TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לראשונה: אבנט תקשורת הוסמכה למרכז הדרכות רשמי של Sophos בישראל


אבנט
במסגרת זאת אבנט תספק הדרכות והסמכות לצוותים הטכניים בקרב שותפותיה בישראל, למטרת העמקת והעשרת הידע בתחום אבטחת המידע בסביבות Sophos

חברת אבנט תקשורת הוסמכה למרכז הדרכות רשמי של Sophos בישראל. זוהי הפעם הראשונה שבה מעניקה חברת Sophos, מובילה גלובלית באבטחת נקודות קצה ורשת, הסמכה מסוג זה לחברה ישראלית, זאת לאחר שאנשי אבנט השלימו את תכניות ההסמכה המקיפות והמחמירות של החברה.


במסגרת זאת אבנט תספק הדרכות והסמכות לצוותים הטכניים בקרב שותפותיה בישראל, למטרת העמקת והעשרת הידע בתחום אבטחת המידע בסביבות Sophos. ההדרכות יעסקו בכל אחד מתחומי ההתמחות של Sophos, החל מפתרונות הדור הבא של ההגנה על נקודות קצה, דרך פתרונות הגנה רשתית כמו פיירוול ו- UTM ופתרונות ייחודיים להגנה מפני כופרות וכלה באבטחה סינכרונית.


אריה דנון, מנהל מחלקת אבטחת המידע באבנט, אמר כי: "אנו גאים בכך כי לראשונה בישראל, Sophos בחרה באבנט מרכז ההדרכות הרשמי שלה. אבנט חרטה על דגלה את ערך הידע הטכנולוגי של אנשיה ושותפיה ורואה בו תנאי הכרחי לתמיכה בלקוחות ולמתן השירות המקצועי האיכותי ביותר. בימים בהם איומי הסייבר הולכים ומתעצמים, הכרחי בעיננו לספק את הידע העדכני ביותר שיבטיח עמידה בדרישות הלקוחות ואת רמת אבטחת המידע הטובה ביותר".

אודות אבנט
חברת אבנט פעילה בישראל מזה למעלה משני עשורים. הינה חברת אחות בקבוצת ה IT הגדולה בישראל , חברת רד-בינת שלה למעלה מ 5,000 עובדים ומחזור מכירותיה עולה על 1.6 מיליארד דולר בשנה. אבנט מתמחה בהפצת פתרונותיה ( מוצרים ושרותים ) בשוק ה SME במערכי הפצה היעודיים למשווקים מורשים וחברות אינטגרציה אם באמצעות רצפת מסחר אוטומטית בענן פורצת דרך המאפשרת רכישת מוצרים ושרותים מנוהלים מתקדמים באוטומציה מלאה ( IaaS , SaaS , PaaS ועוד ) ואם באמצעות רשת הפצה הפרוסה בכל הארץ המלווה ברמה היומית על ידי הצוות המקצועי בחברת אבנט.


אבנט מעצימה את משווקיה באמצעות פתרונות תוכנה וחומרה ושרותי ענן מנוהלים של היצרנים המובילים בעולם . בין החברות המיוצגות ניתן למנות את החברות : מיקרוסופט, היטצ'י, קומוולט,אוויה, אדובי וסאפ.
אבנט הינה מפיצה מוסמכת בכירה (Senior Licensing Distributor) של פתרונות מיקרוסופט, ונבחרה על ידי Microsoft כמפיצה הבלעדית הראשונה של פתרונות הענן למפיצים בישראל, מפיצה מצטיינת מזה שנתיים ברציפות בתחום הענן ברמה הכלל אזורית, וקיבלה את ההסמכה היוקרתית של ה- MS CSP 2 Tier וכמו גם נבחרה כמפיצת זהב, מפיצת SPLA והשותפה היחידה של SAM בישראל.

אודות Sophos
Sophos מובילה בפתרונות הדור הבא לאבטחת נקודות קצה ורשת. כחלוצה באבטחה סינכרונית, החברה מפתחת פורטפוליו חדשני של פתרונות אבטחת נקודות קצה, רשת, הצפנות, web, אימייל ומובייל, כך שיעבדו טוב יותר יחד. יותר מ-100 מיליון משתמשים ב-150 מדינות מסתמכים על פתרונות אבטחת המידע של Sophos, כהגנה הטובה ביותר מול איומים מתוחכמים ואובדן מידע יקר. פתרונותיה של Sophos זמינים באופן בלעדי דרך רשת גלובלית המונה 26 אלף שותפים רשומים.
מטה Sophos מוצב באוקספורד, אנגליה והיא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה הלונדונית לניירות ערך ותחת הסמל "SOPH". לפרטים נוספים : www.sophos.com.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il