TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

CryptoSecurities Exchange מבקשת ליצור את הבורסה לניירות ערך הכלל ארצית הראשונה בעולם שמבוססת על בלוקצ'יין ורשומה ברשות האמריקנית לניירות ערך


CSX
התנועה הדיגיטלית לביטול הונאות ופישוט הגישה של יזמים ועסקים קטנים להון ציבורי

בורסה כלל ארצית לניירות ערך עם אסדרה עצמית ושקיפות מלאה ומנוהלת על ידי קודים המבוססת על בלוקצ'יין ורשומה ברשות האמריקנית לניירות ערך (SEC). זה החזון של הצוות ב-CryptoSecurities® Exchange LLC.


תוך כמה חודשים קצרים בלבד, הם נרשמו ב-SEC כהנפקה פטורה לפי תקנה D, נרשמו ב-FinCEN כעסק שירותי כספים רשום, השיגו חברת שתדלנות בוושינגטון הבירה כדי לקדם שותפות עם ממשלת ארצות הברית, שכרו חברה שמתמחה בדיני מסים בינ"ל כדי להבטיח ציות למס הכנסה האמריקני, ונמצאים בתהליך יצירת SuperPAC לקידום האג'נדה שלהם בקונגרס האמריקני.
מה ההבדל בין הבורסות למסחר בניירות ערך הנוכחיות שלנו ובורסה מבוססת בלוקצ'יין? גישה, עלות, מהירות, ושקיפות.


כיום, השוק בשווי 1.7 טריליון דולר של חברות ציבוריות שנסחרות מעבר לדלפק (OTC) בחר במתכוון שלא להיסחר באחת מהבורסות הוותיקות הגדולות. מדוע? בגלל העלויות שמונעות זאת. ברוקרים, מסלקות, נאמני משמורת והבורסה עצמה - כולם רוצים נתח מכל עסקה. אפילו ברוקרים אציליים כמו רובין הוד לא מאפשרים למשקיעים להימנע מהעמלות של המסלקות, עמלות הבורסה ותקופת ההמתנה הארכאית של 3-5 ימים ליישוב חשבונות.


וכדי להכביד על העניינים עוד יותר, התקלות בוול סטריט גרמו לרגולציה מרחיקת לכת בניירות ערך שלא במתכוון מונעת מיזמים והזנקים גישה להון ציבורי. היזמים נאלצו להשתמש במכירות מוקדמות של מוצרים בשלב הרעיון כדלת אחורית לגיוס הון באתרים כמו קיקסטרטר ו-GoFundMe. אתרים כמו StartEngine לא הצליחו להגשים את מלוא הפוטנציאל שלהם כי בסיס המשקיעים של פלטפורמות מסוג זה מוגבל בקפדנות למשקיעים מוסמכים עם היתר בלבד, שהם אנשים שמרוויחים יותר מ-$200,000 בשנה או שיש להם נכסים בשווי של יותר ממיליון דולר לא כולל הבית שלהם. זה מוציא כמעט את כל הציבור הרחב והורס את יכולת מימון ההמונים של הפלטפורמה.


CryptoSecurities Exchange (CSX) היא הפתרון. CSX תהיה בורסה לניירות ערך כלל ארצית שרשומה ב-SEC. CSX, שתפעל לפי חוק ניירות הערך הקריפטוגרפיים החדש של מדינת דלאוור, שמאפשר דיגיטציה והעברה אלקטרונית של מניות באמצעות מירשם בעלי מניות מבוזר ברשת פרטית מבוססת בלוקצ'יין, מבקשת להפוך לדיגיטליים את מירשמי בעלי המניות של כל חברת OTC בארצות הברית ללא עלות.
ויותר חשוב, CSX תעבוד עם רגולטורים לשעבר של SEC ומבקרים פורנזיים כדי לבנות רשת שבה כל החוקים ותקנות ניירות הערך הקיימים יהיו מובנים במסגרת של הקוד. על ידי קידוד החוקים הקיים שלנו בתוך הרשת, הציות לחוק יהיה אוטומטי.


מה המשמעות של זה? יזמים והזנקים כבר לא צריכים להתייעץ עם עורכי דין של ניירות ערך. ברוקרים יהיו דבר מהעבר. מסלקות כבר לא יהיו נחוצות. כבר לא יהיה צורך בנאמני משמורת. פלטפורמת המסחר המקוון של CSX תקשר ישירות משקיעים עם יזמים, עסקים קטנים וחברות בכל ארצות הברית. בורסה כלל ארצית לניירות ערך עם אסדרה עצמית ושקיפות מלאה ומנוהלת על ידי קודים המבוססת על בלוקצ'יין בשביל מיין סטריט, לא רק וול סטריט.


למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר שלנו בכתובת www.CryptoSecurities.Exchange.
CryptoSecurities Exchange תהיה הבורסה לניירות ערך הכלל ארצית הראשונה בעולם שמבוססת על בלוקצ'יין עם שקיפות מלאה ומנוהלת על ידי קודים ורשומה ברשות האמריקנית לניירות ערך.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il