TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

משרד הכלכלה והתעשייה והרשות לחדשנות, יובילו את תוכנית המו"פ ומימון פיילוטים בתחום הבריאות הדיגיטלית


משרד הכלכלה והתעשיה
במסגרת התוכנית הממשלתית "בריאות דיגיטלית כמנוע צמיחה"
כך אושר הבוקר בישיבת הממשלה

משרד הכלכלה והתעשייה ורשות החדשנות ישקיעו 135 מיליון ₪

שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן: "על רקע ההשקעה הממשלתית המשמעותית ומאגר הנתונים הייחודי לישראל, הבריאות הדיגיטלית תהיה מנוע צמיחה משמעותי לכלכלת ישראל, בדומה לתחומים אחרים בהם אנו מובילים כדוגמת הסייבר, טכנולוגיות מים, רכב אוטונומי, פינטק, מכשור רפואי ועוד"
הממשלה אישרה הבוקר בישיבתה את תוכנית "בריאות דיגיטלית כמנוע צמיחה", המשותפת למשרד רה"מ ומשרדי הכלכלה והתעשייה, המשרד לשוויון חברתי – ישראל דיגיטלית, משרד האוצר, משרד הבריאות, משרד המדע והטכנולוגיה, מל"ג ות"ת ומערך הסייבר הלאומי.

מטרת החלטה זו הינה לפעול לשפר את הבריאות של כלל אוכלוסיית ישראל, לספק שירותי בריאות איכותיים ומתקדמים ולהציב את מערכת הבריאות הישראלית בחוד החנית העולמית בתחומה. בנוסף מטרתה להאיץ את הצמיחה הכלכלית, למצות את התועלות הכלכליות והחברתיות הטמונות בפתרונות חדשניים בתחום הבריאות הדיגיטלית ולמנף את היתרונות היחסיים של ישראל בחדשנות הטכנולוגית, ברפואה ובמחקר.

בהתאם להחלטה, משרד הכלכלה והתעשייה רשות החדשנות, בשיתוף עם משרד הבריאות, יממן וילווה את השתתפותן של חברות ישראליות בתחום הבריאות הדיגיטלית, בפרויקטים של מוסדות פיננסיים בין-לאומיים, ביניהם הבנק העולמי והבנק לפיתוח אמריקה הלטינית, אשר מבצעים פרויקטים בהיקפים משמעותיים בתחום הבריאות במדינות מתפתחות. בנוסף המשרד יגביר את פעילותו במהלכי שיווק וייצוא לחו"ל של פתרונות בריאות דיגיטלית, וליווי חברות זרות בתחום הבריאות הדיגיטלית לביצוע השקעות בישראל.

כן יפעל משרד הכלכלה להרחבת הפעילות של קהילת החדשנות BeWell.il בנושא בריאות דיגיטלית. הקהילה הינה פלטפורמה לשיח ולשיתוף בין יזמים, משקיעים, לקוחות ואקדמיה, בה פעילים כ-700 חברים כיום. הקהילה מאתרת מומחים ומנטורים בתחום ומסייעת לחברות, מבצעת הדרכה ליזמים, מחברת ומייצרת שיתופים פעולה בין סטארט-אפים ויזמים לארגוני בריאות. מטרת הפעילות הנה לקדם את הטיפול הרפואי ושירותי הבריאות למטופל ולתת מענה לאתגרים במערכת הבריאות בישראל, בהם רפואה מותאמת אישית, רפואה מונעת, רפואה מרחוק, מערכות תומכות החלטה, מכשור רפואי, פתרונות להעצמת המטופל ופתרונות נוספים בתחום הבריאות הדיגיטלית.

התכנית תתמוך במחקר ופיתוח בתחום הבריאות הדיגיטלית ובמימון פיילוטים של חברות בתחום בארגוני בריאות בישראל. במסלול תינתן תמיכה בפיילוטים של חברות בארגוני הבריאות בישראל, כדי לסייע בהתאמת המוצר לצרכים הקליניים וליצירת פרוטוקולים חדשניים של טיפול ושירות רפואי באמצעות פיילוטים אלו.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il