מפתחת טכנולוגיות לפרסום מודעות וידאו במובייל, אשר עוזרת למפתחי אפליקציות למקסם את ההכנסות שלהם ומגיעה ליותר ממיליארד משתמשים ייחודיים בחודש ביותר מ-180 מדינות.


צורית גולן, סמנכ"לית משאבי האנוש ב-Fyber העולמית, אמרה כי "מעבר לגיוס הכללי, החברה שמה לעצמה למטרה להגיע לשוויון בין מספר הנשים והגברים העוסקים בחברה בתפקידי מו"פ. אחוז הנשים בתפקידים המו"פ ב-Fyber גבוהים ביחס לשאר התעשייה, יחד עם זאת עוד לא הגענו להיקף של 50% נשים ו-50% גברים ומטרתנו להגיע לשוויון בין המינים. לצורך מטרה זו, החלטנו להמשיך במגמה ולהתמקד בגיוס סטודנטים וסטודנטיות הישגיים ומבריקים במחלקות להנדסה ומדעי המחשב במוסדות האקדמיים בישראל כצעד מקדים לקליטתם המלאה בחברה עם סיום לימודיהם. הם יוכלו להתנסות בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, להתמקצע בצוותי עבודה בעלי ניסיון וללמוד בזכות שיתוף הפעולה שלנו עם המכללה למנהל וכמובן ליהנות מסביבת עבודה צעירה ודינמית. ברצוננו להרחיב את המהלך גם למוסדות אקדמיים נוספים בעתיד הקרוב וכך נעשה".


אודות Fyber


Fyber היא מובילה עולמית בתחום האד-טק ומפתחת טכנולוגיות לפרסום מודעות במובייל, עם דגש על פרסומות וידאו. החברה מציעה פתרונות טכנולוגיים לבעלי אפליקציות אשר מאפשרים להם למקסם את ההכנסות שלהם ממודעות תוך כדי שמירה על חוויית משתמש חיובית. החברה מגיעה ליותר ממיליארד משתמשים ייחודיים בחודש ב-180 מדינות. אלול מונה ביולי האחרון לתפקיד מנכ״ל חברת האםFyber והוביל את תהליך המיזוג של חברת האם עם חברות הבת. חברת Fyber המשולבת נסחרת בבורסה בפרנקפורט תחת הסימול FBEN ויש לה משרדים בברלין, תל אביב, ניו יורק, סן פרנסיסקו, לונדון ובייג׳ינג.
http://www.fyber.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il